februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goh Nieky, wat een heftige reactie meid. Het maakt een hoop bij je los zo te lezen. Knuffel!

Boney, ik denk dat iedereen onbewust 'bang' is voor een operatie. Je gedachten nemen het al gauw over 'komt wel goed, stelt niks voor zo'n operatie, heeft de arts al 1000x gedaan.. 'etc. Maar het is heel natuurlijk om toch ergens stiekem een beetje bang te zijn, het gaat wel over JOUW lijf.

Ichy, welke maat jeans is het...?;) (moet nog een nieuwe spijkerbroek.. heb net een 'boyfriendjeans' (met laag kruis) gekocht maar wil ook nog een andere..)

Ik zit aan de warme choco:) Was in slaap gevallen op de bank en werd koud weer wakker. Nu weer een lekker warm chocobuikje.
    Lune is nog op de psz, die gaan we zo ophalen en Timme hoor ik ook weer wakker worden. Fijn, hoef ik hem niet uit een diepe slaap te halen, vind ik zo zielig. En durf hem niet te laten liggen als ik Lune ga halen, is maar 3 minuutjes lopen, maar toch. Voelt niet fijn.

Eind van de middag bij het huis kijken, aaaaah! En vanavond 10 minuten gesprekje op het kdv voor Lune. M'n ouders komen hier eind v/d middag, passen ze even op de kindjes, kunnen we rustig het huis bekijken. Ze blijven ook eten dus kunnen we daarna naar het kdv.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Spannend Maja! Jullie ook naar een huis kijken vandaag!

Hoe laat gaan jullie? Wij moeten er om 15.30 zijn! Ben zooo benieuwd!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Ojaaa, jullie ook! Super spannend!! Ik hoop echt dat het wat voor jullie is:)
    Wij moeten om 17u, pffff... laat!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo dan! Dat is wel laat inderdaad!

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Niekyn,dikke knuffel meid!

Maja en Ariel veel plezier bij de huizen kijken en hopelijk is het iets voor jullie!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Boney, wil je even een dikke knuffel geven... Snap heel goed dat het je niet lekker zit. Hopelijk kan de zon je wat afleiding bezorgen...

Nieky, denk dat het duidelijk is dat dit iets bij je los maakt. Moet wel eerlijk zeggen dat mijn 1ste gedachtes bij je berichtjes wel waren: moet dit nou?
    Dus goed dat je er nog even bij zet waar het vandaan komt.

Ichtus, ik wil ook wel zon broek voor 15 euro haha. Welk model en idd welke maat?? Hihi

Maja en Ariel: succes vandaag met de huizenjacht!!

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    zoooooooooo daar was ik weer. Ik heb mezelf bij m'n kop en kont gepakt en op de fiets gezet! Even mijn hoofd leeg en lekker genieten van het heerlijke weer.

@wen
    endo is iets wat ik niemand toewens

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goedzo Nieky;)
    We hebben hier ook iemand gehad met (heftige) endonogwattes. Dees. Die heeft er ook ontzettend veel last van. Echt rot.

Zegguh, Wen.. ga jij mijn broek inpikken?:D
    Welke maat heb je eigenlijk? Ik snap niks meer van die maten. Bij mij varieert het van 28 tot 31:(

Oww.. ik hoop zoooo dat dat huis leuk is.. Ik heb zin om in de tuin te pielen maar dan wel in een nieuwe tuin:D

Ik ben de hele middag al baby aan het spelen. Lune is mijn mama.
    Ik moet de hele tijd op de bank liggen, krijg dan een flesje, dekentje over, kusje.. Ben bijna in slaap gevallen;)

Oja, heb wat foto's op m'n hyves gezet. SM en Meiske hebben ze al gezien zag ik:)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goed zo Nieky!

En uiteraard wens je zoiets niemand toe...

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Haha Maja... Ik heb gemiddeld gezien maat 29... Op een goede dag misschien 28 ;) maar verschilt per merk hè?! Echte heupbroeken vind ik sowieso niet zo mama-proof... Zit je constant met je blote billen! :)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nee klopt, lage broeken zijn niet fijn als je even op je hurken gaat zitten:D En indian rose is vaak wel laag.. Of inmiddels niet meer? Ik voel me erg oud, maar het is best lang geleden dat ik een indian rose heb gekocht.. Heb er nog wel eentje in de kast liggen trouwens, maar oud model.

Hihi Lune: 'Ik moet poepen, ik laat steeds scheetjes.. denk dat er een poepje aan komt..' En bedankt;)
    En als ze klaar is roept ze 'babyyy, ik ben klaar!' Want ik ben nog steeds baby en zij mama. Mama's kunnen toch zelf wel hun kont afvegen:(

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hihi en als je net als ik, iets dikkere billen hebt dan gemiddeld is een heupbroek al helemaal niet charmant! Draag ze om die reden dus ook nooit!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha Maja :D

14. supermummy

Wahahaha wat is Lune toch grappig en de mama/baby van Lune is ook al zo grappig.

15. supermummy

Zo hier liggen de meiden te slapen. Ik heb nog een half uur de tijd om het huis engzins toonbaar te maken voordat mijn man thuis komt, maar heb geen zin. Ik moet ook nog gamba`s,inktvis en gebakken visjes gaan bakken nu en een salade maken...... maar wil effe rustig zitten. Zou ik het ook allemaal in 10 minuten voor elkaar kunnen krijgen?

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi t is te proberen SM! :D

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    je kunt ook een hoge stoel pakken en voor het fornuis gaan zitten en ondertussen bakken :)

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij zijn naar t huisje kijken!

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    cool ariel!!

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney kan me voorstellen dat je er wakker van ligt, het is ook niet niks, zeker omdat het met een kinderwens te maken heeft. Ging het om je grote teen was het een ander verhaal. En eerst maar eens definitief de uitslag afwachten toch.
    Hier geloof ik weleens gezegt, zusje heeft zware endimetriose, zou nooit natuurlijk kinderen kunnen krijgen was gezegt en tot twee keer toe ongepland zwanger, en de klachten goed onder controle inmiddels, kan dus ook heel erg meevallen mocht het dit wel zijn. Hoop dat de weken een beetje snel gaan en dat je niet tot die tijd in de stress zit. Vervelende is dat je nu overal alleen maar de horror verhalen hoort en nooit eens positieve waarbij alles gewoon meevalt, want die schrijven mensen weinig. Ga ervanuit dat jij dat straks wel aan ons kan melden. Knuffel meid
    Mis onze bakkies wel hoor.

hier verder prima. Was wel grappig want gwen wilde inderdaad hier in de tuin blijven spelen en ook ilse baalde dat ze weg ging. Worden toch echte dames zo. Ook weer goedgekeurd bij de vk net dus mag weer drie weken wegblijven. Was wel grappig, of ik nog info wilde over een bevalling e.d., ach nee, geloof dat ik nu bij nummer drie wel weet wat er gaat gebeuren, auwwww.

Ff eten maken, maak preiprutje met vis en wortels voor die meiden

Deel Deze Pagina