februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

Ja belachelijk toch al die bezuinigingen! Hier op school toen ik voor de cluster aanvraag moest zei ze ook al het kan even een poos duren voor we hem terug hebben:$ Alleen maar door de bezuinigingen. Ook zei ze dat het wel is heel moeilijk kon worden:$ En dan ook nog eens op speciaal onderwijs. Ik kan me er heel boos over maken laten ze eens lekker op wat anders bezuinigen.

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ja ik wil de petitie tekenen maar dit kan niet meer:(

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja zo gaat het hier dus ook!
    Sinds wanneer is Keano zindelijk? Fenne draagt geen luier meer vanaf mei vorig jaar, dus al bijna een jaar... met poepen wacht ze tot ze naar bed gaat (en dus een luier omkrijgt), dus bij middagslaap of s avonds. Dan volgt eerst hele naar bed gaan ritueel en als ik dan naar beneden ga dan springt ze snel uit bed, roept 'mama, ik ga even poepen', en gaat nog even ronddartelen boven tot ze roept dat ze klaar is. Tussendoor om luier vragen mag uiteraard ook, soms vraag ik tussendoor als ik wat scheetjes ruik of ze wil poepen, maar dat wil ze dus eigenlijk nooit... ze houdt het echt op, blijf het vreemd vinden dat ze nooit buikpijn heeft ofzo...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Viv erg moe en buikpijn... dat is vervelend, vooral met een peuter... de energie komt vast snel weer! ;)

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Poeh Keano is eigenlijk nu denk ik een maand of 8 zindelijk.
    Hij slaapt op de dag niet meer dus hij poept eigenlijk vaak s'morgens als hij net wakker is of gewoon in de middag.
    Hij vraagt dan gewoon om een luier en zegt dan ook mama mag ik een luier ik moet poepen. Ik doe hem dan ook een luier om want ik wil gewoon niet dat hij hetzelfde krijgt als Jimmy. Want die heeft al jaren een poepprobleem wat nu steeds erger wordt.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    AWWWW... ik scrolde nog wat meer terug en zag toen ineens vrolijke Timme... wat een lekker ding zeg, die wil je toch het liefst knuffelen!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pfff loop met eigenlijk alles achter moet zoveel doen en heb een peuter die zo ontzettend vervelend is weet niet wat ik ermee moet hoor
    iemand die hem ff wil hebben

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja, ik las het net van Jimmy... erg vervelend!

Ik maak er ook geen punt van hoor, ze mag prima in dr luier poepen, maar ik merk dat ze stiekem zelf ook wel zou willen doen op de wc... maar aan de andere kant heb ik al allerlei postitieve beloningsdingetjes verzonnen en dan nog doet ze het niet... dus moeten het de tijd geven...

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo... ben dr weer vandoor!
    Even een lijnverantwoorde eierkoek eten en kopje thee en dan zal Fenne ergens wel weer wakker worden... misschien rijd ik nog wel even naar de Intratuin, ik wil lente in de tuin! Gaat niet meer (nacht)vriezen toch??

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Lianda, je hebt PB.

(ff stiekem tijdens het werk hier gespiekt)

Nienke-ien.. ja lastig ja.. ik lees vaak terug om te kijken hoe je ook al weer precies heet. Misschien kun je vertellen hoe de naam tot stand is gekomen, hebben we een ezelsbruggetje om t onthouden.

HAAI WEN... goed bezig met bijlezen en reageren!

Suus.. phoe.. spannend allemaal op je werk. Staat jou baan ook op de tocht?

Hmmmm... ik heb trek... al 2 mandarijntjes op, soep en zo.. toch nog maar een crackertje doen denk ik. Als het maar geen koek of snoep is toch?

Zo, k ga mezelf nog even motiveren en verder werken.
    Tjuus.

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    T kan nog vriezen hoor, zelfs tot in april.. maarre.. komt vast goed joh..
    Enne eierkoek, ook een verantwoord idee ja.

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    tip:
    Eerst met luier aan op de wc laten poepen, paar keer doen, daarna gat in de luier knippen (en natuurlijk wc papier in de wc dat het niet eng kan klinken.... ) en daarna zou het eventueel moeten kunnen zonder luier....
    dat is een tip die een vriendin van me heeft gehad en die bij hun heeft geholpen... (net voordat haar kind naar school ging...)

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    NiekyN sjasja... ik was vroeger altijd troubbles (nick) maar dat is niet echt een naam waarmee je serieus genomen kunt worden...
    Nieky is een afkorting van mijn voornaam, die jullie op hyves kunnen zien, en N is de eerst letter van mijn (getrouwde achternaam). dus nieky is ook gewoon goed hoor :)

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @dieet,
    heb tussen de middag een mozarella bol moeten opeten op tomaten, maar daar heb ik dus flink last van... ben gewoon misselijk... gatver, daarvoor gaan we toch echt wel een vervanger zoeken... bahbah.....

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoiiiiii!

De makelaar komt hier zo, aaaaaaaah! Ben gewoon helemaal zenuwachtig:)

Wen, die tip van Nieky (goh, makkelijk zo:D) vind ik echt een goeie!
    Ik denk ook dat Fenne het echt een beetje eng vindt en zo kan je dat volgens mij prima doorbreken. En verder idd niet teveel pushen, maar dat doe je ook niet;)

Suus, ik kan me ook zo kwaad maken om dit soort bezuinigingen! Lekker met zijn allen voor een rechts kabinet kiezen en dan dus dit soort onzin krijgen. Tof.

Nieky, mag ik dr. Frank afraden?:) Mijn moeder heeft het gedaan (welk dieet niet;)) en die was constant beroerd. Je eet hele vette dingen. Bah.
    Kan je je niet opgeven bij een afslankclubje ofzo? Dat geeft een goede motivatie!

Lianda, heel goed dat je zelf ook op gesprek gaat. Ik hoop dat je je gauw een beetje gelukkiger gaat voelen.

Ik heb vanochtend nog een gesprek gehad met de teamleider van de sociale dienst, of hij nog een baan voor me had. Nee dus, ik heb te weinig ervaring;) Hij zei dat ze vroeger nog wel eens iemand gewoon in dienst namen en een interne opleiding lieten volgen en zo ingewerkt werd. Maar er is zoveel aanbod dat hij kan kiezen uit tientallen ervaren krachten. Leuk hoor. Waar blijft die fukking vergrijzing???

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    middag,

Hier dus ook een poepprobleem, plassen gaat goed, maar als ze per ongeluk een keer in haar onderbroek poept dan wil ze gelijk heel de dag een luier om. pff wat een gedoe zeg

maja succes
    \
    bezuiniging, wordt er gek van.

verder druk druk druk en moe moe moe. ga ff eten maken, manlief komt zo met de kids thuis

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gotver, weer mijn eten naar de klote, belt hij nu op dat hij bijna bij de kids is, bel dan verdomme om 16:45 dat je niet op tijd daar bent, zet ik ook het eten niet op, grrrr mannen zo af en toe, kan hier dus echt van balen

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ha fijn de mijne belt ook net dat ie nu pas vertrekt, wilde gelukkig net beginnen... Balen debie

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    rustig debbie, adem in, adem uit. de magnetron doet ook erg goed opwarm werk....

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik begin gewoon om half 6 te koken, met of zonder hubby thuis om 6 uur.

Deel Deze Pagina