Goedemorgen Ik heb heerlijk geslapen, dus nu al een iets beter humeur Supermummy, hoe is het nu met Nora? En met je wasmachine? Inmiddels de deur al weer open kunnen krijgen?? Wij hebben hier in de buurt een restaurant met een speelhoek voor de kids. Zelfs is daar een tv met dvdspeler en playstation Dus ook papa en mama hebben rustig kunnen eten Meeting: ik baal, want 9 april kan ik dus echt niet! Eerst 's middags met Kas naar Ahoy en dan 's avonds met Eva naar Ahoy. Is natuurlijk ook erg leuk, maar in de meeting heb ik ook heel veel zin...
Hier ook zalig weer, maar we zijn gisteren al naar de optocht geweest en Tess vond het niet geweldig, "mijn oren doen zeer,wat een lawaai". Wen, veel plezier! Mike, alsnog van harte gefeliciteerd! Maja, ik las jouw verhaal en dacht halverwege, als je zo ongelukkig bent in dit huis, dan kun je beter verhuizen naar een soortgelijk huis, in ieder geval niet blijven zitten.Maar je komt er zelf al mee, dus bespreek die optie eens serieus. Och SM, dat schiet nog niet echt op zeg. Wat ontzettend sneu. Tot dusver kunnen wij 9 april ook....leuk leuk! Viv,nou, dan zijn we toch redelijk in de buurt van elkaar uitgeteld. Mijn vriendin (met overleden dochter) is nu 3 weken verder dan mij. Wen en Joma, ik begrijp het heel goed hoor. Wij hebben het omgekeerd ook een hele tijd doorgemaakt. Als het aan Jan lag, dan was ik al minimaal 3 keer zwanger geweest. Jan heeft ook veel verdriet gehad van de afwijzing van mijn kant. Ik weet ook echt wel dat jullie het anderen gunnen, daan heeft het niets mee te maken. Je wordt even gedwongen om er weer bij stil te staan en dat is niet fijn. Maar meiden, ik hoop echt dat jullie mannen er nog anders over gaan denken. Het is misschien een dooddoener, maar Jan had ook niet verwacht dat het ooit nog zou gebeuren. Knuffel hoor meiden.
goeiemorgen dames @joma en wen ik snap best dat dit voor jullie behoorlijk moeilijk is, en we weten allemaal dat jullie het ons gunnen maar begrijp ook heel goed dat jullie ieders keer met neus erop gedrukt worden en das niet leuk dikke knuffel @suus das idd lekker dicht bij elkaar he, een vriendin van mij is ongeveer 5 weken verder dan mij hahaha is wel gezellig zo @meeting tja ik moet ff kijken hoe ik dat ga doen met vrij regelen heb namelijk geen vrije dagen meer en kan in principe die van okt en nov wel pakken omdat ik dan toch verlof heb maar dan moet ik het eerst vertellen op het werk
Suus, ik vind het echt leuk voor jullie!!! En samen met je vriendin zwanger wat speciaal!!! En niet te veel zorgen hoe het nu zal gaan na de geboorte. Zoals je weet heb ik bij Sara ook een super PND gehad met in totaal bijna 3 maanden opname. Maar bij Nora heb ik helemaal geen problemen gehad dus dat kan ook gewoon.
Sm, da's grappig dat je dat zegt. Ik doe mee aan een onderzoek van Radboud, zie hyves. Hoe is het met Nora nu?
Ik zal straks op hyves kijken Suus, ik ben op het werk en hier kan ik niet op hyves. Met Nora gaat het redelijk. Ik heb net mijn man gebeld en gevraagd hoe het met haar gaat, ze wilt niks eten en drinkt appelsap. Ze heeft wel nog spuitluiers maar niet meer direkt na het drinken dus het lijkt iets beter te gaan.
sm als ze maar wat drinken, eten komt wel weer. Hopelijk knapt ze snel op. joma leuke foto's en wat ontzettend veel
hoi hoi @Suus wat super en gezellig samen met je vriendin zwanger! @Hoe is met Nora sm?? @Debie bedankt ja das bekend he zoveel foto,s hahahha was ook echt heel mooi , netjes en heel leuk daar .. ja minimeeting ik ben voor hahah kan jij ook niet naar de grote meeting? Meiden met de korte nachten bale hoor Gwen is gister bij mijn moeder blijven logeren ze wilde bij oma slapen nou prima hoor en ik heb dus vanmorgen tot 9.30 uit kunnen slapen heeeerlijk hoor ze is einde ochtend weer terug gebracht..
Jullie zijn lief!! Als compensatie koop in voor Fenne regelmatig kleren alsof ik er 4 heb! Haha... Maar genoeg daarover hoor, al die zwangerschappen hier is gewoon genieten!! Carnaval was leuk!! Fenne heeft genoten... Staan dansen en klappen en armpjes in de lucht... Wat een feestbeest hihi Zal nog wel wat foto's / filmpjes plaatsen als ik er straks zin in heb. Fenne heeft voor het eerst haar middagslaapje overgeslagen, nu ligt ze achter me op de bank te tukken... Kan ook niet anders als je de hele middag hebt staan hossen!
haha die compensatie van kleren kopen herken ik heb zoiets heb er maar 1 me ma zegt altijd jij koopt voor 4 leuk dat ze genoten heeft van het carnaval ook echt prachtig weer vandaag!
joma ik vind het te ver nu om te rijden. Wil jij mij nog even pb sturen over wanneer je zou kunnen??? Wen en joma kan me voorstellen met kleding, ik kocht voor ilse meer, moet zeggen met 2 denk ik eerder na over de prijs en zl straks met 3 nog meer zijn.
wij hebben aardappels, bloemkool met sausje en ballen gehakt op was heerlijk en gwen heb zitten eten nou zeg maar vreten...was eerste prak weer na de vakantie en ze is er dol op dus smaakte goed
ik kan altijd op donderdag, zaterdag/ zondag zou kunnen en vrijdag vanaf half 12. Weet niet of meiske, ariel, naatje Mrijn he leuk vinden, die zitten redelijk in de buurt volgens mij. (rest mag natuurlijk ook) Joyce antwoord zo ff