Mogguh, Oe leuk, meeting! Heb er ook ineens heel veel zin in Dacht steeds dat ik toch niet zou komen maar nu dus wel, lijkt me zo leuk om jullie te zien! En idd jammer Meiske, kan me voorstellen dat je baalt. Mom, gaaf een Ford Taunus Mijn broer heeft er ook eentje, is hem idd aan het opknappen. Vindt ie leuk. Heeft hij van m'n vader denk ik. M'n ouders hebben elk half jaar wel een andere auto en er staan ook soms 3 auto's voor de deur (en 2 harley's en een busje/campertje). Ach ja, als je het een leuke hobby vindt. Joma, fijn dat de gastouder leuk lijkt. Ben benieuwd! Boontje al een beter velletje? Ichtus, ik kan me je boosheid heel goed voorstellen! Klinkt allemaal erg bizar Bah. Lune wil niet naar school (psz) zei ze net. Ze vindt het er echt niet zo leuk. Sneu vind ik dat. We gaan straks toch maar aanstalten maken en als ze echt niet wil en het wordt een drama dan laat maar hoor. Dan ga ik proberen of ze dinsdagochtend een extra ochtendje naar het kdv kan. Dat vindt ze heel erg leuk en is ook wat langer en flexibeler qua tijden met brengen en halen. Nouja, eerst nog maar even aankijken. Grappig om te lezen wat jullie van het huis vinden. Ik vind de voorkant ook echt lelijk, maar ik vind de binnenkant en de tuin belangrijker dus ik ben het eens met jullie En ik vind het ook grappig dat jullie hem goedkoop vinden, ik vind hem namelijk veel te duur Hij is ws zo duur omdat ze er een stuk bij aangebouwd hebben en die kosten er weer uit willen krijgen. Maar hij staat al een poosje te koop en hij is al 15duizend gezakt in de prijs dus ik heb de hoop dat als we het echt wat vinden, we er nog wel wat vanaf krijgen. Ik bedacht me trouwens hoe het toch kan dat de huizen hier zo goedkoop zijn maar we toch moeite hebben met kosten/hypotheek terwijl Jeroen prima verdient. Heb het even opgezocht en de reden is heel simpel: de huizen zijn goedkoper in het noorden maar de salarissen liggen hier ook een stuk lager. Aha Pff, ik hoop wel dat Lune gewoon naar de psz wil, ze is niet heel vrolijk vandaag. Nouja, ik heb de auto bij huis dus anders ga ik wel richting stad. Even naar de babywinkels.
Whaah, Sara is vandaag natuurlijk jarig!! Lieve Sara, van harte gefeliciteerd met jouw 3e verjaardag!! Hele fijne dag vandaag!
Nou, het wegbrengen van Lune naar de psz ging best goed. Ze moet even wennen en een kindje vinden om mee te spelen. Er is 1 meisje waar ze het wel mee kan vinden denk ik. Meisje is ook net 3 geworden en is ook vrij rustig en dol op poppen. Dus ik heb ze gekoppeld en toen mocht ik weg
Ik had gehoopt dat Timme intussen wel wou slapen maar hij is nog zo lekker aan het spelen op de grond, denk dat ie niet moe is. Maar moet Lune om 11u weer ophalen en dan zal hij wel willen slapen. Misschien breng ik hem zo maar naar bed, wie weet slaapt hij nog een uurtje (kan ik ook even liggen)
Goedemorgen Sara van harte gefeliciteerd met je derde verjaardag! Maja, fijn dat Lune nu toch naar de psz is. Vaak moeten ze ook even hun draai vinden. Over de huizenprijzen en de lonen wist ik wel. Wanneer gaan jullie het huis bezichtigen? Debie, fijn dat je iets beter hebt geslapen vannacht. Sofie is nu ook naar de psz. Weer even lekker een ochtendje voor mezelf. Moet op zoek naar het ingevulde inschrijfformulier voor de basisschool. Ik kan het nergens vinden. Ik hoop dat het in de doos van het oud papier ligt. Anders maar weer een nieuwe halen op school (zou de derde al zijn) Vanmiddag ga ik naar de geitenboerderij met Sofie. Er zijn nu een heleboel jonge geitjes geboren. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Ze heeft het nog steeds erover dat ze vorig jaar daar heeft gespuugd Hopelijk kan ze vanmiddag alles binnen houden
maja denk idd salaris verschil, alhoewel bijv een leerkracht overal hetzelfde verdient. Maar hier zit je zeker boven de 2 ton. En paul omdat ik al sliep en hij doodleuk de grote lamp aandoet met naar bed komen. Was flink pissig vannacht op hem, ook vanwege zijn telefoon, weet dat hij dienst heeft, maar baal daar zo van. meiske veel plezier
Goedemorgen, SARA gefeliciteerd met je verjaardag! Ook je zusje en papa en mama gefeliciteerd! Debie, ik word daar ook altijd zoooo pissig om. Als ik al lig te slapen en ik word wakker van hem. Hij doet dan het grote licht niet aan maar gaat dan het dekbed instoppen of zo. Of hij kan z'n slaapshirt niet vinden en gaat dan het bed op z'n kop zetten. En de pest is dat als ik eenmaal slaap en ik ben in m'n 1e slaapje ik gewoon niet meer in slaap kom. MAja, ook ik vind het een erg leuk huis en een leuke prijs. Van binnen ziet het er erg mooi en gezellig uit. JE kan er ook zo in. En zullen wij alvast een keer proefmeeten? Ik mail je even. Euh.... M'n velletje zit al iets beter gelukkig, maar wel heb ik nog steeds hoofdpijn. Ik denk dat het met hormonen te maken heeft. Morgen heb ik een afpraak staan voor een uitstrijkje (bevolkingsonderzoek) en heb gelijk een afspraak met de HA zelf gemaakt. Ik voel me gewoon niet goed. En ik denk dus hormonen. Het lijkt soms wel of ik in de overgang ben. Heb vage klachten die ik niet goed kan plaatsen. Ook heb ik het idee dat er 'iets' in m'n buik zit. Ik heb continu een drukkend gevoel onder in m'n buik. Het doet pijn als ik ga zitten. En rond m'n eisprong word het alleen maar erger. Wil dus even m'n verhaal kwijt bij de HA. Kijken wat zij ervan zegt. Eigenlijk heb ik deze klachten al sinds ik bevallen ben van Tessa. Nou ja, toen ik een half jaar na de bevalling ongesteld werd. Maar ik denk altijd dat ik me aanstel, maar het lijkt of de klachten alleen maar erger worden en toen ik dus de uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek kreeg heb ik dus maar gelijk een afspraak gemaakt. Heb zelf nog niet gegoogled, daar word je niet vrolijk van ben ik bang. En ik denk ook dat de HA gewoon zegt dat dit normale klachten zijn als je de pil niet slikt. Ik hou jullie op de hoogte
Belt net de ass. Ik zou vanmorgen m'n uitstrijkje hebben volgens haar. Maar dat heb ik vorige week al verzet naar morgen. Nu kan ik pas volgende week terecht. De afspraak bij de HA blijft gelukkig wel staan voor morgen vroeg.
Bedankt voor de felicitaties! Ik heb haar net naar de PSZ gebracht. Hier mag je niks zelf maken als tractatie (taart,cake of iets knutselen) Het moet allemaal in orginele dichte verpakking zitten met het bonnetje erbij. Begrijpelijk aan de ene kant maar ook best jammer. Ik heb voorverpakte mini cakejes en mini choco croissants meegegeven en pakjes appelsap.
Gefeliciteerd sara!! mmm Bones: klinkt niet lekker in je buik, maar wel fijn dat je velletje weer beter zit! Maja: fijn dat Lune toch naar de psz is gegaan. Ze zal haar draai wel moeten vinden: weer andere leidsters en andere kindjes
maja: leuk huis! van binnen en de locatie ziet er goed uit. Meeting: I'll be there! yeaaaj Joma: fijn dat de gastouder beviel!! Ik heb een boek gekocht: het explosieve kind van R Greene. De kinderen die hij beschrijft.... precies Finn! Wel ouder, maar de situaties zijn echt hetzelfde. Hij beschrijft welke vaardigheden deze kinderen missen, terwijl ze wel intelligent genoeg zijn. en wat je er aan kunt doen. Ik heb via Google de 1ste 60 blz gelezen en besloten het te bestellen. Echt bijna eng dit...
Sara van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry dames maar ik kan niet mee naar de meeting, dan ben ik net een weekendje weg met hubby en kids