volgens mij heeft ze die website niet meer, maar denk dat als je het vraagt ze het vast nog wel doet. zo, helemaal koud, ziet er mooi uit maar na 35 minuten buiten is het toch echt niet warm.
Hallo allemaal Daar ben ik weer Eindelijk de vakantie is begonnen!!!! De kids helemaal blij Erg druk de laatste avonden omdat onze praalwagen morgen af moet zijn. Maar dat komt helemaal goed,vanavond om half 9 een feestje en hubbie blijft thuis want hij heeft niet meegeholpen met de wagen bouwen. Morgen wordt er nog de laatste hand aan gelegd,Giovanni´s pak hangt hier en die van Keano ook. Gisteren hebben we het pak van Jimmy gepast daar moest nog het 1 en ander aan veranderd worden maar ook die wordt heel mooi. Zondag om half 2 begint de optocht en we hebben er zin in. Hubbie gaat kijken en die gaat ons filmen. Komt dus allemaal helemaal goed. Ik ben gelukkig aardig opgeknapt,de week rust heeft me echt goed gedaan. Zelf me verkoudheid is bijna weg en moet alleen nog die speciale neusspray gebruiken tot die op is. Ik heb nog niet alles terug gelezen sorry,is nu ff teveel maar dat doe ik echt zodra ik wat meer tijd heb. Ik heb het eten in de oven zitten eten die schotel met karbonades in zo´n braadzak. Er moeten aardappelen en een ui bij maar ik heb er lekker 2 grote rode ui doorheen gekwakt. Ik heb het nog nooit gegeten dus het is een hele grote verassing hoe dat gaat proeven. Nog 20 min dat ie tie klaar Ik zal morgen nog even komen bijlezen als ik tijd heb en dan pas ben ik hier Dinsdag weer te vinden. Carnaval he! En ik heb er kei veel zin in. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe. Groetjes een alvast feestende ingeburgende brabander
@lianda je weet toch dat je voor de echte carnaval in limburg moet zijn he wij gaan dit jaar 2 dagen op stap morgen naar roermond de statiefestatie (das een groot plein met feestende mensen en artiesten) en zondag kijken we de optocht in het dorp hiernaast en gaan we met zijn allen op stap dan mogen ook de kids mee heb er zin in maar ben wel bang dat het 2 slopende dagen gaan worden, zijn normaal al slopend maar nu heb ik al zo weinig energie pfffff maar komt goed
Jawel hoor, als Nore het toe laat. Das stap 2 in mijn bedrijven plan haha Ik wil weer van voor af aan beginnen met vanDoor
hoi hoi hier een heerlijk weekje vakantie gehad, vanmiddag terug gekomen het was heerlijk weer , gezellig en leuk de meiden gwen en haar vriendinnetje caitlin hebben zich prima vermaakt daar heb je beiden geen kind aan... morgen lees ik ff terug oh ja foto,s staan op mijn Hyves voor de liefhebber groetjes
Mogguh, Weer vroeg dag vandaag. Lune is vannacht een keer of 4 wakker geweest en was om half 6 wakker. Timme ook. Die viel weer in slaap, heb Lune gezegd dat ze nog moest slapen. Dat deed ze tot kwart over 6. Timme om half 7 wakker. Ik zou zo graag willen dat Lune ook gewoon de hele nacht slaapt. Maarja, dat wil ik al 3 jaar Ik ga er maar gewoon vanuit dat ze door gaat slapen als ze het huis uit is. Jeroen is een paar uurtjes aan het werk. Hij had gisteren vrij genomen omdat ik moest werken, dus hij moet het nu inhalen. Ik hoop stiekem dat mijn contract niet verlengd wordt Het werk is echt geestdodend en degene die denkt dat ze mij opdrachten moet geven een kenau. Als mijn contract wel verlengd wordt ga ik misschien toch eerst in een callcenter werken. Maar ik hoop natuurlijk stiekem dat ik binnen de gemeente ergens terecht kan. Ik doe op mijn werk ook net alsof ik het allemaal heel erg leuk vind Wat ook een beetje het probleem is.. Ik heb natuurlijk een poosje als maatschappelijk werker gewerkt en vond dat gewoon heel erg leuk. Dus ik wil zo graag een baan in de hulpverlening en nu zit ik de hele dag papieren in mappen te doen en te luisteren naar discussies over de kleur van de verlofkaarten Het is me niet te min, ik voel me er niet te goed voor maar ik wil zo graag wat leuks!!! En dat zit er gewoon niet in met die stomme bezuinigingen. En als ik dit soort dingen moet doen voor de komende jaren word ik echt niet gelukkig. Dus ik zit er zelfs aan te denken om er een soort stage bij te gaan doen. Gewoon bij een leuke instelling aankloppen en vragen of ik een poosje mee mag lopen, dat ik ervaring op kan doen zo. Of zoiets. Dan staat er tenminste nog in mijn CV dat ik in de hulpverlening heb 'gewerkt' en kom ik makkelijker aan een baan in mijn vakgebied. Nouja, eerst maar eens nog een paar weekjes werken waar ik nu werk en wie weet komt er nog wel wat anders. Wat gaat iedereen doen dit weekend? Ik ga vanavond bij een vriendin eten, we gaan een gezamenlijke vriendin verrassen. Dan komt Jeroen me daar oppikken en gaan we door naar een feestje van vriendin. Mijn ouders passen op vanavond. En morgen komen vrienden met hun zoontje op visite. Gezellig allemaal. Lune is gisteren weer naar de psz geweest en het ging best goed. Ze zegt wel dat ze de kindjes niet leuk vindt maar gaat wel gewoon mee als we daarheen lopen. Ik heb het idee dat ze denkt dat ze moet, dus dan maar gaat. Terwijl ze het niet echt leuk vindt. Nouja, zo lang er geen drama's zijn houden we nog even zo.
Goedemorgen, Zo Maja, weer een lekker nachtje dus Balen dat Lune nog steeds zoveel keer wakker wordt 's nachts! Sofie heeft 2,5 jaar gedaan over het niet doorslapen en ook ik had de moed al bijna opgegeven. Maar zomaar op een ochtend werd ik wakker zonder dat ze wakker was geweest. 't Is echt zo heerlijk als je een hele nacht kunt slapen. En dat heb je ook gewoon nodig. Balen van je werk zeg. Ik weet wel een beetje wat je bedoeld. Ooit in een ver verleden heb ik uitzendwerk gedaan bij een bank. Het werk bestond ook uit alleen maar archiveren. Pfff, wat voelde ik me ellendig. Ik heb toen op een dag daar gezegd dat dit mijn laatste dag was en thuis (woonde toen nog bij mijn ouders) gezegd dat ze geen werk meer voor mij hadden (anders had ik wel een preek gehad van mijn vader...) Leuke dingen heb je op het programma staan dit weekend Ik mag zo weer naar het voetbalveld. Eerst nog voor de zekerheid even bellen of het wel doorgaat. Verder staat er niks op het programma vandaag. En morgen geloof ik ook niet. Lekker een beetje in huis rommelen.
Je bent echt een actieve voetbalmoeder Meiske Kans is aanwezig dat ik dat ook ga worden Hoewel, Jeroen roept nu al dat hij zo'n zin heeft om straks op zaterdagochtend met Lune of Timme naar het voetbalveld te gaan (nou maar hopen voor hem dat ze willen voetballen hihi). En blegh, archiveren.. Sucks! Wat ik erg mis is het contact met mensen. Ik zit de hele dag achter een bureau en spreek nauwelijks mensen. Ik ben dolblij als er een keer iemand binnenloopt en wil dan ook direct alles weten van diegene Wat voor werk doe je? Hoe lang werk je hier al? Bevalt het? Ik ben nou eenmaal een mensenmens en word niet blij als ik geen contact heb met mensen. Ja, met de kenau die mij opdrachten geeft. Tof. Ik zit eraan te denken om een opleiding tot jobcoach te gaan volgen. Of als loopbaancoach. En als ik er daarna geen werk in vind, voor mezelf beginnen. Kunnen mensen me inhuren. Best een leuk idee al zeg ik het zelf
mogguh... ik hoop op een betere dag.. en dan bedoel ik met betrekking tot het niet-roken... Gister echt een ik-wil-roken-en-wel-nu-dag.. en vanmorgen werd ik neit veel anders wakker.. ik zie mijn buik en kont gewoon groeien.. ik zoek vervangen in snaaiwerk en das nie goed!!!... Ik droomde vannacht ook al TE debiel voor woorden.. dat ik voor een abortus (tssss, geeindigd bij het topic abortus gisteravond..niet meer doen dus...)bij de HA zat en terwijl we in gesprek waren was ik flink aan paffen.. ene peuk na de andere ging erdoor..gewoon in de spreekkamer.. Lastig hoor.. vind gewoon niks meer gezellig.. kan me niet echt verheugen op iets.. gezelligheid staat zo nauw verbonden met roken in mijn hoofd.. Dat moet echt rap veranderen hoor!!!... Roken is gewoon geen optie meer.. ik heb andere doelen met t geld, ben door de moeilijkste tijd heen en wil gewoon die eerste week echt NIET meer meemaken.. ene dag is makkelijk.. andere dag zwaar.. ik hoop maar dat vandaag een betere dag is.. zo ff genoeg geklaagd... MEETING.. heb ik ook zin in..en wat mij betreft is t geen punt hoor als Vin ook meekomt.. Hier heeft Marijn dnek ik krentenbaard.. kijk t dit weekend nog ff aan.. Jur en Lisa hebben t laatst ook heel licht gehad, maar dat heb ik met een pleister en een dikke laag sudocreme kunnen beperken.. duurde ff maar ging vanzelf weg zonder uit te breiden.. nu lijkt marijn te beginnen.. maar kan ook van verkoudheid en kou zijn.. we zullen zien!!.. Anna gaat iets beter.. met nadruk op IETS.. Verder.. ik ben bezig met grote schoonmaak, maar dan wel langzaam en grondig.. kamer voor kamer.. dag voor dag.. heb geen zin om er een haastklus van te maken.. daarna ga ik de boel hier verven.. je moet wat met je tijd.. SMNogmaals gefeli met jullie lap grond.. Andere kindjes die ik nog niet gefeliciteerd heb.. GEFELICITEEEEERD!!.. en nu wordt er aan de laptop getrokken.. laterrrr Dan wordt je wel heul raar wakker... whahaha..
MEISKE>.ik probeer juist uit alle macht om geeen voetbalmom te worden..whaha.. Jur heb ik zo ver dat ie Tennis ook wel leuk lijkt.. mooi das iig binnen bij regen.. MAJA.. oh dat herken ik ook wel van je werk.. YAK.. tis zooo geestdodend dat archiveren.. tenminste dat vind ik.. niet dat mijn job nu wel erg activerend werkt voor je brein..whahahahaha..maar goed.... ik ga nu echt brood smeren!!!
Ichtus,respect meid!!! Ik zie je banner en rookt gewoon al 12 dagen niet!!! Dat is echt geweldig! Ik hoop dat je de dag goed doorkomt en dat het iedere dag makkelijker voor je word. Maja, leuk om te lezen hoe het op je werk is! Ik zou net zoals jij de schone schijn ophouden, wie weet waar het goed voor is. En jaaaaaaa de kleur van de verlofkaarten is gewoon harstikke belangrijk! Hier al een paar dagen super druk met alles. Ik ben zelf net opgeknapt dus veel achterstallig huishouden moeten doen. Nora is al vanaf dinsdag ziek, koorts overgeven en diaree. Ik ben donderdag al met haar bij de dokter geweest en hebben haar nagekeken en konden niks raars vinden dus een gewone buikgriep. Maar zo sneu voor mijn poppetje, ze eet echt helemaal niks en drinkt alleen maar appelsap en ORS .Gistermiddag heeft ze niet gespuugd maar ik heb wel 15 luiers verschoond in 8 uur tijd. Ik vind haar een beetje eng uit zien nu. ingevallen gezichtje,bleek en hele grote ogen (hihi die had ze al) en we hebben ook haar haartjes kort geknipt daardoor ziet ze er ook anders uit....anyway ik schrijf dit allemaal omdat ik me geen zorgen moet maken maar ik het toch zeker wel doe, bij het verschonen zag ik haar bloot en echt zo dun..... gaat snel bij die kleintjes, ik hoop dat ze snel weer opgeknapt is.
Aaah, wat sneu dat Nora zo ziek is SM! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Heeft ze nog wel plasluiers? Dat ze nu dun en een ingevallen bekkie heeft is niet zo heel erg, dat eet ze er straks wel weer bij. Als ze maar niet uitdroogt. Heeft ze nog steeds koorts? Want dat is dan al 5 dagen en dan zou ik toch weer even bellen. En je was zelf ook ziek geweest? Wat had je dan? Hetzelfde? Ichtus, irritant dat die stomme stokjes je humeur zo bepalen he? Gelukkig ben jij sterker Maar ik weet hoe zwaar het is en ik vind je zo knap!! Accepteer de moeilijke momenten en geniet van de fijne Je kan het!!! Wat denken jullie.. waar zou meer vraag naar zijn..? Een jobcoach of een loopbaancoach?
goeiemorgen dames @sm jeetje wat rot voor nora dat ze zo ziek is, ik zou idd als het te lang aanhoud nog keertje met haar terug gaan hoor @maja hmmmm das een goeie ik kan je daar geen anwoord op geven hoop toch echt dat je snel een baan vind die bij je past @ichy super meid dat je al 12 dagen niet gerookt hebt jekunthetmeid!!!!!! hier begint vandaag de carnaval en ik heb er zin in!!!!!! bryan gaat vandaag bij opa en oma slapen en papa en mama gaan op stap, we beginnen vanmiddag om half 1 al en dan tot uurtje of 0.00 schat ik en dan morgenmiddag weer verder tot uurtje of 9 (met de kids) verder doen wij er niets aan hahaha, kan dan nog 2 dagen bijtanken en die zal ik wel nodig hebben
Vivi veel plezier met de carnaval. Ik moet er zelf niet aan denken en ik kom toch ook echt uit Limburg. Nora heeft af en toe koorts s´avonds maar niet de hele tijd. En ze is niet uitgedroogd want ze huilt met traantjes en plas/spuit luiers heeft ze ook. Maja wat is het verschil niet echt heel goed tussen jobcoach en loopbaancoach???
SM, wat ik zelf denk dat het grootste verschil is, is dat een jobcoach meer gericht is op werk krijgen en een loopbaancoach begeleidt ook wel mensen die al een baan hebben maar iets anders willen en echt moeten ontdekken wat ze leuk vinden en kunnen etc. Dat overlapt wel wat met een jobcoach, maar dat is naar mijn idee toch meer echt gericht op zo snel mogelijk een acceptabele baan krijgen. De doelgroep is dus iets anders. Denk ik Misschien heeft Nora wel het Rota of Noro virus. Dat is vrij heftig.
@sm ik ben wat dat betreft in middelmatige limburger hahaha want een echt die begint al met 11-11 en daar moet ik toch echt niet aan denken vind 2 dagen tegenwoordig meer dan genoeg de tijd van 4 of 5 dagen heb ik echt gehad hoor
@maja Jobcoach is een veel gevraagde maar als ik je achtergrond lees dan vraag ik me af of je die kant op moet gaan. Het is niet alleen de begeleiding van, maar ook sturing van en psycholoogje zijn. Zonder enige achtergrond hierin kan ik je geen van beide opties aanraden eigenlijk.........
plus dat er bij het UWV mega ontslagen gaan vallen, dat houdt in dat je een grote concurrentiestrijd aangaat met deze mensen. Ik wil je niet in de put praten, maar ik denk wel dat je realistisch moet zijn over demogelijkheden op dat gebied.
DANK dames voor het respect.. een dipje schijnt normaal te zijn rond 10 dagen.. gister begon t dus .....net als met sprongetjes.. tisunfase tisunfase.. zo voelen kindjes zich dus.. BEROERD!!..maar t gaat wel weer over en dan ben ik sterker..toch??!!! en dik! SM.. bah.. naar dat Nora er zo ziek uit ziet en oook is.. hopelijk knapt ze snel weer op.. niet te lang laten sudderen hoor.. ook al is het nu niets ergs.. als ze te lang te zwak blijft kan een ander virus of iets haar flink te pakken nemen..daarom nooit te lang wachten met met die kleintjes... MAJA.. succes met je keuze meid.. ik kan je niet zo goed helpen.. euh.. VIV.. whahaa.. veel plezier meid.. ik vind (maar dat weet je inmiddels al) carnaval echt idioot van de zotte... maar als anderen daar plezier aan beleven dan moet iedereen dat lekker zelf weten.. ik hou me er verre van..whaha..ENJOY