februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel weet jij een lekkere frisse vulling voor een taart? Krijg maandag bezoek dus ga weer eens freubelen

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Euhm, fris citroencreme is erg lekker!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Dat klinkt lekker, ik wil denk ik petit tours ga maken,of een boltaartje twijfel nog haha

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh boltaartje is leuk! Errug leuk om te doen ook!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Moeilijke keuzes zeg. Met het huis, maar ook met jouw baan. Dit is een hele verstandige keuze, denk ik, eerst investeren en dan geld verdienen. Ik hoop dat je ook beloond wordt voor jouw verstandige beslissingen. Dus snel een verkocht huis en een goed betaalde baan.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debie, wat sneu dat Esmee zo slecht te pas is. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt....Sterkte met en beterschap voor de kleine meid!

Puuuuuhuuuuu, geen zon meer....Nouja, dan maar aan de slag in huis.
    2 weken geleden waren we gestopt met de lactulose bij Tess (was benieuwd hoe het nu zou gaan), maar helaas is het weer drama...krijsen, huilen, niet durven enz enz.....vind dat zo enorm zielig. Ik heb net naar de assistent van de HA gebeld en ze belt me zo terug.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahh arme Tess! :( Sneu hoor!

Hier wel zon! Alleen ben k aant werk :(

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou,ruilen dan Ariel?

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Hier tot nu toe beetje zon
    @ariel dan ga ik boltaartje prober

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jij mag van mij de zon wel hebben hoor tot half 1 :p En dan weer van 13.15 tot 17.00 daarna wil k em terug! :p

Wel foto's maken he Viv! Vind dat altijd zo leuk! :D

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Doe ik ariel! Denk dat ik t taartjes vandaag maak en dan morgen of zondag bekleden ff kijken wat uitkomt haha

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Weet niet of je de tip al hebt meegekregen, maar je kan je kapsel veel makkelijker een dag later snijden. Of nadat ie is afgekoeld in de vriezer en als je em nodig hebt ontdooien. Dan is de korst niet zo knapperig meer zeg maar.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Dan bak ik hem vandaag kan ik morgen vullen en zondag de rest moet t op mijn gemak doen haha

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha, dat is wel heel erg op je gemak zeg! :p

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Ja soms is dat wel fijn haha met huishouden erbij ren ik mezelf nu AK snel voorbij ik voel me goed en dan wil ik veel vaak teveel vergeet dan dat ik rustig aan moet doen haha

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja, ik denk ook dat het een goeie beslissing is en zeker een investering in de toekomst is dat stagelopen/vrijwilligerswerk doen. Als jullie het kunnen veroorloven waarom niet?!

Ooh ik sta effe versteld van Sara. Ik had tonijn door de pasta gedaan en ze zegt papa zegt atun tegen tonijn en mama zegt tonijn tegen atun :D. Daarna vroeg ik wat ze op school gegeten had zei ze koekjes en ook galletas :D Dus ik begin nu echt te merken dat ze het een beetje door begint te krijgen.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey, tweetalige Sara, ik vind het echt hartstikke knap!

Ik heb mezelf nog niet echt nuttig gemaakt. Alleen de was opgevouwen, tis echt weer een hangdag.
    Ik ga Tess maar eens wakker maken.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hangdag is toch ook heerlijk Suus! :)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wow, knap van Sara zeg! Ik vind het echt stoer, jouw kids kunnen straks gewoon meerdere talen spreken:)

Suus, een hangdag is ook nuttig hoor;) Lekker hangen en chillen is soms erg goed voor de mens. Helemaal als er nog een mensje in je groeit.

Lune wil alleen nog maar slapen als ik met haar naar bed ga, bij ons in bed. Soms doe ik dat. Nu lag Timme ook op bed dus ben met haar in ons bed gegaan. Ze sliep binnen 5 minuten. Na een half uurtje hoorde ik Timme alweer dus ik ben eruit gegaan, heeft ze niks van gemerkt. Op een gegeven moment hoorde ik een heeel zielig huiltje door de babyfoon: 'mamaaaa, ik ben helemaal alleen, waar ben je nou?'..
    Aaaah gussie:( Ben er gauw heen gegaan. Zat ze rechtop in ons bed helemaal in tranen en zielig te kijken.

Deel Deze Pagina