Ariel.. net als wen vind ik ook die hypotheek wel errug duur.. hier betalen we netto geloof ik iets van euh..500 en een beetje bruto hypotheek.. met bel.teruggaaf dus netto een stuk minder nog.. Daar krijg ik hier geen huurhuis voor hoor.. die zitten hier allemaal rond de 600 euro kale huur.. (soortgelijk huis).. Wij hebben net de hpotheekrente weer vastlaten zetten (periode liep af) en zitten nu op 3,4%.. klein deel aflossing via spaarhypotheek.. de rest aflossingsvrij. maar goed.. we zitten natuurlijk wel aan de andere kant van het land.. Dat scheelt denk ik nog het meest!
Wij hebben de rente wel 10 jaar vast staan, en idd wel gunstig... Ach heb ook geen verstand van hypotheken haha Nieky, 3,3 kg?!!!!! WOW! Ik ben mega blij als ik dat over een maand kwijt ben Goed hoor! En? Lekker gaan fietsen naar de winkel? Maja, altijd meer salaris vragen hoor, ze gaan vaak nog een tegenvoorstel doen en dan kom je uit op wat je wil! Wel spannend zeg, klinkt als een leuke baan! En wat als wel 40 uur is? Ga je dan overwegen? Ga zo Fenne maar weer eens ophalen! Vanochtend begrepen dat de mama's van de andere peuters ook bij verjaardagsfeestje blijven... Gelukkig, hoef ik daar ook niet meer over na te denken!
Die rent zal dan idd wel het verschil zijn, want die staat gemiddeld op 5,6% als je hem voor 10 jaar vast wilt zetten! Dat scheelt nogal zeg maar! En me schoonzus die heeft een hypo van 250.000 en die betaald 1100 netto!
Ichtus gefeliciteerd meid een maad rookvrij!!!! Ontzettend knap! NiekyN in een week 3,3 kilo????Kan dat?Wooow wel heel veel zeg. Gefeliciteerd! Maja is alweer op banenjacht wahahaha. Maar klinkt hartstikke goed. Je zou ook kunnen zeggen dat je zo goed en snel bent dat je die baan i.p.v in 40 uur in 30 uur kan doen met wel hetzelfde loon natuurlijk. Ooh wat een hypotheken zeg!! Ik vind 850-1000 euro hypotheek ook erg veel. Daarbij komen dan nog alle vaste lasten, onderhoud etc....Maar ja als huren ook zo duur is..... Wij betalen 630 euro per maand, maar dit is via een soort van woningbouw dezelfde woning door een particulier verhuurd betaal je hier makkelijk 1000 euro voor.
Ok, ja dat betaal je hier ook wel voor een appartement. En er zijnook wel goedkopere eengezinswoningen hoor, niet veel maar t kan 100 euro goedkoper. Alleen dit is huis is heel prettig voor als ik die workshops wil gaan geven voor de taarten zeg maar
het meest simpele rijtjeshuis met een mini tuintje van 25m2 kost hier 500.000 euro. En dan ook nog in slechte staat en in een van de slechste wijken hier. Casa adosada en Prat de Llobregat (el) con Garaje Privado, Jardín Privado, Terraza, Trastero, Patio en Calle Esplugues de Llobregat 24 123536999
Ja belachelijke prijzen hier... Wij wonen zeg maar in Schiphol (in het plaatsje direct naast de luchthaven van Barcelona) hier zijn de huizen onbetaalbaar.
Vlakbij! Zoetermeer! En t wordt pas wat goedkoper als we voorbij Utrecht zouden gaan zeg maar, vanaf hier gezien en dan nog best wel een stuk verder. En daar wil ik niet wonen en Brabant ook liever niet.
hallo allemaal! ik lees trouw mee maar heb de zin en tijd gewoon niet om te reageren!! hier gaat alles super! Met ons en met de kids! Nu het weer wat lekkerder weer wordt.. heeeeerlijk gewoon! LAAT MAAR KOMEN DIE ZOMER!!! net lekker met de kids samen buiten gegeten.. jassen aan.. lekker aan de tuintafel een boterham naar binnen smikkelen! heerlijk!! de kids genieten er echt van!! oh.. en hypotheken.. wij hebben onze hypotheek in december overgesloten.. rente was toen nog 4,9 %.. nu staat ie op 5,7.. dus op het goede moment gedaan.. we hebben 'm nu voor `15 jaar vast gezet. verder.. weinig nieuws!! maak me toch wel zorgen om die kerncentrale fukushima.. jeej.. nu weer rook.. en het personeel is geevacueerd.. das niet niks..
5 ton voor zo'n huis! ik ben een echte (verwende) oosterling hoor, dat soort huizen benauwd me .... maar als ik 5 ton te besteden had dan kon ik hier een leuke vrijstaande woning met een leuk stukje grond kopen
Wij betalen voor hetzelfde 700 netto... En dan 10 jaar vast! Krijgen wel maandelijks de belasting terug, willen jullie dat soms per jaar?