Ik vind je ook stoer Meiske, dat je gaat collecteren! Wij eten altijd rond 17.30u/18u. Jeroen is pas tegen 17.30u thuis, iets later als hij Lune meeneemt van het kdv. Lune is dan soms ook te moe en vervelend aan tafel maar eerder eten wordt hem sowieso niet. Toen we nog geen kindjes hadden aten we meestal tegen 19u. Voor de tv en dan daar blijven hangen, volgende dag pas de vaat opruimen Wat een leven Het was best ok bij de buuf maar my god, waarom voedt ze haar kinderen nou niet op Ik heb echt nog nooit zo'n vervelend kind gezien. Maar ook logisch, want moeders grijpt ook gewoon niet in, met niks. Kind pakt koekjes uit de trommel, gooit drinken omver, staat bovenop de stoel en klimt op het aanrecht, rent de trap op terwijl ze dat niet mag etc. En er wordt even wat van gezegd 'nou, doe nou maar niet' maar kind doet het toch en dan doet moeders maar gewoon niks Lune staat soms ook vol verbazing te kijken of roept af en toe verontwaardigd uit 'oooooh, dat mag niet!' en kijkt mij dan aan haha! Timme ligt op bed te miepen, Lune zit voor Dora op de dvd en Jeroen komt zo thuis met patatjes. Ik eet een broodje denk ik, ben de hele dag al misselijk. Hoop dat dat morgen over is als ik moet werken.
Oh wat leuk MOM! Dat ziet er echt uit als een superleuk park! Ben je daar wel eens geweest? Ken dat nog helemaal niet... gaan we vast vaker heen zo te zien! Even snel verder lezen hoe anderen reageren!
Debie, jammer dat jullie niet komen, maar snap het helemaal... had precies hetzelfde gedaan als ik jou was! Volgende keer bij jou in de buurt, kun je met 3 kids komen... Zo te lezen komen (als de datum goed is) in ieder geval: Meiske Mom Boney Mrijn Maja Debora? en... ikke! Wie nog meer??
Ja leuk! Fenne heeft ook Stuva op haar kamer sinds haar verjaardag... lage kast, kist (met lade) & bureautje... is niet heel goedkoop idd, maar ben er wel heel blij mee!
vind hem ook leuk, als hij staat plaats ik een foto, ga gelijk ff naar het bureautje kijken, zijn die laag dan? Heb net ff bij je berichten naar je foto gezocht, even kijken naar de kleuren.
Het bureautje is dezelfde hoogte als de kist. Sterker nog, de kist is gewoon het bureautje met een grote lade er in... Het zijn echt peuter/kleuter meubels. Fenne heeft ook de bureaustoelen van de Ikea er aan staan... ze wilde graag roze stoelen!
ja, vond die kleur groen zo raar bij de ikea planner maar op je foto erg leuk. In eerste instantie had ik alleen roze en wit in gedachte maar vind groen en blauw erg leuk erbij. Muren zijn met paars. Morgen is even kijken thanks voor de foto
leuke foto. Is fenne ook zo dol op rokjes? Ilse maakte het nooit uit wat ze aanhad maar tegenwoordig zijn rokjes in want dan kan ze beter dansen
Ik was eerst ook bang dat het te bont zou worden, maar het staat dus echt heel leuk... moest ook steeds nadenken of ik nou roze deurtjes wilde of roze lades of grote groene lade etc. uiteindelijk gewoon knoop doorgehakt en op wagentje geladen haha... is gelukkig goed gekomen! Ben benieuwd naar jouw fotos straks!
Ja haha Fenne noemt het ook dansrokjes en dansjurkjes Sterker nog, ik denk dat ze al in geen half jaar een broek heeft aan gehad... ze heeft 1 broek in de kast liggen, maar die is meer voor gympies er onder, hopen dat ie straks nog past in voorjaar!
ilse heeft van henm een rokje gekregen met roze tule, van mijn mams, ben niet echt fan van maar zij vind hem geweldig ga is even de snoepkast induiken en tv kijken met mannetje. fijne avond nog
Over tule rokjes ben ik ook nog niet helemaal uit... soms leuk, soms beetje verkleedachtig... fijne avond!
ik kom even binnenvallen met een vraagje.. Anna heeft nu ruim een week dat ze zodra ze haar bed voelt of ziet het uitkrijst.. niet normaal meer en zo van de een op de andere dag.. wordt snel wakker, slaapt slecht (wij dus ook).. Wil best slapen, maar niet in haar kamer en niet in haar bed... Geen idee waarom.. maar vind het hartverscheurend.. ...ze lijkt wel bang.. tis niet zo dat ze niet wil slapen, want als we haar uit bed halen en bij ons leggen (ons bed of beneden gewoon op schoot) dan slaapt ze zo!!.. ZUCHT!!!!!...