februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb nog geen mail binnen...

ik ga ff gwen op bed doen

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, mijn huid is trouwens slecht, bij die meiden ook last van, hele droge huid, maar jeukt nu ook zo vaak, krab me bijna open op mijn benen, hoop dat het snel over is. vrijwel meteen na de bevalling van de meiden was het over, toen was ik al wel verder dan nu

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, ga esmee ook maar eens naar boven gooien, mag ilse nog even barbie kijken

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debie vervelend die jeuk had ook echt zwangerschapsjeuk werd er gek van vooral toen ik snacht niet meer kon slapen van de jeuk en ieder uur onder de koude douche met mijn benen stond hoop dat dat jou bespaard blijft

heb nog geen mail;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debie denk dat je nog een keer moet mailen;):D

oh ja voor diegene die het nog niet hebben gelezen zie hyves;)

ik ga ff warme douche pakken heb het koud

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suus van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @joma heb wel al gelezen reageren doe ik zometeen ff ;)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai meiden

ik lees wel vaker mee hier maar reageren zit er gewoon heel vaak niet in. hier gaat het redenlijk op dit moment maar vorig weekend hadden we er bijna een punt achter gezet (ik ga hier verder niet in detail treden gezien jullie mijn situatie kennen). met de kids gaat het goed alleen hebben ze nu allebei hun ogen flink ontstoken en dylan is vorige week een hele week flink ziek geweest. mannetje is nu carnaval aan t vieren en ik mag zoals gewoonlijk weer alleen thuis blijven (niet dat ik een mega carnaval vierder ben maar dan nog, ik werd niet eens mee gevraagd :( ). verder heb ik 2 weken geleden te horen gekregen dat ik 3 maanden verlening krijg van mijn opleiding ivm de thuis situatie en daarbij kreeg ik vorige week wel goed nieuws ---> als ik mijn diploma behaal dan krijg ik baangarantie :D .

hoe is het hier????

liefs

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma heb via de site gemaild, snap niet waarom het niet aankomt

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje kikkert balen dat het niet lekker loopt en van je opleiding.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geloof dat ik ook moet douchen met mijn mannetje

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kikkert bale meid dat het nog niet lekker loopt maar die baangarantie is dan wel toppie!!!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hebben wij ook net samen gedaan:) mars moet over een uur weer de nacht in

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier ..........

lalalala

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Kikkert sterkte meid! Je hebt het niet makkelijk he, hopelijk komt het allemaal goed!

Joma ik heb Hyves net gelezen ! Leuk nieuws zeg!

Nora is gelukkig opgeknapt. Vanmiddag wilde ze opeens weer eten, ze at meteen een bord gekookte aardappelen,snijbiet en 2 vissticks op :) kan ik nu weer beginnen met vetmesten :) heb nog 2 weken de tijd want dan moet ze op controlle bij het cb.

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk een minimeeting:) Voor mij is het het makkelijkst op een zaterdag of zondag;)

Kikkert, wat vervelend jullie thuissituatie nu. Kids ontstoken oogjes. Hopelijk is het snel weer over. Wel fijn dat je ook goed nieuws hebt ontvangen. Lekker hoor, die baangarantie!

Debie dus overal jeuk. Moet vast niet fijn zijn. Heb je er geen smeerseltje voor?

Meer kleertjes kopen toen we nog maar 1 kindje hadden deed ik eigenlijk niet. Ik ben pas los gegaan toen we een meid kregen:D De jongens komen ook niks tekort hoor;)

Hyves, zal zo even kijken Joma!

Stijn heeft vandaag ergens opgevangen dat de finale van de knvb-beker (voetbal) in de Kuip in Rotterdam wordt gespeeld....en hij wil daar erg graag heen (Ajax in finale, zijn cluppie) Dus daar gaat Meiske weer;) Ach, vind het ook wel leuk hoor. Nu alleen nog proberen aan kaarten te komen. Gelukkig heeft hij een clubkaart van Ajax. Maakt het een stuk makkelijker. Waarom heb ik eigenlijk geen vent die van voetbal houdt? Dan zou ik hem ook eens mee kunnen sturen:p

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat Nora weer is opgeknapt zeg! Heerlijk dat ze alweer zo goed eet:)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat Nora weer opgeknapt is..

oh ja heb heel me huis weer onderste boven gehaald kan echt het boekje niet vinden van het cb...stonden daar de oefenplaatjes in???????was al wezen google maar kan ze niet vinden iemand een idee??

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou me er niet zo druk over maken Joma. Ik heb met Sofie ook niet geoefend op de plaatjes. Ze wist ze allemaal. Ik denk dat Gwen wel slim genoeg is om ze juist te benoemen;)

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even gegoogled op ogentest consultatiebureau.
    Hier is een link waar de plaatjes opstaan:ogentest

Deel Deze Pagina