februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik moet me bij niekyn aansluiten met het feit dat zwanger worden goed is om af te vallen hahaha ik ben al 4 kilo kwijt, die probeerde ik al maanden kwijt te raken en nu ik ze niet kwijt mag raak ik ze kwijt

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ichy, die kilo's zijn echt wel balen....maar jeetje meid, je bent gewoon van het roken af! Hoe tof is dat!
    En afvallen gaat (meestal) makkelijker dan stoppen met roken.
    Oeh, voel me helemaal trots, vind 't echt knap van je.
    Ik rook nu ook niet, maar weet (bijna) wel zeker dat ik na de zwangerschap begin. Op de een of andere manier is dit veel makkelijker, ik weet waar ik het voor doe. Dus blijkbaar vind ik de gezondheid van mijn kind belangrijker dan mijn eigen.
    Ik ga duimen dat het vanaf nu alleen nog maar makkelijker wordt voor je.

Viv, het scheelt idd dat ik onze kleine heb zien spartelen en zwaaien, dan kan ik de kwaaltjes wat makkelijker relativeren.
    Enne kilo's eraf....hmmm, nee, hier niet, ben al 2 kilo zwaarder. Ach, als ik weer zo'n geweldige tijd na de bevalling krijg dan ben ik zo 20 kilo lichter....;)

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @roken
    Grappig, dat was mijn motivatie 4 jaar geleden om helemaal te stoppen, heb me toen met carnaval nog helemaal blauw gerookt en daarna geen sigaret meer aangeraakt!!! Toen wilden we gaan knutselen voor nr. 1..... dat is de beste motivatie die er is....
    Ik ben er ook zo een, als ik nu weer een sigaret pak dan ben ik weer verslaafd en dat wil ik niet meer.

@afvallen...
    pfff dit gaat wel heel erg snel hoor, vanochtend alweer een kilo minder.... duzzzzzzz

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    WHOEHEEE...eindelijk is Karel af (bedankt Bones, je gaf me weer de energie om hem af te maken):

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oh wat is hij leuk! WAt gebruik je voor garen? Dit lijkt geen katoen of wel?
    En bedankt hoor. Dat patroon had je toch ook van mij? Ik had hem weer van Mrijn.
    Op dit moment ben ik aan een fruitmand bezig. Moet over 1.5 week klaar zijn. Ben er best wel druk mee dus.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Was ik eigenlijk al hier geweest vandaag? Weet het niet meer.

Nieky, wat goed! Alweer 1kg. Ga zo door!

Ichtus, wat heerlijk dat je je zo fijn voelt! Dat is ook weer extra motivatie om nooit meer te roken. En die kilo's gaan er heus wel weer af. En wat leuk ook van je studie! Hoe lang duurt dat? En ik neem aan dat je daar ook wat mee wil gaan doen.

Maja, alweer een rotnacht. Balen zeg.

SM, weet je al wat van de school?

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Bones, die foto is TE leuk! Wat een schattige foto zeg!
    Ze voelde zich wel stoer of niet?

Ik gebruik wol van Phildar.O.a. Avisio.
    Misschien kun jij me helpen....Ben op zoek naar hele harige wol voor Leo. De lana grossa pep is uit de collectie en ik weet geen alternatief.
    Ja, dit patroon heb ik ook van jou.
    Heb nu zelf het laatste boekje van Christel gekocht (nummer 2).
    Mag nu wel zeggen dat het geen bevlieging is, dus er mogen boekjes gekocht worden ;)

Had je de uitslag van het bloed al?

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De uitslag krijg ik volgende week maandag als ik weer naar de gyn moet.

Ze hebben ook harig garen bij de zeeman. En anders zou ik eens een wol winkel binnenlopen. En de brazilla (dacht ik)? Dat is van schachenmayr, zelfde als catania.
    Ik heb voor Evert geloof ik 'online' gebruikt. Heb de wikkel niet meer.

Ik ga naar buiten. Verder met de vloer ;) Fles chloor staat al klaar.

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @boones,
    die foto is inderdaad TE leuk gewoon! geweldig

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    pfff ben even depri hoor,
    Had net een afwijzing op basis van werkervaring en/of opleiding.... Was voor een mbo functie en ik heb HBO dus daar zal de missing link wel zijn, maar neemt niet weg dat ik daar niet vrolijk van word....
    Ga maar eens kinderen uit bed gooien ofzo..

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney prachtig foto van Tessa! Echt een boerinnetje! Mooie krullebol is het!

Of het de school is geworden weet ik uiteindelijk pas op 23 maart. Is heel dom geregeld hier ze hangen de lijst op de school op maar ze kunnen/mogen geen kopie geven of sturen. Ik ben vanochtend stiekem dus een foto gaan maken van de lijst om te berekenen of Sara bij de eerste 50 zit.
    Ik heb nu zelf berekend en ze staat momenteel op de 45e plaats .Er zijn nu nog 2 dagen om een klacht in te dienen als er een fout is gemaakt met de punten. Daarna op 23 maart komt de definitieve lijst uit, dus het is heel spannend of ze zit er net bij of net niet.

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Echt balen meid! Ik hoop echt dat je snel een super leuke en geweldige baan vind.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee,

Hier weer een werkweek afgerond.

wow wat zijn de haren van tessa opeens lang, geweldige foto ook trouwens.

Haken is me nog niet gelukt om ook maar iets af te maken, als meiden wakker zijn lukt het niet, als ze slapen ben ik bezig met huishouden of tv kijken. wil wel graag. Mocht iemand nog om een project verlegen zitten, wil wel graag een stoere auto of vliegtuig voor in de babykamer. (had vliegtuig hier in winkel gezien, aardig groot maar ook iets van 70 euro) tegen betaling uiteraard.

Zwangere jullie mogen best klagen hoor, ben hier zelf de eerste 3 maanden weinig geweest, zo moe, zo misselijke zo balen van de eerste maanden, is toch echt mijn hobby niet dat zwanger zijn.

Hier steeds last van mijn rug en begin af en toe toe wel snel moe te worden maargoed, meiden slapen niet door, heb het idee dat buikspieren totaal niet meer aanwezig zijn om gewicht buik een beetje te dragen enz enz enz. verder klussen in alle kamers ook wel zat al zijn het nu vooral afwerk dingen. Zo, genoeg geklaag, ga even van het zonnetje genieten in de tuin denk ik

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o, is iedereen al bezig met inschrijven school??

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee hoor Debie, wij hebben ook nog geen keuze gemaakt. Maar ik weet dat hier geen wachtlijst is. We zijn op 1 school wezen kijken en een info avond gehad. Wil nog graag naar de andere.

En een gehaakt vliegtuig voor 70 euro? Dat is wel erg veel geld.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    SM, vind het maar een raar gedoe hoe het inschrijven gaat bij jullie. Nog steeds spannend dus.

Ik heb de vloer van het tuinhuis met chloor behandeld. Ga morgen wel weer eens kijken hoe het is opgedroogd.
    Gelukkig hebben heel veel pissebedden uit zichzelf al bedacht dat het beter was om te verhuizen, maar er waren er een paar die zijn blijven zitten. Helaas voor hun. Eerst een overdosis chloor op je kop waar ze alleen maar dizzy van werden, want ze kropen gewoon nog omhoog. Dus ik heb ze maar een snelle dood gegeven door er kokend water op te gieten. Toen waren er nog steeds een paar volhouders die toch nog van onder de vloer kwamen kruipen en ook die kregen kokent (of D?) water op hun kop. We zullen zien morgen of ze nog zo standvastig zijn :D
    Ik ga de witlof klaarzetten. Tessa eet wat anders. Die lust echt geen witlof. Vind dat zo leuk dat ze steeds meer mens worden en een eigen mening over iets hebben. Ik zei vanmorgen tegen haar dat wij witlof aten en dat zijn mocht bedenken wat ze wilde eten.
    Het was even stil en toen zei ze: doperwten met spekkies en witte rijst :D Dat heeft ze echt zelf bedacht. En dat eten wij nooit in die combinatie. Zo grappig en zo knap!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bij hebben volgende week een rondleiding en gesprek bij de school van Tess, ws. gaan we daarna aanmelden. Voor ons was het al snel duidelijk welke school we wilden.

Debie, lijkt me pittig, zwanger en 2 kinderen....is een buikband niet iets?
    Enne, tot nu toe nog geen reden om te klagen, maar je hoort me vast nog wel....

Niekyn....belachelijk! Overgekwalificeerd....echt niet te filmen. Knuffie meid.

Boney, dierenmishandeling, die arme kleine pissebedden. Kill!!!!!

SM,wat een gedoe zeg. Nou,ik blijf dan nog maar even duimen.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep, overgewalificeerd.. been there, done that..;) Waardeloos.
    Wees maar even depri hoor, mag heus.

Wanneer slaat die vergrijzing nou toe he?

Deel Deze Pagina