februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik lees ogentest e.d... ik heb geen oproep gehad en ga er ook niet achteraan. bel de ha wel een keer voor een ogentest...

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hai

Sm, leuk, de grond is binnen en nou weer sparen. Zo te lezen duurt het nog wel "even", voordat er een huis opstaat.

NiekyN, wij zijn echt heel leuk en we wonen dicht bij elkaar, dus kunnen eventueel samen gaan.

Kortom: Apeldoorn is goed te doen (ong. 50 min.), maar ligt er uiteraard wel aan wanneer. Las ik april? Ik ga namelijk achter in april trouwen.
    Ben wel benieuwd welke dag het wordt....
    Maar als ik kan, dan komen we zeker.

Ichtus, vreemd. Is ze dan bang ofzo? Is het heel donker op haar kamer? Wellicht een nachtlampje?

Boney, fijn dat alles goed is gegaan. Wij moeten over 2 weken naar het CB, ik ben benieuwd. Volgende week maar eens beginnen om de plaatjes door te nemen van de ogentest.

Debie, hopelijk pikt ze het zindelijk zijn snel weer op en geen poeptaferelen in de hoeken van welk vertrek dan ook....

Hier: klaar met alle voorbereidingen voor het trouwen. Nouja, de jurk nog,maar daar ben ik nog wel een keer uit.
    Een heerlijke vakantieweek achter de rug en kijk nu al uit naar de meivakantie. Hopelijk kan Jan vrij krijgen, want dan gaan we lekker een weekje weg.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus lekker dat alles geregeld is en hoeveel weken tot de mei??? kan niet wachten.

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @suus,
    ik wacht eerst de datum wel af en dan ga ik serieus nadenken of ik ook kom.

@ich
    sorry, ik had even niet gekeken naar de leeftijd van je dochter :)

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nou, stand van zaken, 3 plasjes op de wc, een natte broek en een meisje dat een luier wil

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo meiden
    ik lees laatste tijd wel mee maar iets minder actief lig namelijk steeds super vroeg in bed ben zo moe hahahaha
    maar als ik dan nachten van jullie hoor heb ik respect hoor !!!!!!

vandaag met bryan naar het zandkasteel geweest was ontzettend leuk hoor, alleen voelt bryan zich niet zo lekker dus die heeft veel bij mij gehangen maar op het laatst heeft hij wel gedanst en gezwaaid hahaha hij vond het wel leuk hoor
    in mei gaan we naar de bibaboerderij ben benieuwd

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie, hihi moeilijk he! Wil ze dan wel nog een luier om? Als ze het echt niet leuk vind in in paniek raakt ofzo van een natte broek zou ik haar wel gewoon een luier om doen.
    Bahahah wat een smeerpoets de poppenhoek ondersmeren.

Vivi rust maar uit nu het nog kan!

Was vandaag niet de eerste dag van MAJA??

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sm dat was ik idd ook van plan ;)

nou zandkasteel was leuk maar nu heeft bryan koorts pfff en hij heeft morgen carnaval op creche weet niet goed wat ik moet hoor, kans is groot dat hij morgen koortsvrij is maar als hij dan thuis komt weer koorts heeft zal niet eerste keer zijn

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    waar is iedereen?????

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    sorry ben bezig met teksten maken voor thegreatclothdiaperchange! Lees wel mee hoor maar ben zoooo druk nu!

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle

Je berichtje viel me op, even snelle reactie. Wij hebben dat ook even met Suzanne gehad. Ik begon al aan het ergste te denken.. toen het minderde en ophield. Of wacht.. ik ben daar wel de strijd over aan gegaan. Toen kreeg ik echt de indruk dat het toch een vorm van uittesten was.

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen,

vivi balen he die vermoeidheid, hopelijk snel wat minder.

Beetje jammer de uitslag van de verkiezingen. Zijn er hier veel gaan stemmen???

Hier iets betere nacht dan gister alleen ilse slaapt zo kort, weer om 6 uur wakker en dan gaat ze pas om 19:30 naar bed, vind later toch niet echt goed voor 3 jaar.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    trouwens gister de belasting ingevuld, daar wordt een mens nou vrolijk van, hoop dat ze een beetje snel betalen.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

En Ichtus, hoe is het vannacht gegaan met Anna?

Ilse slaapt idd kort zeg. Maar ze is altijd al een meisje geweest dat weinig slaap nodig heeft toch?
    Lekker altijd he, die belastingteruggaaf:) Wij moeten nog aangifte doen over 2009. Lopen altijd een beetje achter. Besteden het gelukkig uit aan de boekhouder. Ik zal een dezer dagen maar eens bellen wanneer hij dat denkt te gaan doen.

Ik ben gaan stemmen hoor. Ook gelijk voor Piet gedaan.

Nu ga ik even een stofzuiger door de benedenverdieping halen en dan een bakkie doen bij mijn schoonmoeder.

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Goeie morgen!

Het zonnetje schijnt, heerlijk. Het is een lekkere drukke, maar vooral normale week, ook heerlijk!

Wat ik gister nog wilde typen:

Ik ben naar een voorlichtingsavond van de poteniele basisschool geweest van Elena. Ik ging eigenlijk gewoon voor de lol, was al overtuigd zeg maar, maar kwam wat teleurgesteld terug. Nou kan het zijn dat ik gewoon hoge eisen stel aan zo'n avond. Daarom ben ik benieuwd: wie heeft er een voorlichting van een basisschool meegemaakt en wat kreeg je daar te horen?

Jaaaaaaaaa vandaag ga ik de mail de deur uit doen voor de meeting. Volgens mij is aan alle kanten vroeg in april handig. Zit alleen beetje te denken welke dagen.. vrijdag en zaterdag??

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Aha.. dus toch die nieuwe kast?!

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Is maja al begonnen met werken?

@stemmen, ja, ook geweest en Elena ook, op de fiets! Ze heeft het eindelijk onder de knie, ging ineens heel snel. Leuk zeg.

BOONS, wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe woonplek. Worden jullie daar ook lid van clubjes oid om snel nieuwe contacten op te doen?

Ik heb niet zoveel tijd.. ga even gauw de mail opzetten.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nee, eerst nog een ding vertellen.. mijn vriendin uit Amerika komt over in mei HOERA!!! Helemaal te gek, ik had de hoop al opgegeven.

Enne.. de vriendin die was opgenomen, is ontslagen.. oeps.. beetje spannend hoe het er nu uit gaat zien. Gelukkig niet vanwege drugs gebruik (als ze eerlijk is). Wel vanwege verslavingsgedrag. Ze is hier afgelopen weekend geweest. Ik weiger haar niet te vertrouwen. Een stuk is onzeker, maar voor een groot deel is het gewoon mijn vriendin.

en nu ga ik mailen..

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    toch niet.. er komt een poepie tussendoor gevlogen van een aanhankelijke dreumes..

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom, zo'n voorlichtingsavond is meestal vrij algemeen, vertellen hoe klassen gevormd zijn, dagprogramma, lessen, methodes, extra's, bijvoorbeeld GVO of HVO, en visie van de school. Wij werken bijvoorbeeld met meervoudige intelligentie. Verder hoe de zorg geregeld is en met welke externe instanties er samengewerkt wordt. Blijft denk ik lastig. Zelf vind ik dat je langs moet gaan als er les is en dan een rondleiding moet krijgen en ook in zo goed als alle klassen even een blik moet kunnen werpen, dan krijg je een goed idee van de sfeer op een school.

Ja, de kast gaat er komen maar een dikke zak met geld zou wel makkelijk zijn, verbouwing van alle kamers is heel wat meer dan gepland, denk dat we al zeker zo'n 5000 euro armer zijn.

Deel Deze Pagina