@wen hahaha nee dat ben ik idd niet moet eerlijk zeggen dat een platte laars ook niet echt iets voor mij is maar wil tijdens zwangerschap een platte laars vandaar @meiske respect hoor denk niet dat ik het je nadeed met 4kids @wen die slaapkamer is geweldig!!
lianda kut meid. Mag je snel voor een herkansing? Tessa van harte gefeliciteerd en wow fenne wat een geweldig mooie kamer heb jij. Meiske lekker he die rookmelders, zou verboden moeten zijn 's nachts voor niets afgaan. Maja ruzie met een printer, toch??? (ben een zeef) Hier was Ilse vannacht best zielig. Ze werd wakker om 4 uur en dacht ik loop naar papa en mama kamer alleen slapen wij sinds vrijdag boven op zolder, was ze even vergeten dus dikke paniek echt hysterisch gillen om papa en mama. Helaas vanaf toen niet meer alleen slapen en esmee ook wakker pfff Nog lekker 2 dagen werken en dan een weekje vrij.
Balen Lianda! Wat ging er mis? Ahhh, wat zielig dat Ilse helemaal in paniek was vannacht. Jammer dat ze toen niet meer alleen wilde slapen. Hier is het avondeten al naar binnen. Ik ben de klok vooruit aan het kijken naar 18 uur. Dan kunnen Kas en Sofie in bad en naar bed. Sjonge, wat zijn die een partij vervelend geweest vandaag Morgen ga ik op de school van mijn zus kijken in Rotterdam. Zij heeft nog geen vakantie, dus dat komt mooi uit. De kinderen vinden het ook altijd heel leuk om even in de klas van hun tante te kijken.
Op de 50 km wegen waar het verkeer van rechts voorrang heeft remde ik te zacht. Op de 30 km wegen deed ik het perfect en ze zei ook dat ik echt netjes had gereden maar omdat ik dus bij die 50 km zones te zacht remde ben ik gezakt. Morgen krijg ik een nieuwe datum te horen voor de herkansing,en nu weet ik wat ik fout deed dus met de herkansing komt het zeker goed. Alleen balen dat ik nu me vrijsteling bvr kwijt ben... Ik ga er weer voor hoor!
maja, als je wilt dat ik er naar kijk dan stuur 'm maar, ik heb ooit geprogrammeerd in MSWord, dus kan met een gerust hart zeggen dat ik dat programma redelijk vaak de baas ben bij dit soort irritantheden
He Lianda dat is flink balen zeg! Naatje.. ja dat koude weer vind ik ook wel mooi geweest, maar ik troost mezelf met de gedachten dat het hooguit nog 2 weken duurt. Ik heb 23 dingen op mp staan, 1 ding heb ik verkocht en 2 dingen had ik verkocht, waar de kopers weer op terug zijn gekomen. Op nog iets heb ik een bod, wat ik eigenlijk veel te weinig vind. Oftewel: de zaakjes lopen best aardig. Elena is geloof ik wel klaar met kleien. o.. ze heeft weer 'zo'n honger' (=snoepzin).
Haha, ik was al verbaast dat ik maar 10 pagina's hoefde bij te lezen.... maar jullie hadden stiekum een nieuwe topic gemaakt alle jarigen, van harte gefeliciteerd!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad! Ik heb eigenlijk weinig te melden, Sanne is zwaar verkouden/grieperig en heeft ook nog eens een huidinfectie. Dus we kunnen eindelijk een keer knuffelen met onze onruststokers! En jesper heeft een feestweekend achter de rug, weer met iedereen gespeeld en opa's en oma's weer gezien, dus zijn weekend kon niet meer stuk! Oh ja, ik zag een prachtige taart voorbij komen, ik dacht dat het wen26 was. echt super hoor! ziet er erg smakelijk uit.
Vivi.. wat stoer trouwens Bryan te paard! De eerste laars vind ik het leukst als je ze veel onder een broek gaat dragen. Onder een rok of over een broek het 2e paar. Zelf heb ik niet zulke goede ervaring met schoenen kopen via internet. Tenzij je van een merk weet hoe ze vallen.
Hoi lady's, Hier vandaag een geweldige dag gehad. De dierentuin was super! het was heel de dag stralend weer en met dikke kleding geen last van de kou gehad. Tessa heeft genoten. En of ik al getest heb? Ja, vrijdag en vanavond. Had vandaag ongesteld moeten worden en alleen gisteravond een veeg oud bloed gehad. Vandaag helemaal niks. Zelfs geen buikkramp of iets. Wel iets gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Dus we wachten af. Maar ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Dan had die test vrijdag toch al een vage streep moeten geven? En zeker die test van vanavond. Ik verwacht gewoon dat ik morgen ongesteld word. En zo niet, dan test ik morgenavond of woe morgen nog een keer. Ik hou jullie op de hoogte. En ik hoop ook snel wat foto's te kunnen laten zien hier. Kunnen jullie zien dat m'n schatje genoten heeft. Het was echt geweldig om haar zo te zien.
Tadaaaaaaaaaaaaaaaa! It's me! 'mom' Leuk zeg Boney, welk dierentuin ben je geweest, Emmen? Heb je ook de naakte-mol-ratten gezien? Geweldige beesten, wat lachen. Ik heb er toenertijd met Erik wel een half uur naar staan kijken. Zeg.. ik ben 30 min niet op mp geweest en in tussentijd heeft er niemand gereageerd. Jammer. Ik begin verslaafd te worden. Eens kijken... wat kan er nog meer op mp?
Nou ja zeg.. vergeet ik helemaal in te gaan op je testen verhaal! Oh.. ik kan het me goed voorstellen, zou ook al hebben getest en dan gewoon ongi worden natuurlijk. Maar het is ook zo verschrikkelijk spannend, toch? Denk ook dat je anders wel wat had gezien. Mja.. officieel heb je nog een kans voor deze ronde toch? En ik geloof er niks van dat jij kan wachten tot woensdag
Het is maar goed dat hier niemand is, want ik ga vroeg naar bed. En dat is heeeeeeeeeeeeeeel moeilijk voor mij. Dus kan ik me mooi niet hier laten afleiden. (nog een keertje op mp kijken dan) Truste
Oeh, Mom is in de ban van mp Leuk he! Ik had dat ook vorige week. Elke keer kijken of er al op geboden was. Heb zelf ook nog een keer geboden op mijn eigen bugaboo Boney, ik ben erg benieuwd naar de foto's van de dierentuin Ik denk ook wel dat je al iets op de test had moeten zien. Wel spannend elke keer. Sofie wil heel graag nog een keer met Tessa spelen. Als je een beetje op orde bent, willen wij wel een keertje een bakkie komen doen 't Is wel grappig, zelfs haar pop heet Tessa
hoi hoi de jarige van harte en fijn dat het een geslaagde dag was zag Bryan op de foto te paard leuk, en Fenne met haar leuke kamertje en kado,s en andere foto,s Maja die de streepjes niet recht krijgt...nou zal je vertellen had het zelfde probleem in mijn cv wahaha lag dus niet aan mij meiske die geen geslaagde nacht had door de rookmelder en logerende kids hopenlijk lekker slapen vannacht Debie ach wat sneu eigenlijk dat Ilse jullie vannacht kwijt was mom toch luckymom leuk! Viv bestel je de laarsen online dan? zou ze ook gaan passen... boontje jammer van de test...maar nog een kleine hoop duim mee..fijn dat het een gezellig en druk weekend was en geslaagd Lianda....shit zeg!! volgende keer gaat het vast lukken uhmmm nu weet ik het niet meer...de rest knufff hier alles goed druk aan de arbeit bij klantjes deze week...en volgende week op vakantie......zin in
nog niet bijgelezen.. had ik wel beloofd.. sorry.. maar ik ben druk geweest met mezelf beheersen.. zie: - Stoppen met roken dagboek van ichtus Heftig, maarrrrr.. al 10 uren.. en nu ga ik naar bed.. dus er komen met gemak nog heel wat uren bij..whahaha... tot morgen...