Ichy je actie heb k gehyved. Zeg Arie, wij hadden vroeger: arie de kiloknaller. Daar moet ik nu aan denken, nu arie geen cent te makken heeft. Balen joh! Hoest met de taarten buisness, je maakt echt leuke dingen! SUUS ik baal als een stekker dat ik je trouwfoto's heb gemist. Wil je misschien iets plaatsen op onze hyves? Ik vind je avatar erg mooi, wat een schatje! Maja ben je al over je dip heen? Nog even en ik zit bij je in de buurt op de camping! Hoera! Heb je nog tips voor ons om uit te gaan? Als je gillend gek wordt daaro: er is altijd koffie op de camping! DIEF: inbreken heeft weinig zin, er wordt op ons huis gepast!
Niekyn wanneer hoor je meer nav je sollicitatie? Joma al op vakantie geweest, dikke voet, nieuw katje.. het gaat altijd maar door bij jou! Pim vind ik trouwens een hele leuke naam voor een kat! Weet je al meer over Gwen? Sterkte met je voetje.
Ik heb net schoenen besteld van het enige merk waarvan ik tot nu toe pump paste. Ben benieuwd! Best leuk online kopen.. moet me echt inhouden!
goedenmorgen ik ga vandaag WEER cupcakes maken, pfff wat verslavend is dat zeg... maarja, betekent wel dat ik met 2 kinderen binnen 1,5 uur naar de intratuin, plusmarkt en even bij mijn ouders naar binnen moet rennen om een bloemetje erneer te gooien (komen morgen terug van vakantie).... heb er nu al een hard hoofd in.....
Goedemorgen SM!! Weet iemand niet een grote locatie in t midden van t land?? Doen we een mega taart workshop!
Wat ik al veel eerder had willen doen Suus en Jan en Tess natuurlijk, van harte gefeliciteerd met jullie trouwen! Heel veel liefde en geluk toegewenst.
Ichtus, ik vond het fijn je te spreken vandaag. Ik vind het toch knap hoe je nu alles aanpakt en je ' staande' weet te houden. Kom je volgende week mijn nieuwe melkopschuimer uittesten? Ik zat te denken, dat kan ook om 13u00, dan slaapt Suzanne en zet ik Elena voor de tv want die is dan altijd moe, lekker relaxed. Arie.. lekker ben ik.. jij hebt geen geld en dan ga ik hier heel blij vertellen over nieuw bestelde schoenen, sorry meid, was me even niet bewust van wat ik deed.
Huh?? Daar zit ik niet mee hoor!! Had ff een slechte dag maandag, maar t gaat alweer! Ook dit overleven we weer en dan kan k ook weer lekker schoenen bestellen
We hebben net gepicknikt ? hoe schrijf je dat?) bij de PSZ, erg gezellig. Suzanne is daar niet weg te slaan, zo grappig. Ik heb haar ook al opgegeven, want die moet daar gewoon heen ze wil daar steeds niet weg als wij elena op gaan halen. Ben alleen wel benieuwd of we het nog leuk vinden als we meer moeten gaan betalen ivm bezuiniging van de regering. Gaat iemand nog iets leuks doen dit weekend?
Hoi! Knuffel voor ichtus. Meid, je krijgt het allemaal wel op je bordje nu.. Wat ook ontzettend erg van het kindje, echt vreselijk. Taarten, cupcakes.. Zelfs voor heracles almelo..(ik moet daar even een opmerking over maken aangezien ik ooit een bijna spannende avond heb beleefd met een van de spelers.. Kom maar op Mrijn met je sloerie!) Hoe is het bij Debie, Debie? Ik heb de hele ochtend geslapen.. Heb de kids naar het kdv gebracht en lag om 8u weer in bed, heb geslapen tot 13u. Toen belde jeroen mij wakker Gevolg van de slapeloze nachten denk ik. Timme is echt niet grappig nu. Denk 11 maanden sprong. Dat betekent dat die ook weer over gaat, hoera!
Hihi, wat lief dat suzanne het zo leuk vindt bij de psz Ga je zelf nog wat leuks doen mom? Wij niks bijzonders. De veranda verven denk ik. Moet nodig gebeuren. Zijn wel al vast Timme zijn verjaardag aan het plannen en voorbereiden. Leuk
Oh leuk! Ik moet hier de trap nog verven, maar das zo'n pokke klus!! Ik stel het ook iedere keer uit, erg he! Hier ook helemaal bezig met Noahs verjaardag! Heb dr echt zin in!!
Zit buiten in mn hempie. Kept koud! Die hard genieten van de tuin. De aannemer komt zo weer terug maar ik moet poepen. Ik durf niet, hij moet nog wat in de wc fixen. Fuck! Hij is er al.