Mom, nee ik heb het er nog nooit met de leidsters over gehad. En sexy, is ook hier niet echt iets normaals hoor! Ja als k ut tegen Vin zeg
voordeel van laat komen is dat je ziet hoe ze de school verlaten, daar gebeuren meestal de meeste dingen
Hihi die heb ik ook nodig! En als die dan toch bezig is, kan dr nog best wat vet weggezogen worden bij mij billen, dijen en heupen....en me buik dan ook nog maar!
Hoi, De waardebepaling van ons huis was ongeveer wat we ervan verwacht hadden, viel zelfs een beetje tegen.. Dat komt omdat in de straat mensen uit elkaar zijn en net hun huis te koop hebben gezet voor een hele scherpe prijs omdat ze hem kwijt moeten. Dat is een hoekwoning en dit een tussenwoning.. Heb me net nog suf gebeld met directeuren van welzijnsinstellingen, mijn ex-baas heeft me die namen doorgegeven en geadviseerd zijn naam te noemen. Leuk, maar niemand heeft wat Het is bar en boos op de arbeidsmarkt. Kan wel janken. Verhuizen wordt hem niet nu, moet echt gewoon eerst een baan met zekerheid. Vind het allemaal even niet meer leuk.
hoi hoi hier vanuit het werk ff paar dagen niet geweest druk druk vanavond probeer ik terug te lezen Gister naar het Cb geweest nou de ogentest ging goed Gwen vondt het een leuk spelletje de blokjes alles ging goed geen probleem voor diegene die het leuk vinden ff Gwen haar cijfertjes ze is 99 cm en weegt 13,6 kg lengte onder de lijn en gewicht ook ze was mooi slank zei ze ik dacht en iedereen dat ze langer was dat zei ik ook maar ze zei dat komt omdat ze zo slank is dus was verder goed hoor nu zo naar schoonouders gwen ophalen daar eten daarna gelijk weg naar me ma brengen daar op bed en dan heb ik de openingsborrel van de nieuwe salon waar ik 1 april begin ben benieuwd! de rest knuffff voor diegene die het kunnen gebruiken
oh boeh maja, dat is even flink iets wat een van de peuters hier zei! Wij hebben als startpagina nu.nl en ik werd me een partij boos en machteloos van Robert M wat een zieke, zieke, zieke man. Bah, ik blijf het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vinden, kan er zo niet tegen! Die arme ouders en kinderen. Mgoed.. daarvoor kwam ik hier niet. Wou vertellen dat ik inderdaad te laat kwam, net toen de school uit was . De school komt super professioneel en overzichtelijk over. Wel een hele grote school, 4 kleuterklassen, en er waren 3 groepen groep 6! Ik ga nog eens met de directrice praten. Weet je wat het is, dit is een algemeen christelijke school. Niets mis mee. Voor ons is het christendom heel belangrijke en ook dat daar voldoende oog en aandacht voor is op school. Er is een algemeen gereformeerde school waar dat heel dik in orde is. Daar ging onze voorkeur naar uit, ware het niet dat ik de kwaliteit tegen vond vallen. Maar op de christelijke school valt het christelijk onderwijs in die zin een beetje tegen. Dus ik heb een dilemma! Zit er aan te denken om ook nog eens goed om tafel te gaan met de gereformeerde school.
Nou ik vind Gwen best lang hoor! Of Elena klein.. Elena is 92 cm! Misschien inmiddel 93 of 94. @ogentest, hier zeiden ze dat het niet helemaal goed was, maar ze gingen haar er niet voor terug laten komen. Uh.. ok.. nu weet ik alleen niet zo goed wat ik hier mee moet?! Denk dat ik een volgende gelegenheid maar aanklamp om er nog eens goed naar te laten kijken. Moet toch weten of ze een keer een bril moet of niet?
Maja dikke knuffel meid. Als je echt persé wilt verhuizen zou ik voor een baan gaan die misschien niet in je vakgebied is maar wel zekerheid geeft een vast salaris en misschien snel een vast contract. Enne ex baas???Een andere ex baas? Of werk je al niet meer bij de gemeente?
Was mijn baas bij m'n vorige baan, ook bij de gemeente. Is een leuke man, heeft veel invloed en zag me wel zitten (als werknemer) dus hij wou graag wat voor me doen. Maar zelfs dat lukt niet. Wat je zegt is ook een optie, maar zelfs dat is nu lastig. Ik heb verschillende sollicitaties de deur uit gedaan voor banen wat niet mijn 'ding' is. Maar daar maak je ook geen kans op. Voor elke functie zijn tientallen geschikte werknemers, dus ik krijg vaak te horen dat ik geen gerichte werkervaring heb, dat ik te oud/te jong ben, overgekwalificeerd etc. En een vaste baan is nu sowieso bijna nergens te krijgen. Nouja, komt wel wat. Ga nu even zielig zijn en straks is het weer over. Sorry dat ik niet op jullie reageer, ben kapot en moet nu koken. Ik kom later echt nog kletsen, beloofd!
Maja, dikke sjit! Hele dikke knuffel, ik hoop dat er snel iets op jouw pad komt, zodat het verhuizen weer een optie wordt! Naatje, vind die opmerking zeer vreemd van het CB. Ik werk dag in, dag uit met ass-kinderen van 4 tot 12 en die kun je echt niet diagnosticeren na een korte afspraak bij een CB. Daar gaan heel veel onderzoeken, observaties en gesprekken aan vooraf. Ja, hij heeft een vertraagde taalontwikkeling, maar dat is niet automatisch een teken van ass. Cluster 2 zit vol met kinderen met een esm (ernstig spraak-taal moeilijkheden) indicatie en deze kinderen hebben vaak last van een vorm van agressie. Dit komt door frustratie en het niet kunnen uiten. Als ik me niet duidelijk kon maken bij een ander, dan zou ik ook slaan. Dus ik vind het werkelijk veel te vroeg voor al die kreten die het CB uitslaan. Het is super dat jullie met Mike naar logopedie gaan! Overleg dit ook eens met haar. Wen, jeetje lastig.....ik vind het heel vroeg, nu al een kinderfeestje. Maar zou haar er ook niet weghouden, is natuurlijk ook best gezellig. Ik zou het gewoon heel eerlijk met die moeder bespreken. Dat dit de eerste keer is en dat je graag wilt weten wat de bedoeling is. Afhankelijk van wat ze aangeeft, zou ik beslissen of ik even bleef of de gehele tijd. En als ik de hele tijd bleef, dan zou ik aanbieden om te helpen. Gwen heeft mooie cijfertjes en fijn dat de ogentest goed is gegaan. Wij mogen a.s. woensdag, maar Tess kennende gaat ze lekker er tegenin....ben benieuwd. Zal dit weekend is de plaatjes bespreken. Kussen: nee, Tess heeft geen kussen. Zij ligt altijd op haar buik en wil dan juist plat op de matras. Heb haar weleens een kussentje gegeven, maar die lag binnen no time op de grond, dus weggehaald. Vandaag gewerkt en ga nu met een stuiterbal douchen. Jeetje, wat is die aan het stuiteren na een dagje opa en oma. Ze komt er niet ontspannen van weer..... Zaterdag gaan we de ringen ophalen, jippie!
Pffff blegh bah boeh! Oh en ook stom! ...ongelooflijk dat een gemotiveerde slimme vrouw als jij niet aan werk kan komen...
Ik blijf het ook vroeg vinden... maar ja, ze is nou eenmaal uitgenodigd en Fenne is wel het type meisje die dat heel erg leuk vindt en er nu al zin in heeft, dus we gaan sowieso... Hoorde net dat een ander meisje van psz ook uitgenodigd is, die is daar ook nog nooit geweest, scheelt al weer... kan ik ook even aankijken wat die moeder doet. Ik heb de moeder van het jarige meisje direct gevraagd wat de bedoeling was, of de moeders er ook bij bleven, en toen zei ze meteen heel vriendelijk dat het ook prima was als ik bleef... en als ik blijf dat zal ik automatisch helpen, ben toch niet het-op-de-kont-blijf-zitten-type ... Ach, komt wel goed! Thanks voor al jullie reacties, weet ik in ieder geval dat ik niet gek ben of overbezorgd haha
Trouwens vergeten te zeggen dat ik enorm leuke fotos heb gezien van boerinnetje Tessa... zo schattig! Echt leuk om haar weer te zien binnenkort...
Huh? 99 cm onder de lijn? Mij vertelde ze dat Fenne met haar 99 cm ruim boven gemiddelde zit... volgens mij 3 a 4 cm... bij haar was 15,3 kg dan wel weer precies gemiddeld bij die lengte... dus dan zou Gwen langer en slanker zijn dan gemiddeld... vreemd! Maar wel mooie cijfers en das het belangrijkste... Ging de ogentest ook goed??
Zo lekker Wie is de mol? kijken!! Ik zit al vanaf aflevering 2 op Art... vond het juist een mega goede tactiek dat open en bloot mollen...