Lieve lieve Tessa!! Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!! Klinkt als een zeer geslaagd feestje bij de meiden
Ze vond de taart PRACHTIG!! En veel complimenten gehad, hij was LEKKER!! Eigenlijk geloofde gewoon niemand dat ik m zelf had gemaakt hihi
Leuke kamer en foto's Wen! Ik vind die serie van Ikea echt zoveel keer leuker dan die meubels met die bakken. Alsof er wat mist.
Thanks Naatje... ja, ik vind deze serie ook echt leuk... ben er helemaal blij mee en nog belangrijker Fenne ook!
Wauw, wat heeft Fenne een mooie kamer zeg!! Echt super. Leuke foto's ook van haar verjaardag! De taart ziet er echt mooooi uit zeg Maja, hier vinden ze het geweldig om bij elkaar te logeren. Van zaterdag op zondag heeft Stijn bij Eva gelogeerd. Dat ging gewoon goed. Dus gisteren hadden Eva en Kas weer matrassen versleept en nu was het dus zijn beurt. Een aantal weken geleden wilden ze met zijn drieën bij Eva logeren (Sofie wil nog het liefst in haar eigen bedje liggen) Dat ging niet. Alleen maar geklier. En nu is het dus afgelopen voorlopig. Zit hier nu echt als een zombie op de bank. Eva en Sofie zijn weer vrolijk, prepuber Stijn zit boven te mokken op zijn kamer en Kas hangt voor de tv.
Wen, nogmaals.. leuke foto's!! Haha prepuber Stijn Nog even en hij gaat idd puberen Meiske! Duurt niet lang meer. Weer een nieuwe fase.. Wanneer gaat hij naar de middelbare school? Over 2 jaar? Is een 5e kindje bij jullie nu definitief uitgesloten? Mijn kleine chagrijntje ligt weer in bed. Het lijkt wel of hij ongesteld is Jemig wat een humeur. Hij doet zo zijn best om vooruit te komen en het lukt hem gewoon niet, zo zielig En hij wil niet in de box, niet op de grond, niet in de wipstoel en ook niet gewoon stilzitten op schoot. Straks toch maar even een stuk met hem wandelen.
Maja, hij zit nu in groep 6. Dus hierna nog 2 jaar en dan mag hij naar de middelbare school. Een 5e is hier nu niet meer aan de orde. Piet wil het echt niet meer. Wat moet dat frustrerend zijn voor Timme dat hij iets wil, maar dat het niet lukt. Bijna 12 uur, lunchtijd. Wat zal dat gezellig zijn aan tafel Kan ook tegen Stijn zeggen dat hij maar in de kamer moet eten
Wat leuk dat logeren bij meiske thuis! Super mooie kamer van Fenne gezien! Veel geslaagde verjaardagen dus, heeeeeeeeerlijk he! @meiske.. je zegt al zolang dat je goede nachtrusten hebt dat het er gewoon een keer van moest komen denk ik. Ha, ha. nee hoor, lijkt me super irritant, maar wat een geluk dat de kids er doorheen sliepen. Hoewel.. als er echt brand was geweest.. Hier hebben Erik en ik de zolder uitgemest vanmorgen en we hebben het e.e.a. aan kiekjes voor mp gemaakt. Ben benieuwd of het nog wat op gaat brengen. Verder hebben we vergaderd over hoe we het gaan doen met de zolder in de toekomst. Ik ga met mijn moeder nog een plannetje maken (ze is binnenhuisarchitect), hoewel we het al redelijk uitgekauwt hebben. En nog even bouwtechnisch kijken hoe alles moet, want we willen een vlierinkje maken en wat apparaten en buizen wegwerken. Lekker bezig dus. Vanmiddag dumpt Erik wat troep en kan ik na het ziekzijn en de feestjes mijn achterstallig huihouden bijwerken. Morgen weer verder met de zolder. Lekker zeg. Ik voel me stukken beter, vannacht goed geslapen, de zon schijnt, ik kan weer genieten!
Ik ben het nu echt zat, dat k u t weer!! Ik wil de zon, lekker luieren op strand en daarna een cocktail op de boulevard. Je wordt toch helemaal depressief van dit weer
Ik wil ook de zon wel weer eens zien hoor! 't Is hier bewolkt en vanochtend nog mistig ook. Zo Mom, goed bezig geweest vanochtend zeg! Heerlijk he, dat opruimen Heb je veel om op mp te zetten? Ik heb besloten om niet de weekboodschappen te doen vandaag. Dat is vragen om problemen met deze kinderen Zo dus vlug even naar de wuper hier in het dorp om het nodige voor vandaag te halen. Zien we morgen weer verder. Eva is spelen bij haar nichtje en Stijn ook bij een ander nichtje. Stijn heeft sorry gezegd voor zijn brutale gedrag vanochtend (ging niet van harte, maar toch...), daarna hebben we even gekroeld. Lucht is dus geklaard voorlopig. Kas is moe aan het worden merk ik. De tv dus maar weer even aangezet.
Durf bijna niet te zeggen dat we hier al de hele dag een strakblauwe lucht hebben en zon... (het is wel -1 ofzo hoor hihi) Meiske, jij zou gewoon een topmanager kunnen zijn ergens... poeh, 4 kids klinkt als een bedrijf draaiend houden... Mom, nog energie over om onze zolder aan te pakken? Het is daar echt een mega chaos, en ik vind dat dus echt vreselijk!!! Binnenkort gaan we Fenne dagje naar oma brengen om aan de slag te gaan, wat een zooi kan een mens verzamelen!
Ik vind de 2de laars mooier... maar om eerlijk te zijn is het beide niet mijn smaak, dus of je er nou zo veel aan hebt dat ik dat zeg hihi
Jaaaaa hilarisch... de vollemaansbevalmarathon!! Wat hadden we nou allemaal bedacht? Zuurkool (van Dwaas?)... stofzuigen (wie stond er nou te stofzuigen met weeen?)... dansen in maanlicht... ananashappen... ik weet het allemaal niet meer, maar ik vond het toen enorm grappig! (en nog steeds ) Heeft iemand eigenlijk die teksten van toen nog bewaard???
De zon schijnt hier ook volop, als je binnen zit (en dus niet weet hoe koud het is) zou je denken dat het lente/zomer is Ik wil mijn CV uitprinten, maar er zit een foutje in die ik er niet uit krijg.. grr.. Het stomme is dat het op er de laptop goed uitziet en op de pc boven (waar de printer is) niet.. Een streepje net niet onder de rest en de -ë- staat er groter en vreemd. En krijg het maar niet voor elkaar. Aaaaaah!! (een huilende baby helpt ook niet mee om rustig te blijven) Ik zweet van frustratie. Hou er maar mee op, laat Jeroen er vanavond wel even naar kijken. Iedereen alvast in een lenteopruimbui?