Omdat Erik ooit onze gezamelijke data-prikker account is gestart. Ja, waar is iedereen? Ik was sporten, op de fiets gegaan. Goed he. En nou heb ik lekkere trek.... Tot morgen!
Morgen, Hier weer een fijne nacht gehad maar niet heus. Pff 3 keer ilse wakker en in paniek en 3 keer esmee wakker. Was zo moe, ging om twee uur de trap af en knalde zo naar beneden, voel me helemaal beurs nu en krijg een mega blauwe plek om mijn bil/been en 3 schaafwondjes. Ging weer lekker dus. Nu naar de ha, even oren meiden laten controleren en dan naar het zwembad. Ik hoop dat ilse vanmiddag even een uurtje op ons bed tv wil kijken.
hmm ik ben op zoek naar thermo ondergoed (das morgen warmer tijdens feest op plein) maar waar kan ik dat niet al te duur krijgen
Jeutje Debie, wat een nacht! Je zult wel geschrokken zijn toen je met je dikke buik van de trap af ging... Gelukkig alles in orde! Viv, voor jezelf ook vor Bryan? Bij de Hema hebben ze volgens mij. Goedemorgen trouwens!
vor mezelf wen want bryan gaat morgen niet mee veels te druk hahaha @debbie jeetje meid wat zul jij geschrokken zijn
jee debie, lekker nachtje... Hopelijk gaat het beurzen gevoel snel weg! Viv: Hema idd. Die hebben dat altijd wel in het assortiment
oke dan ga ik daar straks maar eens heen alleen hopen dat het niet te duur is want het is maar alleen voor de carnaval
vivi soms heeft zeeman ook, vind het geen pasvorm hebben alleen. Wij hebben altijd craft maar das wel duur voor een keer schrok behoorlijk, gelukkig voelde ik gelijk daarna de baby schoppen en gleed ik op rug
@debbie thanks dan ga ik daar ook eens kijken ja craft is idd wat duur voor die een keer per jaar dat ik ze gebruik hahaha gelukkig voelde je de kleine direct schoppen kan me voorstellen dat je je dood schrok
Maja fijn dat Timme het goed doet op het KDV!Beterschap met je rug ?! Debie tjeeeeeeee als ik je berichtjes lees heb ik echt respect voor je! Gelukkig niks lijkt het mee te vallen.
wilde een heleboel typen.. doe ik niet.. voel me bah (en das zacht uitgedrukt) meeting: datumplanner: ingevuld. wel ondervoorbehoud van oppas.. de kans dat ed vrij is is niet heel groot.. zonder oppas kan ik sowieso niet.. neem ze niet allemaal mee..
Maarre, als ik niet met iemand mee kan rijden mag hubbie dan mee? Gaat hij lekker achter de kids aan rennen terwijl k lekker een bakkie thee drink
Hihi en t leuke is, dat vindt ie niet eens erg! Let ie ook meteen op alle kids die er zijn Van de zomer had k ook een meeting hier in Zoetermeer van de Septembermama's en toen was die ook mee haha
ichtus je banner is iig wel mooi. Zo, vanochtend bij de huisarts even onder mijn voet laten kijken, al maanden last van, dacht een eeltpit, is het een wrat, nu na aanstippen doet het aardig pijn bij het lopen, voel me echt een wrak, bleh. ach sm, was zelf erg lomp bezig vannacht zo, nu maar even naar buiten met die meiden kunnen ze even rondrennen. Hoop alleen zonder vallen vandaag, gister viel esmee, bloedlip maar is vandaag nog steeds helemaal dik.