3 jaar geleden was ik nu met mijn super lange bevalling bezig....... rond deze tijd begonnen de pijnlijke weeen......oooh wat een mooie herinneringen!!!
We gaan woensdag weer bij een huis kijken. Deze Huis te koop: Rensel 46 9642 KN Veendam - Foto's [funda] Ok, het is niet het huis van onze dromen maar dat wordt hem toch niet de komende jaren. En de plek is fantastisch, je loopt zo het park/bos in en naar de kinderboerderij en manege en de school is ook op loopafstand. We zullen zien. Ik wil namelijk toch wel heel graag wat voor mezelf beginnen. Heb besloten dat ik iets wil doen wat ik leuk vind. 'Wachten' op een vaste baan kan nog wel jaren duren en dan is het nog maar de vraag of ik het een leuke baan vind. Als we niet te duur wonen kunnen we het gewoon redden op 1 inkomen en kan ik voor mezelf beginnen en hopelijk gaat dat ook geld opbrengen. En ik blijf sowieso open staan voor leuke banen, tijdelijk of niet. Dan zit er tenminste niet meer zo'n druk achter. Word daar erg chagrijnig van namelijk. Timme was kapot vandaag, hij heeft in totaal nog geen uur geslapen op het kdv Normaal slaapt hij overdag minstens nog 3 uur, meestal 4. Zielig vond ik het. Maar hij moet gewoon wennen, was met Lune ook zo. Sorry dat ik verder nier reageer. Ik duik nu ook m'n bed in, morgen weer lekker vroeg ws en Lune zal vanncht wel weer wakker worden. Kom morgen vast nog wel even kletsen. Wil wel Sara alvast een hele fijne verjaardag wensen! Trusten!
Maja jaaaa viva la vida!!!! Niet afwachten maar doen!!! Van buiten is het niet mijn smaak, maar van binnen vind ik wel mooi en ruim en een grote tuin en een zacht prijsje!
Okee, minimeeting waar kunnen we nog kijken zondag 3 april ---deb , joma zondag 10 april--- deb, joma zondag 17 april ---deb, joma zondag 15 mei.--- deb,joma meiske, mrijn, joma en wie wil wie kan wanneer? heb me naam erbij gezet!!!
maja ..als ik het in het huis waar ik nu zat niet naar mijn zin had was de keus snel gemaakten wat goedkoop zeg bij jullie woon echt in de verkeerde provincie
Wen leuk filmpje! Meiske ook zin in een minimeeting Mrijn jij ook?? Ariel pfff wat een weekend en dan vandaag zo,n lange dag pittig hoor.kijk ff welke datum je kan voor meeting zw staat hierboven! Nienkyn bale dat het werk niet wil lukken zeg pffff hoop toch dat je snel wat leuks vindt Ichy had al gereageerd op hyves over je werk nou ik zou me bekkie ook open hebben gedaan wat denken ze wel niet en hoop dat ze er werk van kan maken en dat ze daar ook een beetje bang worden ipv andersom uhm nu ben ik het kwijt ohnee Boontje was het verven zat brrr rotwerk ook dat was het Oh ja met Gwen vandaag naar de gastouder geweest leuke meid dus dat gaat het worden nadat ze verhuisd is ze zit in een verhuising naar nieuwbouw dus wordt iets later dan 1 april maar dat wist ik al dus paar keer voor de donderdag wat anders regelen maar dat is al bijna gebeurd.
MEETING DEFINITIEF 9 APRIL! Als het goed is hebben alle deelnemers zojuist een e-mail ontvangen hierover. Ik zeg: HOERA! We hebben een datum!
Verder kom ik alleen weer snel langs.. ICHTUS das toch zeker niet normaal hoor bij die werkgever van jou.. daar wordt ik opstandig van! Geen wonder dat je rookte! Tsss. Speaking about it.. HOU VOL!!!!!!!!!!!!! Geef het no 1 1/2 maand, dan zul je je ECHT beter voelen.. je moet er door, niemand zegt dat dit leuk is of makkelijk gaat, je bent een bikkel, je kan het!! Die kilo's gaan er wel weer af... koop anders een grote zak wortelen en een mega-famliy-pack kauwgom.. je gaat het gewoon halen! Wij geloven er hier wel in! Etc, etc. MAJA.. ik sluit me aan bij SM, buitenkant niet super, maar binnen en de tuin zien er heerlijk uit! Als de locatie ook super is en je hebt een garage... mooi hoor en die prijs! Die is ook zeker mooi! Hier ga je al zeker naar 3 ton voor zo'n optrekje. Sorry, verder weet ik het even niet. MEISKE, balen dat je niet kan 9 april! Echt jammer. Hopelijk kan je wel de mini-meeting in zuid.
Aha.. je dacht hetzelfde. Ik weet het, het doet ook pijn aan mijn zwp-hart net als bij debie,.. maar ja.. anders zijn het weer anderen die niet kunnen.. we moeten wat.
Vandaag met Erik een Ford Taunus opgehaald, old timer.. durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben nu 3 auto's! T is tijdelijk, eerst kijken wat het beessie kan. T is een gok, een knutselauto.
Minimeeting: zal morgen even in de agenda kijken. Meestal kan ik wel op een zondag. Leuk huis Maja. Vooral van binnen ziet het er leuk uit. Ruime tuin ook! Schattig filmpje van Fenne gezien Lekker sfeertje op je werk Ichtus Verder iedereen een knuf. Heb vandaag in etappes gelezen. Meer is er even niet blijven hangen. Ik ga zo lekker naar bed. Ben nog steeds enorm ongi en dus enorm chaggie...
Leuk zeg! Al heb ik niet zoveel goede ervaringen met een knutselauto. Piet had er een uit 1940 ofzo. Het ding kwam maar niet in elkaar en is uiteindelijk verkocht aan een knutselaar die er meer tijd voor had. Nu hebben we nog een oude citroen traction uit 1957 (geloof ik) Wel leuk om daar 's zomers mee te touren. Moet er aan de Ford veel gesleuteld worden?
morgen, zo weer werken. iets betere nacht gehad. 2 keer esmee, 1 keer paul, een keer sms om 4 uur en daarna om 5 uur een belletje van zijn werk, grrrr klote Misschien idd joma, meiske, ariel, naatje, mrijn die mee kunnen/ willen. Moet zeggen zondagen gaan hier makkelijker dan zaterdagen. zo, ff vlug staartjes maken bij de meiden en weg.