MEETINg: ik ben er .. als ikkan natuurlijk.. leuk.. K*Tnacht gehad.. 2 nachten van maar 4 uur slaap achter elkaar..(ik weet t ...t kan veul erger), maar dit ben ik echtg niet gewend, en kan hier zoooo slecht tegen.. pfff...tisunfaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fStraks meer.. eerst Jur in de kleren.. die moet straks naar school.. en Marijn naar PSZ die mag trakteren.. dus tot laterrr
morgen, ichtus geen idee, esmee heeft er af en toe ook last van. Afgelope nacht om 1 uur maar bij ons in bed genomen, was niet stil te krijgen, geen idee waarom. Dus ook lekker weinig geslapen en die andere dacht om 4 uur ik ga er ook bij liggen, gezellig met z'n vieren, zucht. geen puf gehad om haar terug te sturen.
Ichtus geen idee meid maar hier was de 15 maanden sprong een hele lastige en lange sprong, ook met verlatings angst en niet alleen willen slapen etc.
Hier kamperen we ook al 2 weken met zijn vieren op een kamer. Ik laat het nu maar effe zo, ze slapen wel door op deze manier. Ik vind het nu effe belangrijker om zelf goed te slapen. Als dadelijk het een beetje warmer is in huis ga ik de dames samen leggen, nu heb ik echt geen zin om in de kou snachts mijn bed uit te moeten.
Ichtus, wat vervelend zeg dat Anna zo bang lijkt 's avonds. Ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Idd misschien wel een sprong? Balen van je slechte nachten. Heeft Marijn zin om te trakteren? Debie ook weer een slechte nacht gehad dus. Knuf! Hier hebben we wel lekker geslapen. Sofie was alleen om 5 uur naar beneden gegaan. Ze hoorde Piet, die ging naar zijn werk. Hij heeft haar weer op bed gelegd en toen is ze weer lekker gaan slapen. Nu naar de markt. Daarna komt mijn zus een bakkie doen. Tot later!
Wow SM, wat stoerrrr! Wist wel dat jullie er over na aan het denken waren, maar niet dat het al zo concreet was! En nu huisje bouwen, wanneer moet dat starten en hoe lang duurt dat??
Wat sneu van Anna... Hopelijk snel weer over! Heb sowieso te doen met iedereen die zo slecht slaapt... Lijkt met 1 kindje van 3 jaar echt al eeuwen geleden!
Goedemorgen trouwens! Ik ben druk druk... Vandaar ff op de achtergrond... Lees wel mee zo af en toe hoor!
haha Finn houdt ons anders vaker uit de slaap dan Nore hoor Althans: Nore drinkt nog 's nachts 2 x maar die slaapt weer verder. als Finn wakker wordt is ie gelijk 2 uur wakker. en wij dus ook. Sneu voor Anne zeg... Geen idee wat er zou kunnen zijn.
Dat kan natuurlijk ook nog Debora... Wel lastig zeg! 2 uur wakker? En dan ook boos/huilen of vrolijk aan het keten en niet moe zijn?
goedenmorgen!! daar was ik weer, ik heb wel meegelezen met jullie maar even geen puf gehad om te reageren. ik zie dat jullie meeting doorgaat, leuk! Ik doe zelf niet mee, ik heb nl. een slechte ervaring met het ontmoeten van medechatters. Misschien een volgende keer @ichtus, als ze bang is kun je misschien een nieuwe knuffel kopen die haar gaat beschermen?? Wij gebruiken de sterretjes van de babyfoon, (ja, die staat hier nog steeds aan). Als die aan staan dan kunnen er geen spoken in zijn kamer komen. Deze angst danken we aan Diego ......
Alle 2. De ene keer boos de andere keer keten. Het ging een tijdje weer goed, dat ie gewoon de hele nacht sliep en nu wordt hij weer om de dag zowat wakker. Vannacht niet. Ik lag gister al om 19.45 met Nore in bed, anders red ik het echt niet. Was nog steeds moe toen ik wakker werd. Dat doe ik een paar keer per week
Oh maar wij zijn heel leuk hoor De meesten van ons hebben elkaar al min. 1 x ontmoet. Lekker dan dat zo'n kinderprogramma daar aan meehelpt... Finn kijkt dat niet en dat is maar goed ook, want hij is ook heel gevoelig voor zulke dingen!
Oh NIEKYN.. wij zijn heul gezellig hoor.. en denk dat Anna voor een beschermknuffeltje nog te klein is.. denk niet dat ze t al begrijpen zal SM.. WOW gaaf zeg.. GEFELICITEERD met jullie lap grond.. en 15 maanden sprong??? dusss.. dan zal dat t wel zijn inderdaad.. heb meteen ff gegoogled en t past wel heel erg in het plaatje...DANK!!!.. ben meteen al wat minder gestressed.. al ben ik echt doodop.. wil alleen maar slapen.. dit wordt een dag waarop ik alleen het hoognodige doe.. dus een wasje en koken.. meer niet!... DEBIE.. ik heb er ook de puf niet voor hoor.. heb ze liever stil bij mij in bed dan krijsend in een kamer naast me.. alhoewel ik van het gedraai op een gegeven moment ook wel gek wordt.. dan is t klaar en kunnen ze gewoon in eigen bed verder draaien.... Ik hoor haar... ga dr ff halen..
Klote al die nachten. Ilse heeft idd zo'n lampje, nu 1,5 maand ofzo en gaat stukken beter, denk dat esmee en anna het nog niet begrijpen. Een van ons vlucht weleens naar het bed van ilse als ze bij ons liggen, ze denken altijd dat ze dwars op het bed moeten liggen. Nou, moeten nog even wachten met de kast voor esmee kopen, de vloerbedekking die we willen duurt 10 werkdagen, dus over twee weken maar halen dan. sm gefeliciteerd, leuk en spannend ga weer ff wat doen
Goedemiddag, Ichtus, ik dacht ook meteen aan een sprong. Succes ermee! SM, gaaf zeg! Hoe gaat zoiets nu verder? Moet je nu bij een architect een huis uitzoeken? Of hoe gaat zoiets? Hier vanmorgen naar het CB geweest. Voor het eerst hier. Was erg leuk. Vriendelijke mensen wonen hier Tessa heeft zich voorbeeldig gedragen. Heb gisteren pas het boekje tevoorschijn gehaald en haar de plaatjes laten zien. Ze deed het in 1x goed. Ook het brilletje vond ze geen probleem. De onderste rij, vanaf 5m, had ze wat moeite mee, maar dat hoeft ze pas vanaf 4 jaar te kunnen. (waarom wijst ze dat dan nu al aan? ) Tekenen, blokjes stapelen, antwoord geven, kortom een voorbeeldig kind. Ze vond haar wel wat pienter voor haar leeftijd ivm de letters die ze al weet en de leergierigheid. Het was een goed moment voor de peuterspeelzaal. En daar mag ze 1 april naar toe gelukkig. Cijfers: 97 cm en 14 kg.
Boney,fijn dat alles goed was met Tessa. Is toch leuk om te horen dat Tessa zo pienter is! We gaan nu effe verder niks doen met het terrein. Spaarcentjes zijn op Nu weer sparen sparen sparen (komende 3 jaar ofzo) en als we weer een buffer hebben architect zoeken, bouwvergunning aanvragen en beginnen met de bouw dus het is echt een 4 jaren plan ofzo, maar we hebben geen haast.
boney netjes van tessa toch. sm ben benieuwd wanneer er dan een huis op komt. Hier net de meiden opgehaald zeiden ze dat ilse toch maar weer een poging zindelijk moest doen, ze plast daar steeds op de wc en heel soms in de luier dus net maar weer de luier uitgelaten en een mooi plaatje van dora uitgeprint waar dan stickers opkunnen. Ben benieuwd. Ze was toen bijna zo goed als zindelijk half jaar geleden maar nadat ze de poppenhoek daar onder had gesmeerd met poep wilde ze liever een luier dus zat weer aan de luiers vast.