Oooh mutsie. Dat wijzigd ze toch wel,..BTW zou je nog een 4de willen? Zo weer lekker gedweild en gestoft en de rest bespaar ik jullie. Ga nu de trap nog stofzuigen en dan ga ik weg! Ja je leest het goed! Muziekje op mn kop en even wandelen en indirect schoonmaken, de honden gaan in het zeep in het water,..
Ik heb heel veel zin in morgen, dan heb ik mijn weegmoment en het gaat supergoed. Heb eindelijk weer mn motivatie gevonden
Ik had vanmiddag ook even poetszin maar er viel weinig te poetsen... dus ben maar op de loungeset in de tuin geploft met de nieuwe H&M catalogus en een chocolade paashaas
@LAuwie en PEtra, you go girls!!! @PP, lekker naar buiten! En nee, ik denk echt zeker te weten dat ik geen 4e wil. Het is mooi geweest!
Ik heb de draad ook weer opgepakt qua lijnen. Ik woog gisteren 75.8kg en vanmorgen 74.4kg. En nu ga ik me voortaan maar weer op 1 vaste dag wegen anders maak ik mezelf gek! @ Carmen: Mmm, al die paaschocola is zo lekker... @ PP: Geniet ervan! Oja en qua poetsvirus. Ik heb net de stofzuiger er doorheen geslingerd en nu ff snel een dweil er door. Morgenochtend wil ik mijn bank even reinigen, want die is echt smerig. Ik heb net Jasper opgehaald bij mijn moeder. En mijn moeder zei dat Jasper aan haar vertelt had dat hij een zere vinger had. En toen ze keek zag ze een splinter. Jasper had tegen ons dus helemaal niks gezegd, maar blijkbaar zat hij er al langer want toen ik m eruit wilde duwen kwam er alleen maar pus. Helaas was het al dichtgegroeid, dus moest ik zijn velletje openmaken. Jasper heeft vreselijk gekrijst en hij moest er gewoon even helemaal van bijkomen toen hij eruit was. Nu loopt hij aan iedereen te vertellen dat mama zijn au weggehaald heeft hihi. Oja ik ging dweilen!
Nou, gezellig hoor!! Een nieuw deel! @ Lauwie, waarom het bij mij een rotzooi is? Inmiddels was! Omdat op dinsdag ochtend ik op m'n werk ben en mijn man thuis werkt met 2 kinderen en dus NERGENS op let @ PP, het kan best zijn dat het deels je schuld is maar je vriendin heeft wel oogkleppen op als ze niet inziet dat zij het er niet beter op maakt! @ Afvallers; goeeeeeeeeeeeeeeeeed bezig! @ Poetsers; goeeeeeeeeeeeeeeeeed bezig! (behalve pp) Zo, ik heb de boel beneden ook weer aan kant en de wekelijkse boodschappen binnen. Vanavond eten we makkelijk. Mijn man moet om 5 uur meteen weg voor een meeting en is tegen 7 uur weer terug dus de kindjes eten makkelijk en haalt voor ons wat makkelijk op de terug weg. Wesley speelt in de tuin en dat is me een zooooooi! Overal zand, steentjes en speelgoed! Zaterdag opruimen en de tuin een beurt geven! Thyrza sliep tot zojuist want ik hoor haar wakker worden @ Lique, heb je al wat gehoord over hoe de operatie is verlopen?
@Delilah, nee zit met smart te wachten. Maar zou kunnen dat ze mailtje stuurt.. Ik wacht rustig af.. en duim braaf verder... @Tuin, ik moet ook aan de tuin, hopelijk lukt dat morgen! @MArleen, altijd fijn klusje, splinter verwijderen
@mar aaah wat sneu voor hem zeg dat doet verrekte zeer een splintre eruit drukken! Hier hebben Giulia en Silver gebeld met elkaar dat wordt nog wat gelukkig heb ik nog 300 belminuten hahaha
Acch die kleine Jasper,...Geef maar extra knuffie van mij. Ik ben thuis na mn wandeling en het was lekker. Hondjes zijn weer fris en fruitig. Jemig wat vallen jullie goed af, ben trots op jullie meiden!! Heb mail van dr gehad. Ik mag mijn kant wel vertellen, maar zij de hare niet als ik er op zit te wachten moet ik het maar laten weten en tot die tijd sorry. Ze vraagt of ik liever heb dat ze me overal gelijk in geeft, terwijl zij het totaal anders ziet. Hmm nou ja ik ken haar al langer dan vandaag, ik krijg een 3 x A4tjes durende uiteenzetting want zij is verbaal veel beter dan ik. Dus ik doe lekker niks. Vind het wel even goed.