Haha het is alsof ik Fenne hoor praten... En dat rollenspel doen we hier ook ineens veel de laatste tijd... En als ik dan per ongeluk haar bij haar naam noem, dan is het op een toontje: nee! Ik was toch de mama!! Broeken van Idian Rose had ik ook altijd jaaaaaren geleden... Heb er nog aantal in de kast liggen, maar idd oud model, wijdere pijpen enzo... Komt misschien ooit nog in de mode... Pas ze nog wel, dat vind ik op zich al een prestatie!
Even heel snel, moeten naar het kdv. Het huis was fantastisch! We gaan zaterdag weer kijken, dan is het open huis. Gaat m'n vader ook mee. Ooh, zo spannend allemaal! Nou doei!
Je zwitsert bij de kapper??? Oh wat cool Maja... Zeker spannend!! Ariel, hoe was bij jullie? Debie, fijn dat de controle weer goed was... Sja en bevallen, niet echt een hobby hè?! Boney, hoe gaat het? Moet steeds aan je denken! Heb vannacht trouwens al gedroomd over de meeting. Was beetje vreemde droom, want waren vooral kindjes en ouders van de psz, maar jij en Tessa waren er wel...
Jeetje, dus hij denkt aan endometriose. Dat kan ik allerlei gradaties voorkomen en ik hoop (mocht dat het zijn) dat het bij jou een makkelijk te behandelende vorm is. Maar je zult hier best van geschrokken zijn, lijkt me. Het is toch een operatie en je weet nu nog niet wat het is. 22 april is best snel, dus ik hoop dat je dan ook na die dag klaar bent en gewoon lekker zwanger mag en kunt worden. Dikke knuffel meid.
Maja, oeh, vertel je later meer over het huis? Wat super dat het naar jullie wens is, wie weet..... Ariel, hoe was jullie bezichtiging? Ichy, da's een leuk koopje en als die niet past, dan ben je het zo weer kwijt en met winst schat ik. Enne, superdepuper, nog steeds gestopt, i'm proud of you! Euhm, bentalweerkwiet..... Ik geniet echt mega van de lente, wordt er echt vrolijk van. Voel me echt toppie, is ws goed te zien, want vandaag vroegen 2 collega's of er iets aan de hand was....ik straaaaaalde. Onee, die ene vroeg gewoon recht voor de raap of ik zwanger was.... Ik groei alleen heel hard. Vandaag voor het eerst mijn zw.sp.broek aan gehad, zaaaaalig. Wat zit dat lekker na een pleur bij elkaar gezochte outfitjes met zeker geen feel-good-pasvorm. Met een tweede gaat het zeker harder zeg. Ik ben best zenuwachtig voor maandag, combitest.... Maar als alles goed is, dan kan ik het daarna gaan vertellen en geen verhullende kleding meer aan, is echt niet meer te doen. Op mijn werk is het mega bleh, die bezuinigingen en de ontslagen gaan steeds meer "spelen" bij de mensen. Gatsie, wordt er een beetje moedeloos van. Moet ook telkens tegen ouders vertellen dat ik niet weet of Piet en Marie volgend jaar nog wel in aanmerking komen voor een beschikking. Verder heb ik net weer 3 jurken binnen, dus ga even passen. Als dit niet wat wordt, dan wordt het een erg leuk trouwpakje van Noppies. Tess is ook helemaal vrolijk van het lenteweer en doet niets anders dan liedjes zingen de hele dag...zo gezellig. Morgen naar het cb; DE ogentest. Ben heel benieuwd wat die kleine draak gaat doen.
hahaha ik zat bij de kapper was via mijn foon hahaha @suus bij een 2e gaat het zeker sneller, ik heb nu al problemen met mijn eigen broeken die duwen hard tegen mijn buik niet prettigdus zodra ik thuis ben een joggingbroek @botje dikke knuffel meid tuurlijk denk je eraan is toch niet gek @debbie ja bevallen is en blijft pijnlijk he verder iedereen dikke knuffel!!!
Haai.. Boons, jakkie bakkie.. das nie leuk zeg! Duim mee voor je. Maja.. wow.. ik zeg... waar is die funda-link!! Suus, al weer een zw broek aan, wat gaat dat snel he! Ben benieuwd naar je jurkjes. Ik had toenertijd voor een bruiloft de mazzel een heel elastische beetje ruimvallende te vinden, omdat je nog groeit tot aan die tijd vond ik het lastig in te schatten hoe iets zou staan. Hier lekker druk. Ga ff was ophangen. Tjuus.
Hello! T huis was super, morgen zeggen we of we het gaan doen of niet! Denk dat het hem wel gaat worden!!
morgen, suus je klinkt lekker vrolijk, heerlijk he dit weer, kan er ook echt van genieten. Voel je je verder goed? En die buik, ja, die komt steeds sneller. vivi knap hoor nog een eigen broek, trok bij esmee geloof ik met 9 weken al positiebroeken aan, nu ook ongeveer zoiets. ariel en maja eerdaags dus verhuizen??? Spannend hoor, hoop voor jou dat het doorgaat ariel en maja dat je pa het ook leuk vindt. Hier ochtendje werken en dan nog 4 weken tot de mei. Vandaag gaat paul met zijn moeder als het goed is de gordijnen van onze kamer korter maken en zal dan echt foto's maken. Hoop dat ze ook aan die van esmee toekomen. Zo, ff was in de droger gooien, nieuwe aanzetten voor 12 uur en werken. bey
@debbie kan ook alleen maar mijn eigen broeken aan omdat ik er een aantal heb die laag zitten dus net onder mijn buik, maar echt prettig ook niet meer hoor dus ga vandaag mijn positiebroeken maar weer eens uitzoeken
Hoi, weer even heel snel.. Hebben zo een afspraak op een basisschool voor Lune. Daarna ga ik aan het werk. Huis op www.nieboer.nl Dan woonplaats Wildervank, prijs 100.000-200.000, Raadhuiskade 25. Ariel, ook spannend zeg! Suus, fijn dat je je zo goed voelt! Ik had juist bij Lune dat ik direct dik werd, bij Timme niet. Maar toen was ik ook veel dunner, scheelde wel 5 kilo. Ben nu dikker dan toen ik 15 weken zwanger was van Timme Nou doeiii! Kom binnenkort weer gezellig doen. Oja, nog even weer een knuffel voor Bones.
Debie, ooh lekker nog maar 4 weken tot de meivakantie! En daarna heb je al zwangerschapsverlof? Ik ben benieuwd naar de fotos van de nieuwe slaapkamer(s) Ga je Esmee al in een normaal bed leggen? Maja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend meid! Ik vind het zo op het eerste oog ook echt een Maja-huis. Het resultaat van de school inschrijving is er:::::::::::::::::: Ze staat op de 49e plaats!!!! Wat een geluk want er zijn 50 plaatsen Wel is het zo dat er 2 plaatsen van de 50 gereserveerd worden voor kindjes met speciale leerbehoefte en er dus eigenlijk maar 48 plaatsen zijn. Maar de directrice zei dat er voor dit jaar geen kindjes waren, dus in principe hebben we een plaats op de school van onze eerste keus. Op 2 minuten lopen van huis.
net controle gehad bij de vk, de cyste was nog steeds niet weg dus over 3 weken weer nieuwe echo en tot die tijd niet werken omdat als je een verkeerde beweging maakt de eileider kan draaien en dan krijgt die geen bloedtoevoer meer en ze vond het met mijn werk niet verstandig te gaan werken prima blijven we nog 3 weken thuis, ben benieuwd wat mijn werkgever daar van vind
Viv,nou dan dat advies maar goed opvolgen en rustig aan doen. Wel vervelend zeg zo vroeg in de zwangerschap, maar alles voor de aankomende beeb!
@sm ja vind het zeker vervelend maarja alles voor de kleine uk he, en dan kan ik als de cyste weg is weer volop aan de bak (tenminste dat hoop ik)