februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Krijg er honger van:D

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha Maja in de bocht... :D

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh en nog iets, Fenne is ook geen fan van brood... maar wel van gebakken broodjes, zoals pistoletjes/croissantjes en van gewoon van die weekendbolletjes... verder eet ze meestal cracottes, daar is ze dol op en eet ze er zo 3 a 4 van weg...

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ze moet echt niets, pap, muslie e.d. geen hap, gebakken broodjes, wit, hard, zacht alleen als ze zin heeft en anders niet. We besteden er idd weinig aandacht aan anders is het alleen maar strijd. Dit is eigenlijk wel vanaf haar geboorte met soms een paar weken dat ze wat eet.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh jeetje! Wat een tijdstip zeg! Is het nog een beetje goedgekomen.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lastig hoor Debie, dat ze zo weinig wil eten. Denk dat geen aandacht eraan besteden idd het beste is. Anders wordt het zo'n machtstrijd. De tip van mee laten helpen met het eten vind ik wel een goede. Dat werkt bij Lune ook nog wel es. Laatst hadden we samen mini gehaktballetjes gemaakt, mocht ze meehelpen kneden en draaien. Ze was supertrots en heeft ze met smaak opgepeuzeld:D

Ariel, alles komt altijd goed:cool::D
    Ik ga er tegenwoordig vanuit dat ik om 5u wakker ben, dat is meestal zo. Dus daar pas ik mijn naar bed gaan-tijd op aan.
    Komt vanzelf een periode dat het weer gewoon 7u wordt.

Lune houdt wel erg van brood. Ze eet er 's ochtends een of een halve en 's middags weer een halve of hele. Soms een cracotte, beschuit, bordje brinta of graanringetjes met melk.
    Fruit gaat ook prima en toetje ook. Enige dingetje is het avondeten maar ach.. hoewel, ze heeft gister met smaak een bordje hutspot opgegeten:(

Oja, dat 'snoepen' tijdens het eten maken wat SM zegt doe ik ook wel es. Als ik salade maak stop ik Lune een stuk komkommer of kaas toe, heeft ze toch weer iets binnen.

Wendypendypoepchinees, weet je al wat voor cadeautje je gaat kopen?

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    *zucht* wil ik net de huizenjacht uit m'n hoofd zetten komt er ineens een betaalbaar huis voorbij;)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Maja, mogen we meegenieten?

Debie, moeilijk hoor. Alle tips die ik zou kunnen bedenken zijn al voorbij gekomen. En Tess eet veel mee onder het koken, met name rauwkost en groente en die wil ze warm niet eten, dus dan ben ik al blij al ze een stuk wortel eet, als ik het aan het snijden ben.

2 weken geleden nog een verjaardag van een 5-jarige jongen gehad, hij kreeg: mini-loco, lego, bestuurbare auto, cars-racegevalletje.
    Of ben je er al uit Wen?

Ik heb weinig op het programma, we hebben net pas ontbeten. Tess eet dus 3 boterhammen en een halve peer en 1 1/2 beker melk. Ze is echt dol op brood, da's mama ook.
    Ik ben begonnen met Zoey (haakknuffel) en vanmiddag nog even de auto ophalen (is nu voor apk).
    Oja, en dan vanavond lekker uit eten met de meiden....mjammie!!!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeeeeeeeeee heb maar eens gebeld met vodafone en mijn telefoon komt deze week nog binnen dus hoop dat dat morgen is hahaha anders uiterlijk maandag werd tijd zeg

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Suus wahaha die Tess eet gewoon 3 boterhammen en een peer ???Heerlijk lijkt me dat!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie eet ook 3-4 boterhammen tussen de middag. Alleen eet ze het avondeten wat slechter!

Hihi tuurlijk komt alles altijd goed Maja! ;) Ik kan dat trouwens echt niet mijn bedtijden aanpassen, ik lig er sowieso nooit voor 23.00 in!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Aloha!

3 of 4 boterhammen? poeh hey, dat eet ik zelf niet eens... :D
    al eet Fenne er nu soms wel 2, dat vond ik al veel haha

Thanks voor de cadeautips... heb een gezelschapspel gekocht Krok Slok-op en een pakketje met strijkkralen met autovoorbeelden... vindt hij vast leuk!
    bol.com | Krok Slok-Op, Hasbro | Speelgoed

(doen samen met vrienden voor jullie denken jeutje een spel van 27 euro en ook nog strijkkralen... ;))

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ben zo trots op ilse, vanaf woensdag alle plasjes op de wc, do ochtend alleen een luier voor het poepen en net zei ze mama ik ga poepen, jij mag niet mee en kwam ze met de broek op de enkels dat ik naar haar poepie in de wc moest kijken :D Moet zeggen, gister met boodschappen geen luier omgedaan en met shopppen 's avonds ook niet.

wen leuk cadeau toch. Hier 25 euro voor nichtje en neefje (van mijn zus) en 10 voor de drie van paul. Kennissen kind 20 euro. Maar hebben verder ook nog geen kleine kids waar we cadeautjes voor hoeven te kopen.

ga zo een verantwoorde taart van sonja bakker maken, al moet er wel 100 gram :$ zoetstof in.;)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeeeej Ilse wat goed!!!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoe doen jullie dat toch elise is met geen mogelijkheid zindelijk te krijgen...
    die zingt zelfs geheel vrijwillig en vrolijk... sliep uit sliep uit.. alle kindertjes lachen mij uit.. omdat ik mijn broek poep.. (liedje geleerd van oma)

Suus ik had je nog gesmst heb je soms een nieuw nummer?

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje hier is bryan ook niet zindelijk te krijgen hoor, dacht dat ie natte broek wel erg zou vinden nou niet dus hij speelt even vrolijk door grrrrr
    ga binnenkort maar weer eens poging wagen

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb besloten haar in de zomer echt te gaan drillen voor nu vind ik het wel even best....

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie die had er zelf heel veel interesse voor, dus dat was lekker makkelijk. En ze vond poep in dr luier afschuwelijk! En dat is dus wel een gelukje dan!

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja nick van ons was ook binnen notime zondelijk maar onze draak is op alle vlakke anders hahah

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi, kleine monsters zijn het af en toe!

Deel Deze Pagina