februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fenne is een poeppoging aan het doen op het potje... Oma kwam langs en leest haar voor... Hoor over de babyfoon dat Fenne het wel best vindt... Ze wordt lekker voorgelezen en wil dus best even op potje zitten... Ga zo maar eens heen, weet zeker dat als ze dan luier om doet de luier binnen 2 min. vol zit! Pfffff

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hm, toch wel een klein beetje vervelend he Wen. Ze gaat natuurlijk heus wel een keer op de wc poepen, maar je weet gewoon dat ze het prima kan en snapt. Geduld is een schone zaak en zonder poep dus;)

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hi
    hier live vanaf het werk!

Wen, tja wat doe je er aan? Niks denk ik dan maar. Vooral niet dwingen en geen aandacht aan besteden dan komt het vanzelf.

Mag ik effe boos zijn ?
    Ik krijg net te horen dat er teveel mensen voor eind juni vakantie hebben besteld. Tssssssssssssss komen ze nu mee, ik heb het in december al aangevraagd. Bah bah dit keer ga ik niet overstag.En ze zoeken het maar uit. We mogen niet in juli/augustus vakantie nemen. En als ze zo laks zijn dat nu pas gaan kijken wie er allemaal wanneer aangevraagd heeft. En heel
    toevallig heb ik net een super villa met privé zwembad in de bergen in Malaga gereserveerd voor deze periode.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoe cliche ik zit aan de zoet zure augurken hahaha

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @vivi
    haha errig lekker, die eet ik altijd!!! lekker hoor
    heb je ook al zin in haring op roggebrood?

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @sm
    poot stijf houden hoor!
    als je niet in juli /augustus mag dan zijn dit de consequenties!!

7. supermummy

met slagroom :D

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hahaha Viv! Had je daar dan echt serieus ineens zin in?! :) :)

Sm, stom zeg... Dikke pech voor je baas dan hoor!

Maja, ja ik vind wel storend worden... Precies om de reden die je zegt, ze kan en snapt het prima... Klein eigenwijsje is het!

Net ff stukje secret story gekeken, hoe leip zijn die gasten?!!!

9. supermummy

:d:d:d

Ik twijfel ineens heel erg en ga toch maar eens het woordenboek raadplegen, maar het is toch lijp??

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ken je dat woord niet SM?

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh je hebt aangepast... Haha nee het is gewoon echt leip hoor... ;)

12. supermummy

Hmmm nee ik ken alleen lijp.

leip?van onnozel?

13. supermummy

Jammer ik dacht dat ik je op een foutje betrapt had ;):D

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Haha SM... Ik ben ook ff gaan googlen... Lijp en leip blijkt beide gebruikt te worden... Leip is meer modern taalgebruik en wordt ook gebruikt als iets vet of cool is... Denk aan Ali B met Leipe Mocro Flavour :D

15. supermummy

Wahahaha ja maar is toch een allochtoon! Die weten toch niks van schrijfwijze af :) :)

Ik dacht aan lijpe Loetje en lijperd.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ken het ook als leip hihi.. Hoewel lijp ook prima lijkt. Lijkt lijp of lijkt leip beter? Uhh... ik hou ermee op. Leip gedoe dit.

Vriendinnetje belde net, weekendje weg in mei is geboekt:) Lekker een lang weekend naar Terschelling. Twee huisjes naast elkaar, huisjes met whirlpool.. lekkerrr! Nu hopen op mooi weer.
    Heb er zo'n zin in!!

Trusten meiden!

17. supermummy

Maja,heerlijk weekendje in het vooruitzicht! en met eigen whirpool in het huisje??Lekker!

Wahahaha toch denk ik dat ik gelijk heb volgens de Dikkevandale is het Lijp!

En nu hou ik erover op! Ik wil geen lijpe/leipe discussie

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @@niekyn lust geen roggebrood dus dat gaat hem niet worden
    @wen ja ik had er echt zin in
    @sm voet bij stuk houden meid je hebt recht op vakantie en nee geen slagroom
    @maja heerlijk weekendje weg

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Paar dagen niet geweest. Sorry...
    Was veel te mooi weer en we waren dus steeds buiten of onderweg, verjaardag, visite enz enz. Gewoon gezellig dus.

Nu even kort, heb gewerkt en wil graag nog even op de bank voor ik in bed duik. Maar ben dus vandaag terug naar de gyn geweest. Bloeduitslagen waren goed. Niks bijzonders.
    Nogmaals een echo gehad en uiteraard zat 'het ding' er nog en was niet kleiner geworden.
    Het word dus een operatie. Hij is er nog steeds niet over uit wat het is, maar hij denk aan endometriose. Voor jullie wel bekend denk ik? Het is dus dat er baarmoederslijmvlies op een plek zit waar het niet hoort te zitten. Het komt ook vaak in de darmen voor. Elke cyclus doet dat bmsv dus gewoon gezellig mee waardoor je buikpijn krijgt omdat het bloed niet weg kan. Dat is bij mij dus het geval en daarom gaat dit ook niet vanzelf over, maar word het elke maand erger en erger met alle gevolgen van dien...
    Hij gaat het dus operatief verwijderen met een kijkoperatie. Als het allemaal loopt zoals hij denkt dat het loopt dan heb ik 3 kleine gaatjes in m'n buik en is de 'cyste' verwijderd. Als het dus toch iets anders is of hij kan het ding niet leegzuigen waardoor het niet door dat kleine gaatje kan, dan heb ik een grotere snee.
    Kijkt hij in m'n buik en ziet zoveel verklevingen of andere 'troep' dan krijg ik gewoon een grote snee in m'n buik. Vergelijkbaar met een KS wond. En dan is er ook nog een mogelijkheid dat als hij mij 'open' heeft en ziet wat er echt aan de hand is dat hij me gelijk weer dicht maakt omdat hij het zelf niet aandurft en ik naar een academisch ZH moet. Maar al die laatste mogelijkheden zijn waarschijnlijk niet eens aan de orde. Maar hij moest het me wel vertellen.
    Ik wilde het snel afgehandeld hebben en kan 22 april al terecht. Dan komen we net terug van vakantie en dus gaan we een dag eerder naar huis. Dit gaat nu even voor. Ik heb dat ding nog liever gisteren dan vanaag uit m'n buik.
    Moet dan wel een nachtje blijven. Had eigenlijk verwacht dat zoiets van onder vandaan ging, maar niet dus. Valt me wel een beetje tegen. Heb toen een curretage gehad en dat is me zo vreselijk meegevallen. Daar had ik dus nu weer op gehoopt. Maar ook dit gaat natuurlijk gewoon hartstikke meevallen ;)
    Wel mag ik nu niet zwanger worden en om de klachten te verminderen, die toch wel steeds erger worden, moet ik weer beginnen met de pil tot aan de operatie.
    Er is ook nog een kans dat dus m'n eierstok verwijderd word, maar dat hoeft geen probleem te zijn bij zwanger worden.

Zucht... Wat een gedoe weer. Denk steeds 'heb ik weer ;)'

Het is misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, sorry, heb het niet terug gelezen en ga nu echt op de bank. Ben erg moe, maar moet m'n hoofd eerst even leeg maken voor ik naar bed kan. Slaap lekker allemaal. x

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is juist een heel duidelijk verhaal Boney. Verdorie, wat een gedoe! Ben je juist 'bezig' voor een 2e, moet je (eerst) onder het mes.. Getver, zit je niet op te wachten zeg.
    Ik ga duimen voor het meest positieve scenario: ding wegzuigen, eierstok houden, herstellen en zwanger worden. En zo gek is dat niet als ik het goed begrijp. Kans is groot dat het allemaal erg meevalt dus daar gaan we maar gewoon vanuit;) Maar leuk is anders!

Deel Deze Pagina