Wowww Suus, GEFELICITEERD!!!! Ook ik had dit helemaal niet zien aankomen. Wat ben ik blij voor jullie!!! We zijn vanavond uit eten geweest met de kinderen. Nu languit op de bank, heb buikpijn, moet ongesteld worden en word er dan niet vrolijker op. Kom morgen wel weer even buurten als ik een wat beter humeur heb
WAAAAAAAH suus gefeliciteerd meid!!! zag dat ze meende dat we gelijk liepen maar meid je mag echt eerder dan mij, ik ben komende vrijdag pas 8 weken dus je loopt bijna 2 weken voor op me, wanneer ben je uitgerekend???? wel super zijn we gewoon weer samen zwanger
verder hele leuke dag gehad maar ben nu helemaal gesloopt dus ga zo mijn bed induiken!!! @lianda heel veel plezier morgen meid!!!!!!
Meiske, woow uiteten met 4 kinderen! Heb je zelf ook kunnen eten?? Net nu ik bergen poep en kots was heb gaat de deur van de wasmachine niet meer open ooooooooohneee ik kan wel huilen. Met Nora gaat het redelijk ze vraagt zelf om drinken en 2 minuten daarna spuit het erweer uit. Ik heb nog naar de huisartsenpost gebeld voor advies en ik moest na elke spuitluier 5 ml ORS geven.
@suus zie nu je uitgetelde datum staan hahaha als ik goed geteld heb ben ik 22 oktober uitgeteld maar zeker weten doe ik het na 12mrt dan heb ik mijn eerste controle het is trouwens wel heel erg handig dat ik de vk ken (is een andere dan vorige keer want die willen we niet meer) want heb om 8.45 een afspraak en ze zei al direct als je dan moet werken dan bel je me ff en doen we het gewoon na je werk hahaha lekker handig toch voordeel van mijn werk
ja ik geloof het ook , en jou mannetje wil die helemaal niet of nog niet? Hier komt het er echt geen 2e meer denk ik ....weet het wel zeker van niet en jij nog hoop??
SM bale zeg zit hij op een soort slot je wasmachine?? en goed dat je gebeld heb naar de hap en dat ORS is nu heel belangrijk Oh ja heb de datum prikker ingevuld maar zo te zien ben ik bang dat ik niet kan komen ivm met dat ik 1 april begin en in proeftijd zit en niet gelijk die maand zaterdags vrij kan nemen en vrijdags ben ik zoeizo vrij...nou ja we zullen zien en zou het echt jammer vinden
SM sterkte met je kleine meid, dat is niet niks. Als het niet lukt gewoon weer HAP bellen he.. bah.. straks raakt ze uitgedroogd, ik duim hier hard van niet!
Hier nu in ieder geval niet, hij weet ook nog niet of hij überhaupt nog wil... Laatste keer dat ik checkte gaf hij aan dat hij meer neigt naar wel dan naar niet... Maar of dit zo blijft en dan vooral WANNEER??!! Ik vind erg lastig, had ondertussen al wel voor de 3de keer zwanger kunnen zijn als aan mij lag...
Ik denk dat 9 april ook wel gaat lukken Heb dan 's avonds nog wel een (erg leuk) feestje, dus maak het dan niet te laat. Kan moeke nog even pitten 's middags Kom net terug van het verrassingsetentje/gezelligheidje van vriendinnen. Was erg leuk. Nu slaaaaaapen. Zal wel weer een 'fijn' en vooral kort nachtje worden Eigenlijk heel onhandig, gezellige avondjes als je kleine kinderen hebt..
Joma en Wen, kan me goed voorstellen dat het af en toe even slikken is als je hoort dat er weer iemand zwanger is. Dat staat er los van of je het iemand gunt lijkt me. Lijkt me een hele lastige situatie, als een wel wil en de ander (waarschijnlijk) niet. Maar er teveel bij stil staan word je volgens mij ook weer chagrijnig van, dus ik hou er ook weer gauw over op We zouden vandaag visite krijgen van vrienden+zoontje maar hij (de papa) heeft een longontsteking dus ligt met medicijnen op bed. Dat wordt hem dus niet. Ik vind het wel een beetje zwak van hem hoor, hij kan toch wel gewoon in de auto en hier komen zitten? Tsss.. mietje. Oja, Nieky, wat jij zegt ben ik dus ook bang voor, die ontslagen bij het UWV. Ik heb het er nog even met mijn moeder over gehad (die werkt bij de gemeente en heeft veel contact met hoge piefjes die er verstand van hebben) en ze zei dat het hele welzijngebeuren de komende jaren op zijn kop gaat. Bezuinigingen, ontslagen etc. Waar het huidige kabinet wel in wil investeren is werk. Er moeten zoveel mogelijk mensen aan het werk. Werkgevers krijgen dan geld om op de werkplek mensen te begeleiden/coachen. Een soort jobcoaches dus. Het zou dus best interessant kunnen zijn om me daar in verder te ontwikkelen. En dan heb ik alsnog concurrentie van o.a. de uwv-ers, maar ik heb dan tenminste wel een gerichte opleiding/cursus en misschien stage. Pff, ik weet het ook niet hoor. Ik zou ook best genoegen nemen met hier en daar een maandje werk. Invallen, tijdelijke contractjes etc. De enige reden dat ik vastigheid wil is omdat ik zoooooooooo graag wil verhuizen. Ik word hier met de dag ongelukkiger. Dus we kijken nu of we misschien toch gaan verhuizen en dan maar niet naar ons 'droomhuis' maar iets van hetzelfde niveau als dit. Of een huis waar wel mogelijkheden zijn (ruimte, locatie) maar nog veel aan moet gebeuren en we dat in de loop der jaren laten doen, wanneer we meer te besteden hebben. Ik weet het ook niet. Jeroen hoeft niet te verhuizen, die wil wel een paar jaar wachten. Maar hij wil mij ook niet ongelukkig zien. Ingewikkeld allemaal.
suus van harte gefeliciteerd, super. We blijven ook maar zwangeren houden hier, leuk leuk. Wen en Joma lijkt me zo klote als je zelf graag wilt en je man niet en dan hier steeds weer meiden die wel zwanger worden, dikke knuffel voor jullie en wie weet ooit. sm sterkte vandaag, hopelijk doet je wasmachine het weer. Hier gister gezellige dag bij mijn pa en ma gehad, helaas slechte nacht en zit al even beneden, als paul zo komt duik ik er weer in denk ik en anders vanmiddag even. Wil vandaag nog 3 kastdeuren behangen en het nieuwe bed van esmee verven.
Lieve lieve MIKE! Alsnog van harte met je 3e verjaardag! Ook je zusje Rosanne gefeliciteerd met je verjaardag! Helemaal vergeten, maar niet minder gemeend. Maart   1 Mike   7 Samantha   8 Sara Ik ben weg. Moet werken. Doei
Goedemorgen! Maja, ik vind het toch zo naar te lezen hoe jij aan het worstelen bent... ik blijf duimen voor snel een leuke job en daarna een fijn huis... SM, hoe gaat het met Nora? Wij gaan zo naar de optocht... het is prachtig weer in ieder geval!