februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik ben dus toch net ongesteld geworden. Net zoals ik dacht. Voel me er niet rot onder of zo. Ik wist het eigenlijk toch al.
    Had wel een super lange cyclus. 38 dagen! Echt nog nooit gehad. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Ga echt proberen deze ronde blanco in te gaan. Dus ook geen ovu testen te gebruiken en HET doen wanneer we zin hebben. Ga er niet meer aan denken, niet meer over praten. Als ik ooit een + test in m'n handen mag heb, dan horen jullie het natuurlijk als 1e ;)
    Zo, klaar!!!

Verder nog niet echt terug gelezen. Is dat erg? :) Wij hebben luierochtend. Lopen nog in pyama. LEkker lang op bed gelegen. Tessa moest om 3u plassen vannacht. Heeft daarna bij mij in bed nog tot 4u liggen keten en toen ging ze zelf in haar eigen bed en heeft geslapen tot half 9 volgens mij.

Vrijdagavond trouwens, toen ze allang in bed lag, riep ze papa. Ze was nu een grote meid en dus moest haar luier uit. Ok, prima meid. Als je moet plassen moet je maar roepen. Het gaat dus nu al een paar nachten goed.
    Eigenlijk was ze al zindelijk, maar was het een beetje luiigheid (?) van ons. Elke morgen was de luier droog, maar ik had zoiets van, we wachten wel tot ze in haar nieuwe kamer in een groot bed ligt. Dat is best wel een verandering natuurlijk en ik was bang dat het dan anders mis zou gaan in haar nieuwe bed. Maar ze regelt het dus allemaal zelf. Zoals Tessa eigenlijk al haar hele leven doet. Prima geregeld dacht ik zo. Ik verwacht ook niet dat ze in haar bed gaat plassen. Heb er niet eens een zeiltje onder gedaan.
    Heb net vorige week een nieuw pak luierbroekjes gekocht ;)

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @naatje
    wat vreselijk rot voor jullie, hoe lang nog voordat zijn contract wordt beeindigd? Oftewel heeft hij nog tijd om wat anders te zoeken?

@Iedereen
    Het is geen verwijt van mij dat jullie elkaar kennen, ik vind het nl. prachtig dat jullie elkaar via een forum elkaar hebben leren kennen en daar steun en vriendschap aan hebben overgehouden.

@maja,
    afgelopen vrijdag heb ik gewoon een tijdje zitten huilen want ik zag het totaal niet meer zitten. Komt mijn schattige jesper bij me en vraagt: mama verdrietig?,
    ik: Ja, mama is even verdrietig
    Jesper: mama, naar papa toe?
    ik: ja, mama zou het fijn vinden even met papa te knuffelen, maar een knuffel van jou vind ik ook fijn.
    dus ik krijg een knuffel van mijn ventje
    Jesper: papa is ook nooit thuis he !!!!!!!!
    hahaha, ik moest zoooo ontiegelijk lachen, mijn man werkt vier dagen in de week dus hij is eigenlijk veel thuis, maar dat hij met zo'n opmerking kwam vond ik zo wijs en grappig. Was gelijk weer een stuk vrolijker !
    maarja, die stomme baanzoekerij met elke week een aantal sollicitaties en afwijzingen maakt niet echt dat je continu stabiel blijft.

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    niekyn.. lekker stug blijven posten meid. het wordt hier echt niet bewust gedaan.. maar ik kan me wel voorstellen wat je zegt.. sommige hier "kennen" elkaar al bijna 4 jaar!!!!!!! en dat is lang.. en dan heb je ook al zoveel gedeeld..
    in ieder geval een hele dikke knuffel!!

Bones: toch jammer dat je ongi bent geworden.. stiekem hoop je dan toch.. en een luierdag.. heeeerlijk!!
    en wat goed van Tessa!!!!

Vivi nachtdiensten hoeft niet meer als je zwanger bent..
    dat weet ik zeker.. in ieder geval in de cao van het ggz niet!! Je kunt het aangeven bij je leidinggevende!

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    oh jee, zieke dochter wordt wakker, snel knuffelen!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh naatje.. ik was je bijna vergeten maar wat balen dat je hubbie nu straks geen baan heeft.. mooi balen.. het houd bij sommige ook nooit op lijkt wel he.. ongelooflijk..
    in ieder geval hoop ik dat hij snel wat nieuws vind!! knuff

Niekyn.. wat lief van Jesper.. wat kunnen kinderen toch geweldige opmerkingen maken.. heerlijk! en soms maken ze je dag in een zin weer goed!!

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @vivi
    ik kan me niet voorstellen dat er niets over zwangerschap en nachtdiensten is geregeld, misschien kun je het beste p&o vragen naar de regelingen daarover???
    Kan nl. ook weer per ziekenhuis verschillen wat erover vastgelegd is (naast de cao)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    de ochtend is hier voorbij gevlogen.. even op msn gekletst.. ff gemaild.. ff gehyved.. met daan gespeeld.. zo nora weer halen en naar de ha.. en dan vind ik vanavond nog dat ik het druk heb gehad.. whahahaha..

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel thanks dat meende ik al, dan word het denk ik tijd om het maar eens te gaan vertellen hahaha als ik die nachtdiensten al eens kwijt ben scheelt misschien wat
    @niekyn wat heb jij een lieve zoon zeg
    ik werk trouwens niet in een zh maar in de kraamzorg ;) eerder hadden wij nooit nachtdiensten (hadden we vast team voor) maar laatste tijd is het hopeloos vandaar

Nou nog ff snel met dweil door keuken en dan bryan gaan halen op psz
    voel me laatste 2 dagen niet helemaal fit bah hoop wel dat het hierbij blijft dan gaat het nog

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

ik heb bijgelezen en ik heb wel redelijk wat onthouden:

Ichy, jij mega kanjer! Wat goed dat je gestopt bent met roken, ben echt trots op jou. Hoe voel je je? Kun je het een beetje volhouden?

Wen, wat een leuke foto's van de nieuwe kamer van Fenne en Fenne zelf.

Boney, lekker genoten van de dierentuin. Alsnog van harte gefeliciteerd met Tessa. Jammer dat je ongi geworden bent, ik hoop dat het deze ronde wel raak is voor jullie!

Naatje, het zit echt niet mee!Knuffie hoor meid.

Vivi, wat een gave foto van Bryan op het paard, stoere vent. Ook ik vond het 2e paar mooier.

Mom=luckymom, ja vind het wel een leuke naam en ben er zo weer aan gewend eigenlijk.

Maja, die zichzelf zielig vond, maar eigenlijk ook niet en ruzie had met een programma op de pc....;)
    Maar ik lees dat de nachten steeds beter gaan....SUPER. Nee, ik hoef hier geen monsters weg te jagen, wel af en toe heel duidelijk zeggen dat ze gedroomd heeft en dat het niet echt is.

Niekyn, meid....snap het wel, maar idd niemand doet het met opzet. Komt vanzelf wel!
    Wel balen dat het thuiszitten zo gaat opbreken. Hoop echt dat je snel een baan vindt!

Lianda, k*tje....hopelijk snel weer een nieuw examen met daarna het roze papiertje (nouja, kaartje) in de handen. Succes!

Siz, agossie een zeehondje thuis. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter. Hoe ging het bij de huisarts? Heeft ze er nog iets voor gekregen?

En nu is het hoofd leeg.....

Hier gaat alles goed, lekker aan het genieten van de vakantie. We hebben alles voor het trouwen zo goed als geregeld. Heerlijk als je het klein doet,dan ben je zo klaar.
    Nee, zoals we nu het plan hebben, zijn we dik tevreden, past allemaal erg goed bij ons.

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Contract loopt nog door tot halverwege april, dus hij heeft 2 maandjes. Hoop echt dat het lukt. En anders zal ik fulltime moeten gaan werken.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joepie, ik mag morgen op gesprek komen bij de gemeente:)
    Administratieve ondersteuning op personeelszaken, 18u per week, tijdelijk. Hopen dat ik word aangenomen en me dan ergens anders tussen proppen daar:D Sociale dienst hoop ik op, weet dat er in april ws banen vrijkomen daar.

Boney, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat het er niet mee bezig zijn lukt, ik weet dat dat een bijna onmogelijke taak is:D;) Maar het zou wel lekker zijn voor jezelf, geeft meer rust.

Nieky, maar goed dat je zo'n lieve zoon hebt;):) Ik zit er soms ook doorheen hoor, gisteravond nog.. Ik zie dan zo op tegen vandaag en voel me vastzitten. Geen baan, voel me in dit huis niet thuis.. Wil aan het werk en verhuizen en er gebeurt maar niks en zit dan een hele dag thuis met 2 kids die veel aandacht vragen. Dan moet ik ook een potje janken en ik had de mazzel dat Jeroen er wel was dus kan tegen zijn schouder huilen. Hij snapt me erg goed en komt dus straks thuiswerken zodat ik niet de hele middag alleen ben. Zo lief.
    Ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen dat je gauw een baan vindt.
    Kijk je ook wel bij Talenter enzo? Dat is een detacheringsbureau waar ze nog wel eens P&O-ers willen. Voor functies als klantmanager, jobcoach etc.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Talenter adverteert veel op de nationalevacaturebank;)

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Das goed nieuws Maja!! Is dat die baan via je moeder? Grote kans dat je dan wordt aangenomen toch? Dat je op gesprek mag komen is al heel wat!!

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    fijn dat je op gesprek mag, ga je mooi opladen voordertijd en grijpen die BAAN!! ik zal heeeel hard voor je duimen.

Talenter, die was ik vergeten, dank je!
    Ik ben nu in overleg met een franchise onderneming voor een eigen zaak in recruitment.... vanuit huis......

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    maja, wat super dat je op gesprek mag! Dat is in ieder geval al een goed teken!!

Suus: Fijn dat alles voor de bruiloft geregeld is.. en ik ben het met je eens.. kleinschalig is zoooo leuk!! ;)
    en doe je eigenlijk wel nog iets aparts als jurk of zo?? Ik is niet nieuwsgierig?

Hier.. nora heeft een flinke infectie van de bovenste luchtwegen.. daarbij is een oorontsteking gekomen. (waar ze overigens geen last van heeft!) dus nu antibiotica en een aparte neusspray..

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    lees en huiver een afwijzing die ik net via mail ontving

Momenteel zijn wij gestart met de sollicitatiegesprekken. U bent helaas niet geselecteerd voor deze eerste gespreksronde.

Wij hebben voor deze functie ruim 200 :$:$:$:$:$ brieven ontvangen. Het is voor ons daarom helaas niet mogelijk om bij alle brieven een persoonlijke motivatie van afwijzing te geven.
    Bij de selectie hebben wij gekeken naar de volgende criteria:
    · Opleiding
    · Allround werkervaring in de functie
    · Kennis en/of ervaring met het werken in de zorgsector

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, danken u voor uw belangstelling en wensen u succes met verdere sollicitaties.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo'n mail komt mij bekend voor Nieky..:( Waardeloos he?
    Nu iets voor jezelf beginnen is zo gek nog niet! Heb er ook over nagedacht maar zou niet weten wat ik zou kunnen beginnen. Zelfstandig maatschappelijk werker wordt niks, de welzijnsinstellingen worden vanuit de gemeente gesubsidieerd, dus dan levert niks op voor mij. Denk tenminste niet dat mensen mij gaan betalen terwijl ze gratis hulp kunnen krijgen:D

Naatje, deze baan is niet via mijn moeder deze keer:D Een oudklasgenootje wees me er op dus CV gemaild naar het uitzendbureau.

Sizzel, beterschap met Nora. Sneu zeg.. Tijd voor lente!

Suus, wat heerlijk dat je trouwerij al zo goed als geregeld is!
    Als je alles klaar hebt, wil je dan vertellen wat je allemaal gaat doen en wat het ongeveer kost? (mag pb hoor), ik ben wel nieuwsgierig;)
    Jeroen wil ook met me trouwen en ik hou het steeds een beetje af..:) Waar ik dus geen zin in heb is een vrijgezellenfeest, alleen daarom al wil ik niet trouwen haha! Ben bang dat een vriendin dat wel voor me gaat regelen en heb daar zoooo geen zin in. Ik heb verschillende vriendinnen en van een paar weet ik dat ze elkaar niet mogen, dan nog een schoonzus erbij waar ik geen zin in heb. Nee hoor, dan maar niet trouwen:D

Jeroen is lekker thuis en gaat niet meer werken, tralalala.

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    jeroen is een spijbelaar :)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo wat een daggie zeg...pff;)

denk vanmorgen lekker met gwen samen naar de alexandrium..hup parkeergarage in wilde hem in een vak zetten zet een versnelling terug hupp koppeling blijft achterin hangen was helemaal plat zegmaar...shit en nu..nou pechulp gebeld een uur staan wachten Gwen die was het zat dus zat te miepen grr nou daar kwam de takelwagen maar ja die kon de garage niet in...dus die man heeft de motor gestart in zijn 2e versnelling gekregen en zo de parkeergarage uit op de takel en wij konden meerijden met hun naar de garage Gwen vondt dat wel wat in die grote autoooo...dus kwam weer bij naar de citroen dealer laten brengen waar ik hem heb gekocht heb hem pas 2 maanden...kreeg gelijk een leenauto mee gelukkig een nieuwe citroen C1 wel leuk ding maar wat ben ik dan blij met mijn grote auto om 16uur belde hij was klaar de koppelingkabel was afgebroken dus nieuwe ingezet kan altijd gebeuren maar die pech heb ik weer..pfff daar ging me shoppen gezellig met Gwen ..beter nu dan volgende week op vakantie..maar het totaal heb meer dan 3 uur geduurd!!zonde tijd!!

@boontje bale knuff

@Nienkyn denk dat dat onbewust gebeurd hoor maar lekker mee blijven kletsen vindt juist dat je zo lekker ertussen bent gekomen en zeer welkom hoor, en wat lief van Jesper zeg!!hoop dat je snel toch werk kan vinden knufff

@Suus leuk dat een hoop geregeld is nu heb je al een datum of heb ik er overheen gelezen??

@Maja ohhh gesprek morgen duim voor je meid!!!succes!

@Sizzel ach arme Nora hopenlijk knap ze snel op door de ab

@Viv ik heb geen idee met nachtdiensten...maar wil je het nu al gaan vertellen op je werk? nou ja je moet doen waar je je goed bij voelt meid

@ichy hoe is het nu??

de rest knuff en sorry die ik vergeet!!!!!!!

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma jeetje das balen daar gaat je dag shoppen he
    nou als het vertellen op werk betekent dat ik geen nachtdiensten meer hoeft heel graag ik vind een nachtdienst normaal al slopend

Deel Deze Pagina