Ff aanvinken dat je melding wilt als er een reactie is geplaatst Wen. En natuurlijk kunnen de maandlasten minder met een hypotheek, ligt er een beetje aan wat voor hypotheek je neemt. Wij willen een spaarhypotheek en niet bijv. een aflossingsvrije hypotheek, dat is al een verschil van iets van 70 euro per maand bij een hypotheek van 210.000!
Geen idee waar ik dat moet aanvinken... Hihi Goh, ik moet toch onze hypotheek weer eens nakijken... Wij betalen echt stukken minder per maand en lossen ook af dmv spaarhypotheek... En onze hypotheek ligt ruim boven de 210... Misschien zijn zaken inmiddels veranderd in de afgelopen 4 jaar...
Even snel vanaf m'n (k*t)werk..! Ik mag misschien op gesprek bij een bedrijfje voor schuldhulpverlening als een soort budgetcoach. Mensen hun administratie op orde brengen, leren hoe ze meld geld om moeten gaan (ikke.. *grinnik*), contact met schuldeisers etc. Het is in mijn woonplaats en ze zoeken ook iemand uit de buurt.. Ze hebben nog niemand kunnen vinden en volgens het uitzendbureau pas ik in het prfiel met mijn maatschappelijk werk achtergrond Enige nadeel: het is voor 40 uur.. Heb gezegd dat ik dat echt teveel vind en of ze er dan niet 2 banen van 20 uur van kunnen maken.. Het uitzendbureau heeft deze week nog een gesprek met de werkgever en ze gaan het voorstellen. Oeee, spannend!! Ik moet ze vandaag mijn Cv mailen en een salarisindicatie.. Dat vind ik dan weer lastig! Ga gewoon vragen wat ik bij het maatschappelijk werk ook verdiende, is ok toch?
Heeft ook te maken met de hypotheekrente zeg maar Als je jullie huis op een heel gunstig moment hebt gekocht betaal je ook minder natuurlijk. Alleen de rente staat nu niet echt gunstig meer.
@ariel de langlopende rentes dan? Ik ga even lekker ego doen hoor, want!!! ik heb het hele weekend feestjes en partijen en leuke dingen gehad maar ben toch vanaf vorige week maandag 3,3 kg afgevallen ...... Als ik mijn hyves icoontjes had gehad dan had ik alle party symbooltjes hierneer gezet. Ben zooooo trots op mezelf!! Moet zo nog even weer naar de winkel en zit te twijvelen of ik op de fiets ga of toch nog even met de auto.... wil nog zoveel in huis doen... fietsen is wel beter, maar ben ik zo weer een uur verder... oooh keuzes, keuzes!!!! @ichy harstikke goed, een hele maand vrij van die lucht!!!!
hmmm dat gaat niet goed in japan, ik heb het hele weekend dus ook geen nieuws gevolgd en hoorde vanochtend giel van 3fm al praten over een filmpje die al rijdend is genomen en ik zie op de telegraaf.nl dat het op 1 van de kerncentrales ook niet goed gaat.
Ik heb bewust vandaag nog geen nieuws gekeken! Het is echt alleen maar ellende in de wereld! Zal vanavond laat wel weer eens gaan kijken om toch nog up-to-date te blijven!
Het is hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! gisteren de halve dag in de auto gezeten, dus ik ben blij dat ik vandaag de schade in mag halen en zon mag absorberen Dit is een supervoordeel van toos werkloos zijn, je kunt meer van het mooie weer genieten
Oe, ik ga de was ook ff doen en verder puinruimen voor de cv...wat verzamelt een mens toch een troep zeg! Wel vast lekker voor als we gaan verhuizen haha!