februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen hier op het werk ..niet druk dus grrr kan daar echt niet tegen @Meiske succes bij de tandarts @debie misschien omschakeling ik hoop het eens voor jullie @maja werkse @viv gelijk heb je meid lekker thuis hoop dat je meds gaan helpen @boontje 1 gig is zo op ..heb je mijn link en berichtje niet gezien kan dus echt goedkoper! @debora wauw zeg zou hem zeker ook inlijsten knap hoor! Jammer zie de foto van Nore niet..vanavond ff kijken de rest knuffff

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    eh ik heb ook internet ;)

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    d'r was hier iemand die het had over inspectierapporten voor basisscholen, alleen kan ik ze niet vinden. Iemand suggesties waar ik kan zoeken?

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debora wat een mooie foto van Nore op je rug! Mocht er ooit nog een beeb komen wil ik ook zo´n geweven doek ziet er altijd zo heerlijk uit.
    En mooie tekening van Finn echt knap!

Debie woooow die meiden van jou slapen nu dus gewoon door?! Ik hoop echt dat het doorzet!

Hier ook weer een perfecte nacht gehad. Geen van beide is wakker geworden vannacht en om 07:45 kwam Sara naar mijn bed om te zeggen dat ze wakker was, Heerlijk!!

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

:D DE roze keuken

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Sara was er blij mee! :D

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi ik zetten om 4 uur 's nachts mijn wekker, nam dan een zetpil dan ging het het beste.

meiske heerlijk boek de gruffallo, ilse heeft deel twee gehad, het kind van de gruffallo, ook geweldig, weet niet of je het al kent.

zo, telefoontje ertussendoor en geen idee meer wat ik wilde typen.

Ga nog ff foto debora kijken nora was trouwens ook leuk met haar keuken ahum, lees nu sara:)

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nienke hierzo

Home

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks voor de tip debbie ga morgenvroeg ff bellen want wil eigenlijk maandag gewoon kunnen werken
    (heb besloten dat ik het weekend thuis blijf ;) )

zo en nu ga ik ff dutje doen en daarna toch wat aan het huishouden want dat blijft al dagen liggen

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie foto van Nore op mama's rug:)

Debie, ik ken ook het tweede boek, maar die vind ik niet zo leuk als het eerste deel.

Fijn dat je schoonvader komt verven Boney!

Vanochtend heeft de ta 3 gaatjes gevuld. Sjonge en nu doet mijn mond zeer, echt niet normaal. Ik heb al een molletje ingenomen en vrees dat dat niet de laatste is vandaag.
    Nu moet ik haasten. Moet Kas nog halen op school en dan om 14.50 bij de logopedie zijn.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    thanx debbie! heb al even rondgekeken en al 1 verslag gevonden..

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hoe groot contrast in scholen kun je hebben, ik ben gisteren bij drie basisscholen geweest, 1tje valt er af dan hebben we er nog twee. Een rijke obs waar heeeeeel erg veel leerlingen op zitten, of een wat armere christelijke school wat allemaal wat knusser is...... pffffffffffffffffffffff dit is geen keuze..... Eigenlijk wil ik een rijke school wat knus is.... zucht

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes met de keuze maken voor een school Niekyn. Soms valt het idd niet mee. Gelukkig was hier de keuze heel makkelijk.

SM, wat een geweldige foto van Sara met haar keukentje:D

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oe, ik lees foto's? Zo even kijken, heb nog niet terug gelezen.
    Ben net thuis. De kids zijn nog op het kdv, ik haal ze straks op. Eerst nog even een uurtje liggen, voel me niet zo lekker. Warm/koud, keelpijn, hoofdpijn.. blegh.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Geweldige foto van Nora:D Leuk keukentje!

En wat is Finn creatief!! Ik vind het echt schitterend wat hij gemaakt heeft. Uitprinten en inlijsten:)

Meiske, succes met je zere smoeltje.. Niet fijn.

Boney, ik ga heel erg mijn best doen! Lijkt me ook superleuk, even afspreken. En wat schattig van Tessa:) Ik weet nu al dat als de 2 meiden kennismaken dat Lune het er daarna constant over heeft dat Tessa haar vriendinnetje is:D Daar heeft ze het erg druk mee op het moment, met vriendjes en vriendinnetjes.

Laatst had ze trouwens een leuke opmerking. Ze klom in de auto en ze zei dat ze zelf de deur dicht ging doen. Ik zei dat ik dat niet wil hebben, dat ik dat gevaarlijk vind. Zegt ze 'dat mag van mijn opa wel altijd'. Dus ik: 'dan zal ik ook tegen opa zeggen dat het niet mag'. Is ze een poosje stil, denkt even na en vraagt dan: 'mama, ben jij ook de moeder van opa?' :D:D Oftewel: mag jij hem ook dingen verbieden? hihi

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha geweldige uitspraak! Balen dat je niet lekker bent maja

Is het toch Nora? ik dacht: het Sara, die was toch jarig?

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nienke wat is veel leerlingen????? En dan de vraag wil je openbaar of christelijk en wat bieden ze eventueel aan extra's??

mooie kijkers heeft nora

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Huh? Zei ik Nora? Volgens mij zag ik Sara:D
    Nog even kijken..

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007