februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lekker sm, dan hebben jullie ook weer een eigen slaapkamer terug, toch best lekker.

zo, weer een week werken erop, no 6 tot de mei:)

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jammer dat het hier zo rustig is, dan heb ik weinig excuus om niet aan de 4 wassen strijk te beginnen, zucht

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    40!!! euro per maand, abo'tje op een telefoon???
    dat is wel erg veel, ik betaal 12.95 per maand, en wat de specificaties dan zijn... geen idee eigenlijk. Ik hoef alleen nooit bij te betalen zeg maar....

@maja
    heb jij er ook astmatische klachten bij??

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    SM, woepie, dat is toch wel erg fijn. De meiden kunnen dus voortaan lekker samen slapen.

Debie, dat schiet mooi op, het aftellen is begonnen.
    Hmmmm, moet ook nog een berg strijken, maar niet nu (roep ik al 2 weken).

Ga even mijn moppie uit bed plukken.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Euh.. volgens mij heeft A'doorn maar 1 station hoor!!:D

HOIIIIIIII

mooi alternatief MOM.. maar natuurlijks schijnt gewoon de zon!!
    Ik kan met jou meerijden mom?? mooi, maar euh.. als ik geen oppas heb kun jij beter met mij meerijden denk ik!!..whaha..tegen die tijd komt dat wel goed

Verder niet zoveel te melden..ben aan t stofzuigen en ga zo maar s dweilen.. en dan nog een wasje doen ofzo.. en nog koken straks.. s zien wat t wordt..
    Merk dat de moeiten van het niet roken weer verdwijnen.. en weet je ..ik voel me zoooo relaxed.. helemaal niet gejaagd.. heb zeeen van tijd en wat niet af komt komt morgen wel weer.. kan t niet zo goed uitleggen..

tis wel een achtbaan aan psychische toestanden, maar voor nu is het even heerlijk!!!!:D
    (op de 4 kg die ik ben aangekomen na dan:x)
    ik ga maar weer s verder!!

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kijk ichtus, dat klinkt van stukken beter! Fijn voor je.

Wij heben de boodschappen binnen en hebben cakjes gebakken en versiert. Daarna samen een cakeje gegeten en thee gedronken. Vanavond komt er iemand bij de tuin kijken. We willen de boel even om laten ploegen. Kijken hoeveel ons dat weer gaat kosten ;)
    $
    Niekyn, ik heb ook internet erbij. Vandaar denk ik zo duur. Maar wil dus nu goedkoper. Ik heb het even opgezocht, maar m'n abo loopt nog tot half mei. Heb nog even de tijd dus.

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik heb net alles bijgelezen. Best veel gekletst hoor!
    Gisteren is onze laptop gecrashed:x Het ding liep vast en deed gewoon niks meer. Mijn zwager is er gisteren nog 3 uur mee bezig geweest om hem aan gang te krijgen, maar helaas is dat niet gelukt.
    Vanochtend de verzekering gebeld en gezegd dat hij is gevallen door Stijn zijn schuld (oke, niet helemaal waar, vorige week heb ik hem laten vallen). En we zijn daar dus gewoon voor verzekerd. Vanmiddag dus gelijk een nieuwe gehaald:)

Nu eerst de kinderen naar bed brengen en dan proberen om wat foto's op de laptop te zetten. Vanmiddag zijn we naar de geitenboerderij geweest en nog even naar het strand.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij de geitjes

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze vond het geweldig

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi, even snel. Duik zo m'n bed in, ben kapot.
    Het huis waar we hebben gekeken was niks. De makelaar gaat nou bij ons huis vrijblijvend een waardebepaling doen en overleggen wat we kunnen. En we gaan ws weer bij een ander huis kijken.
    Deze Huis te koop: Marktstraat 27 9641 EJ Veendam [funda]

Ik kom morgenavond of vrijdag wel weer even kletsen.

Doeiiiiiiii!

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja, dit vind ik dan wel een MAJA huis! Dus jullie zijn nu wel serieus bezig met orienteren??spannend zeg!

Meiske wat een mooie fotos! En ze heeft dat beest gewoon vast? Dat zou Sara volgens mij echt niet doen!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kwam ook alleen maar even spieken, ga ook naar bed, ben dood op...

Dat is een mooi huis maja! En voor die prijs! Das 6000 meer dan ons huis, en wij hebben een " door wiettelers uitgeleefd, in een achterbuurt staand" huis hahaha

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey!

Het ging over telefoons zag ik... Das mijn expertise haha
    Boney, bij ons kost 150 min + 150 sms en onbeperkt internet 29,95
    Maar als je nog goede telefoon hebt dan kan het natuurlijk veel goedkoper met een simonly...

Maja, dat huis!! Daar zou ik jaloers van worden... Ziet er super mooi uit!
    En salarissen ook lager daar ja?! Dat heb ik nooit geweten!

Meiske, wat een leuke foto! Stoer dat ze geitje zomaar op schoot neemt!

Uhm...

Hier alles chill, morgen nog dagje werken en dan is het alweer weekend!

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw, dat is een mooi huis Maja! Jullie zijn nu dus serieus plannen aan het maken om te verhuizen. Spannend hoor!

SM, Sofie vond het echt het einde om zo'n geitje vast te houden. Ze heeft er ook een paar geboren zien worden. Ze vond het allemaal fascinerend! Er werd verteld dat er gisteren 80 geitjes waren geboren. En nu vandaag ging het ook aan de lopende band door.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wauw meiske, geitjes geboren zien worden... Dat lijkt me echt super om daar bij te mogen zijn!! Zou Fenne ook mooi vinden...
    Hier doen ze dat achter gesloten deur...

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi

niet zo druk geweest hier zie ik

@Ichy je klinkt super en ben trots op je!! ik doe het je nog niet na hahah

@Meiske wat een schattige foto,s van je mooie meissie met de diertjes! en dat van die laptop das een goeie hahah heb ook nog een laptop die niks meer doet en niet zo lang heb

@Boontje Abbo ik heb een T-mobile abbo 225 min of smsjes met onbeperkt internet voor 17,50 per maand;) incl Nokia N97 kijk een op www.gsmtopdeal.com

@Debie dat klinkt als een lang nachie heerlijk voor je!

@Suus en nog opgeschoten met de huishoudelijke taken??

@Maja leuk huis en ik vindt die prijzen echt bizar laag bij jullie ikke is jaloers zo,n zelfde soort huis kost hier minimaal 3 ton;)

zo diegene die ik vergeten ben sorry!:)

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Apeldoorn beschikt over drie spoorwegstations: Station Apeldoorn, Station Apeldoorn Osseveld en Station Apeldoorn De Maten.

Heb even nagevraagd.. als het een buitje is kun je best ergens schuilen bij Malkenschoten. Als het hele dag regen is, dan is het beter naar de binnenspeeltuin (het alternatief) te gaan.

@Joma, gister wilde ik nog zeggen: mooie foto's. Ik vind die met jullie samen zo leuk.

@maja, ja, echt meer een maja huis. Klein, maar wel errug fijn.
    Iets duurder als die ander en waarschijnlijk ook meer onderhoud vereist?

@SM spannend samen op 1 kamer! Op vakantie ging dat bij ons best prima. Behalve dat ze gauw wakker zijn van elkaar.

Dames.. ik wil niemand iets tekort doen, maar moet nu toch echt naar bedje. Tjuus!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Kom toch nu nog maar even spieken. Timme was om half 6 wakker en ligt er net weer in, kan hij nog even een uurtje pitten voor we naar het kdv gaan. Lune slaapt ook nog, die zal zo wel wakker worden.

Wat leuk dat jullie dit wel een maja-huis vinden:D Ik ben ook dol op dit soort woningen. Maaarrr.. Wat Mom al zei, het is wel klein en zit ws veel onderhoud aan. En nog een minpuntje is dat je in de tuin toch wel erg dicht op de buren zit. En ik ben nu natuurlijk heel bang geworden voor (over)last van buren. Aan de andere kant, zie maar eens een betaalbaar huis te vinden zonder directe buren.
    We gaan in elk geval wel even kijken!

Wat een leuke foto's Meiske! Zo schattig met die geitjes. En ik vind Sofie ook zo mooi:)

Boney, ik betaal ook elke maand veel te veel (ik kijk al niet eens meer naar mijn rekeningen) dus ik kan je niet adviseren, snorrie.
    Wat wel een uitkomst is nu zijn die app's. Ik heb bijvoorbeeld what's app op m'n tel. en dat is gewoon chatten/smsen en dan gratis. Moet degene met wie je aan het appen bent ook wel what's app hebben trouwens.

Wen, weer zo'n lange dag gehad? Morgen lekker weekend! (hier ook, zin in;)).
    Oja, je vroeg laatst nog hoe Lune het had gehad op de psz. Ze had het gelukkig best leuk gehad! Dus we houden gewoon nog even vol.
    Trouwens, de amazingkids lading is binnen, leuk dat claessens spul! Maar ik ben bang dat het toch te klein is:( Maar Fenne past toch 104/110? Ben bang dat dat weer te groot is, Fenne is ook best wat groter dan Lune. Stom dat ze geen maat tussenin hebben.

Ow, volgens mij hoor ik Lunepunepoepchinees ('zit met haar kont in het kippenvlees!!!' roept ze dan heel hard:D)

Blegh, weer werken vandaag. Ik vind werken op zich leuk hoor, heerlijk zelfs. Maar dit is niet cool. Degene die denkt dat ze mij opdrachten mag geven is ook zoooo irritant! Moet nu weg dus ga er verder niet op in maar zal later nog wat voorbeelden noemen.

Doeii!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

nou ik moest eigenlijk werken maar voel me zo beroerd dat ik me maar ziek gemeld heb, is ook eerlijker tegenover mijn gezin krijgen die nu nog 5 dagen dezelfde

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen.

vivi hopelijk eenmalig en niet vanaf nu .

maja leuke woning, vind dat soort huizen super, helaas hier ook zo'n 3-4 ton. werkse vandaag

telefoon, loop geloof ik beetje achter, heb geen internet erbij en bel en sms weinig. Mag op mijn werk niet gebeld worden en vind het super irritant als ik overal voor iedereen bereikbaar ben. Hier hebben niet veel mensen mijn nummer.

meiske leuk, de geitenboederij, waar is dat???

geen idee wat die meiden hebben, heb esmee even kort twee keer gehoord maar viel zelf weer in slaap dus weer heel de nacht kunnen slapen, gek hoor. (ben nu alleen bang dat ze weekend straks weer ziek zijn, meestal als ze aantal dagen slapen) of zal het echt de ommezwaai zijn????

Zo naar vriendin toe, en vanmiddag ff beetje huishouden, moet ook gebeuren helaas.

Deel Deze Pagina