Hallo dames Vivi heel veel plezier meid,wij beginnen morgen om half 11. Sm ach gossie arme Nora heel vel beterschap daar. Maja ik hoop echt dat jij de ideale baan zal vinden! En nynke ook. Vervelend dat Lune weer zo vroeg wakker was en vaak s´nachts. Ik kan hier echt blij zijn dat ze hier alle 3 goed slapen. Helaas had ik hetzelfde met Jimmy 2 en half jaar lang ellende gewoon. Maar als ze volgend jaar naar de basisschool gaat denk ik persoonlijk dat ze dan ehct wel beter slaapt hoor. Was hier tenminste wel zo. Ichtus een hele grote schouderklop voor jou! Cind het reuze knap dat je al een tijd gestopt bent met roken. Ik doe het je echt niet na. Meiske veel plezier bij het voetballen. Ik ga zo snel opruimen want me tante komt logeren tot morgen met 2 van haar kiddies. Ze wil er ff tussenuit en tja dan kan ik geen nee zeggen. Ze ligt nu in scheiding met mijn oom en heeft het dus echt zwaar. Ze werkt 65 uur per week en nog een de zorg van 3 kids en huishouden pffff. Morgen gaan we lekker knallen hier in het dorp. Foto´s zullen morgen avond en anders maandag komen.
Ik zou me ook zorgen maken als mijn kindje zo ziek was Supermummy. Goed in de gaten houden of ze nog genoeg drinkt en plast. Als je het niet vertrouwt, gewoon de ha weer bellen! Maja, ik heb geen idee naar welke baan meer vraag is. Ichtus, diep respect voor het al zo lang niet roken. Hopelijk ben je snel weer uit deze dip! En tennis, daar kom je nu mee Beetje laat, want nu wil hij profvoetballer worden Lianda en Vivi veel plezier met carnaval. Ik sluit me aan bij de mening van Ichtus wat carnaval betreft Ik ben nu bijna een uurtje thuis van het voetbalveld...Stijn werd in de laatste minuten van de wedstrijd gevraagd of hij nog een wedstrijd wilde spelen. Ja hoor, dat vond hij goed. Dus hup, van het veld af, voetbalschoenen uit, gewone schoenen aan en stinkend naar zweet en modder in de auto, want die wedtrijd moest uit gespeeld worden Hij was natuurlijk megatrots dat ze hem gevraagd hadden. Beetje jammer dat het 3 kwartier rijden was naar de club waar ze moesten spelen. Daar snel wat drinken en een broodje voor hem gekocht, want hij had wel honger en dorst. Zijn dag kan iig niet meer stuk. Nu hier in huis maar eens wat gaan doen. 't Is een puinzooi. Tot later!
Hoi, Ichy, je bent TOPPIE! Super dat je al zolang van het roken af bent! Snap dat het een hele strijd moet zijn, maar respect hoor. Nora ziek, agossie....beterschap meissie! Maja, moeilijke vraag, ik weet niet waar nu behoefte aan is, maar ik weet wel dat je niet te lang werk moet doen waar je jouw ei niet in kwijt kunt, dat levert frustratie op. Zo,eindelijk mag ik iets heel belangrijks met jullie delen..... Ik doe mijn naam weer eer aan: Want:
Haaaaahaaaaa, heb net afscheid genomen van mijn tijdelijke forumnaam.....doradiego. Voor diegene die het leuk vinden om te lezen vanaf het stoppen met de pil tot nu, kun je het nalezen (als je je echt een keer verveeld ). Ga even Lotte pben en banner aanpassen.
WAuw suus, staat je goed die banner! En nogmaals GEFELICITEERD! En wat knap dat je dat voor ons verborgen wist te houden zeg! Haha, dat gaat mij echt nooit lukken!
Moet zeggen dat het niet altijd makkelijk was, vaak moest ik even nalezen. Zo had ik al een keer naar Ichy eerst getypt dat ik ook zo'n moeite had met stoppen met roken, maar dat het makkelijker wordt met de weken. Maar snel weer weggehaald. Ik hoop niet dat jullie "boos" zijn dat ik het verborgen heb gehouden, maar ik wilde heel graag eerst een positieve echo hebben. Tuurlijk wil(de) ik het heel graag met jullie delen! En Boney, nogmaals....ik hoop dat je me snel volgt!
S U U S van HARTE!!!!!!!!!!!! Super voor jullie en wat een verrassing voor ons!!!! Leuk weer een beebje onderweg! Wanneer ben je uitgerekend?
@SUUSSSSS Super meid en mooie echo geniet ervan YEAHHHHHHH en knufff voor iedereen ga weer ff verder met de was wegstrijken...das nadeel van vakantie grrrr
SUUS!!!! Gefeliciteerd... Ben helemaal ondersteboven er van, die had ik echt niet zien aankomen zeg... Wauw!!!
Kwam eigenlijk stiekem spieken en niet reageren, maar moest natuurlijk wel even op Suus reageren hihi.... En las dat Nora ziek is... Gaat het al wat beter?! Maja werk niet top dus, we kletsen nog wel even bij! Ichtus, super cool dat je nog steeds rookvrij bent! Je kunt het dus, nu alleen nog volhouden! Uhm Weet niet meer... Hier alles goed!
zo ben ik weer ff pauze @SM jeetje sneu dat Nora zo ziekkies is hou er maar goed in de gaten Gwen heeft twee keer met beide virussen in het zh gelegen was uitgedroogd.. @Meiske fijn zeg die extra partijtje voetbal @Maja was toch werk voor tijdelijk of niet jeetje ben echt een zeef ...moet er echt weer inkomen en tijd maken om alles uitgebreid te lezen\ Las wel over meeting wanneer is tie????????had al gemaild maar krijg nog geen reactie???? Suus hoe voel je je verders...... ja dan zijn er weer 2 gelijke zwangere hier leuk leuk... mijn vriendin waarmee we op vakantie zijn geweest is nu van de 2e ook 10 weekjes zwanger...echt weer een boom geloof ik en jaaaaa ik wil ook .....maar ja dat gevoel zal ik blijven houden en jaaa ik ben echt Jaloers hoor op jullie....moest ff kwijt...maar dat neem zeker niet weg ik gun het jullie van harte en ben echt heeeel blij voor jullie!!!!KUZZ
Joma, ik begrijp het heel goed hoor. Is ook behoorlijk confronterend als je het leest of hoort bij een ander. Zeker als jouw wens heel groot is en dat Mars (nog) niet zover is. Ik hoop echt voor jullie NOG niet zover.... Knuffie hoor. Oja, die meeting. Las iets over een mail? Ik had ook nog gereageerd Mom, ik weet niet of je erover heen gelezen had? Of dat het sowieso qua datum al geen optie was. Maar ik heb geen mail ontvangen, kon op hyves ook niets vinden.
Joma, wij zitten echt in hetzelfde schuitje he... blegh, om chagie van te worden... maar dat neemt hier idd ook niet weg dat ik het voor iedereen super leuk vind!!
@SUUS.. WAUW super zeg, ik was er gewoon even emotioneel van, had hem ook niet ziet aankomen. Super gaaf!! Gefeliciteerd. @SUUS II.. je hebt gelijk.. kan het zijn dat ik geen e-mail adres van je heb? Zou je hem voor de zekerheid nog willen pb-en, weet ik zeker dat het goed komt. VIVI, JOMA, SIZZEL, DWAAS, MYSTERY (?), willen jullie (tussen de feestvreugde door) de datumprikker zsm invullen?? NIEKYN.. je bent van harte welkom ons ook te ontmoeten, pb me je adres als je interesse hebt. LIANDA is het te ver voor jou? Verder.. SM beterschap voor Nora, hoe is het nu? ICHTUS een dikke knuffel, gaat het een beetje. Toppie dat je al die tijd gestopt bent GA VOORAL DOOR! Er komt een dag dat alles weer beter smaakt en het minder invloed heeft op je humeur! HE maja, balen dat het niet heel tof is, het is tijdelijk toch? Ach in ieder geval weer wat geld in het laatje.
Ik heb op hyves nog even een stukje over het meedoen met een onderzoek van Radboud neergezet, voor de liefhebber. Niekyn, je kunt met me meerijden, als ik ga....Dat aanbod blijft staan en dan heb je een medetukker....da's toch al wat bekender. Wen, ook voor jou een dikke knuffel!