als je een goede tel neemt maakt het niet uit , moet je tegen die tijd ff je nummer pben das leuk ik heb zelf een Nokia N97
Ghehe, al is de telefoon nog zo goed. Bij mij houden ze het gewoon niet uit! Maar ik moet zeggen, het gebeurt hier ook nog wel eens dat ik em op bed leg en als ik me dan in me slaap omdraai dat ie van t bed valt enzo. Dus een 1 jaar abbo is voor mij wat veiliger Ennn pluspunt, dan heb k vaker een nieuwe tel!
Deze is ook niet echt kapot ofzo, maar het toetsenbord daar blijven de toetsen hangen. En de batterij is niet meer helemaal wat t geweest is
Hela hola, kan het allemaal weer niet bijhouden hier! Gefeliciteerd met je 3de verjaardag lieve Sara Leuke fotos van Gwen en Joma gezien! Meeting... Jeej! Alternatief lijkt me ook goed mom! Maja, was psz uiteindelijk wel leuk geweest Maja? Bones al weer iets beter in velletje... Fijn zo! Nog nieuwe foto's op je blog?? Zag mys voorbij sjezen, hoi! Ook Mrijn kwam ff buurten zag ik... Gezellie! Verder ff denken... Uhm... Ik weet niet... Ben ook moe... 6.15 wekker en 20.00 pas weer thuis...
ja die baterijen is altijd k.t geweest voor mobiels vindt ik nu geen last van laat hem iedere keer gewoon leeglopen en dan weer laden scheelt wel want anders zijn ze snel verrot
heb al heel de week film klaarleggen kom er maar niet aan toe denk dat ik hem zo maar ff aanzet..mars is net weg naar zijn werk...het is de film ''haar naam was Sarah''
Dat doe ik indd ook altijd Joma, k wacht tot ie zo dood is dat ie uitvalt en dan laad ik em een nachtje door.
Goedenmorgen, telefoontjes, geweldig hoor, maar aangezien ik mijn laatste telefoon na 3 maanden aanschaf (2-jarig abo), in de wasmachine heb gedaan....zit ik nu met een oude nokia....grrrr. Maar eentje erbij nemen met abo, vind ik zonde geld en zonder abo zijn ze onbetaalbaar....Ach, ik hoef nog maar 14 maanden... Ik vind kids playground een prima alternatief Mom! Hier lekker tot 9.00 kunnen slapen en vandaag een poging tot poetsen doen. Ik houd het nog lekker vaag, want of het er ook van komt....
@suus wat voor provider heb je?? ik heb nog wel aantal telefoons liggen hahaha niet laatste nieuwe maar wel redelijk goeie
Mom, een goed alternatief! Maar we hopen natuurlijk op een heerlijk zonnetje. Telefoons, ik mag ook bijna weer een andere. Maar weet nog niet goed wat of hoe. Ik wil graag kunnen internetten, maar ook niet te duur. Ik betaal nu 40 euro per maand. 150 min bellen, 150 sms en onbeperkt internet. Maar ik vind die 40 euro te veel. Heb nu kpn. Iemand een goed alternatief? Die 150 zou nog wel wat minder kunnen, maar dat is het minst bij kpn. Ik ben naar de HA geweest en heb een verwijzing voor de gyn. Ze vind de klachten toch wel net te erg om bij een gewone cyclus te horen. Het kan een myoom (vleesboom, maar dat vind ik zo'n smerig woord) zijn en dus krijg ik een echo. Volgende week maandag. Vind het wel fijn dat er even gekeken word.
Hi, maar dat maakt toch niet uit voor een telefoon.Kaartje kan toch in elke willekeurige telefoon? Ben blond, dus waarschuw vast....
morgen, Hier sim only, betaal 6,95 per maand en koop af en toe gewoon een nieuwe telefoon. boney wel prettig even een echo trouwens van 22 uur tot 5,30 mogen slapen, joepie
Boney fijn dat je maandag al terecht kan voor een echo. Sterkte met wachten en hoop dat het meevalt! Debie woow heerlijk zeg dus jij hebt gewoon voor 3 nachten geslapen hihihi Hier is het gisteravond goed gegaan samen op een kamer. Om 20.15 tegelijk naar bed gebracht en ze hebben geen kick gegeven. Om 1uur was Nora even wakker die ik haar speen gegeven heb 2x Ze hebben allebei doorgeslapen tot precies 8 uur.