Zo mail verstuurd, MAJA en THRIZA, van jullie moet ik nog een e-mail adres, dan kan ik jullie toevoegen. DEBIE jou heb ik niet toegevoegd omdat je hebt aangegeven dat dit het niet wordt voor je (wat ik overigens heel goed begrijp). Heb je geen mail ontvangen? Of wil je alsnog mee doen? PB mij dan even.
is goed mom, jammer maar hoop dat er straks aantal zijn die nog naar plaswijckpark willen als het weer beter is.
Met poepen heeft het hier langer geduurd. Daarom heeft Elena nog een tijd luierbroekjes gedragen. Dat ging prima. Ik was die poep-onderbroekjes een beetje zat, jakkiebakkie. Heeft iemand nog de e-mail of een telefoonnummer van mystery? Denk dat ze het wel leuk vindt op de hoogte te worden gesteld van de meeting.
mom.. kun je mij ook even mailen? ik weet nog niet zeker of ik kom/kan... maar dan kan ik in ieder geval ff kijken..
Over de meeting, ik ga alleen als ik een heel stuk mee kan rijden met iemand. Ik vind het geen probleem om Vin ff te charteren tot Utrecht ofzo, maar verder wil ik niet van em vragen. Tenzij die ook welkom is natuurlijk! Met het OV is 2-2,5 uur en dat vind ik niet te doen met kids.
Mom, alle scholen worden min of meer verplicht zich ergens in te onderscheiden, zal dus bij die school TOM zijn, bij ons MI. Op veel websites staat het inderdaad erg mooi maar bij de meeste scholen zijn die dingen nog in ontwikkeling en vertellen ze er weinig over. Maar goed vind echt dat je moet kijken als de kinderen er les hebben, dan zie je pas hoe zo'n school is. heb nu een onderbroek onder een luierbroekje gedaan.
ja, nienke gaat hard ariel nu van marsepijn, twijfel alleen of ik botercreme zal gebruiken of poedersuiker om ze vast te plakken. Ga er ook een aantal maken met zo'n gekleurde toef erop, maak morgen een foto.
Ik heb net de datumprikker ingevuld. Kan gewoon maar 1 dag Sowieso vallen hier de vrijdagen al af ivm school van de kinderen. Ook vallen trouwdag en uitje met Eva en koninginnedag (hier altijd een echt feest) op een zaterdag in april. Ik zie wel welke dag het wordt
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hoe is het hier? Met mij prima. Werk is wel ok. Het werk op zich niet boeiend, veel uitzoeken, invoeren, sorteren etc. Maar het is wel redelijk gezellig met de collega's. En ach, drie dagen van 6 uurtjes is te doen natuurlijk. Heb alleen heeeeeeel erg last van mijn schouder/nek, zit helemaal vast dus ga nu ook weer achter de pc weg en zo naar de fysio. Later!! Oja, vandaag 1e dag voor Timme op het kdv. Heb even gebeld en het gaat heel goed! Alleen slapen niet, hij vindt het veel te gezellig op de groep Die zal dus wel lekker kapot zijn straks.
Oh erg is dat he, als ze niet slapen. Noah die had in het begin ook nooit zo veel zin om te slapen op het KDV. Gelukkig slaapt ie dr nu heerlijk!
Ja, dat is mom, maar waarom Rik? Ik heb nog wat data van mij aangepast. Sorry voor mijn afwezigheid. Lees wel mee, maar ben druk met andere dingen. Tessa is al 2 nachten droog . We maken haar rond 22u wakker om te laten plassen. Ze plast dan al slapend. Heel schattig... Ik duik op de bank.