Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Eitwitten ofzo toch??

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Eiwitten bedoel ik uiteraard!

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    goedenmiddag :)

Bekijk bijlage 184956

Ik was gisteren Sanne kwijt......................................:D :$

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker konijnenvoer eten :D

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Suus fijn zeg dat het dat niet is pfff

Nienkyn hahah leuke foto

zo hier gewerkt alleen zaterdag nog en dan vakantie 2 weken ..ohh had ik al gemeld maar ben aan het aftellen sorry

volgende week vrijdag een weekje weg heerlijk hoor echt zin in lekker ff niks moeten

zo ff met me moppie douche en haar naar bed doen

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Agos Niekyn, wat onwijs schattig zeg!

Nou, heb je nog vertrouwen in TNT, lees dan dit NIET!
    Gisteren kreeg ik 2 pakketjes. De bezorger zei niets en ik hoefde ook niet te tekenen, prima dat kan.
    Vervolgens sta ik in de kamer en kijk nog eens beter. Blijkt dat een pakketje niet voor mij is. Totaal een ander adres + naam. Enige overeenkomst straatnaam en de nummers lijken op elkaar.
    Ik 277 en degene voor wie het was 227.
    Nu zul je denken dat is in de buurt, maar is zelfs een heel ander postcode-gebied. Daarbij is het niet mijn fout en geeft maar weer eens aan hoe er met pakketjes wordt omgegaan (niet de eerste slechte ervaring).
    Dus ik een klachtformulier invullen op de site, waarin ik vriendelijk verzoek om een bezorger te sturen.

Krijg ik deze reactie:
    Geachte mevrouw .............,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zorgen graag dat u of uw buren zo snel mogelijk over het pakket kunt beschikken. Daarom kan de bezorger ervoor kiezen om het pakket af te geven op een adres in de directe omgeving. Wij gaan er daarbij vanuit dat de bezorger goed bekend is in die buurt. Het betreft een standaard pakket die bij buren afgeleverd mag worden. Ik raad u aan bij de buren aan te geven dat u het pakket voor hun heeft aangenomen zodat ze het bij u op kunnen halen. Het is niet mogelijk om de chauffeur langs te sturen om het pakket op te halen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van
    ons reactieformulier.

Met vriendelijke groet,

Elles Akkerman
    PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten

Terwijl ik al duidelijk had aangegeven dat het niet ging om buren, of een verzoek, o.i.d., maar dat de bezorger echt het pakket aan mij gaf. Onvoorstelbaar.....echt zo van: los het even zelf op. Nou, daar betaald iemand grof geld voor.
    Heb net een boze mail gestuurd dat het hiermee voor mij klaar is en dat het duidelijk is hoe tnt werkt (niet dus).

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje zeg ...je hoort steeds meer klachten over de TnT

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjonge, wat een service zeg van tnt.. ongelofelijk!!
    Jij zit er maar mee en die andere mensen maar wachten op hun pakketje, pff.

Haha, sanne vermaakte zich wel, geweldig!

Ik las op fb dat SM jarig is. Gefeliciteerd!! Ga je nog wat leuks doen?

De kids waren weer om half 6 wakker, niet cool. Heb het gevoel dat ik er al een halve dag heb op zitten.
    Ga zo maar even met ze het centrum in, moet nog naar de hema. Gelukkig is het mooi weer, kunnen ze vanmiddag nog buiten spelen.

Fijne dag iedereen!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daarom stuur ik dus niet meer via TNT ik gebruik DHL, is goedkoper duurt vaak wel een dagje langer. Maar veel betere service!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zooo, even wat basic kleertjes gekocht voor de kids bij H&M.
    Kids zijn beide op de terugweg in de auto in slaap gevallen. Hoop dat Timme zo nog wel wil slapen..
    Ga vanmiddag nog even naar mijn ouders.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, volgens mij krijgt Lune waterpokken.. Hebben jullie kids die eigenlijk al gehad? En zo ja, veel last van gehad? Zie er een beetje tegenop:)

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja hier beide gehad, ilse was 2 esmee 2 maanden ofzo en die dan laatst weer de gordelroos. Ze hebben vooral veel jeuk, niet te warm kleden en gewoon constant smeren met kidsclin, lauw douchen.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ze zeggen wel hoe jonger hoe minder last dus kan ze beter nu krijgen en timme ook ben je er gelijk vanaf.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks Debie. Ik heb verhalen gehoord van erg zieke kindjes, veel jeuk, nachten wakker en dat voor ruim een week.. Lijkt me zo zielig! En ben bang voor mezelf met slapeloze nachten en een nieuwe baan:)
    Ach, we zien wel. Drama maken om niks schiet ook moet op ;)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Eh.. moet=niet..

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja bryan heeft het ook al gehad was volgens mij iets ouder dan jaar hooguit anderhalf. bijna geen last van gehad

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    au au au au au net lesje spinning gedaan. pfffff weer erg vermoeiend

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, nog geen ervaring mee. Helaas.....want hoe ouder ze zijn, des te meer last kunnen ze hebben. Dus dan maar blij zijn, dan heeft ze het tenminste gehad.....

Ik heb ook even een vraag voor jullie.
    Tess is op dit moment weer verkouden en dit gaat vast en zeker weer over in een luchtweginfectie (is telkens zo). Vaak houdt dit een aantal weken aan, dus ik moet er rekening mee houden dat het ook zo is als ik bevallen ben.
    Hoe spastisch moet je dan omgaan met knuffelen e.d.
    Tess kijkt enorm uit naar de komst van zusje en wil niets liever dan kussen/knuffelen/meehelpen e.d. Lijkt me zo ontzettend zielig om haar te weren bij de baby.
    Hoe gingen jullie daarmee om?

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    P.s. kreeg het vannacht benauwd......heb 2 uur lang mega krampen gehad, heb echt getwijfeld of het zou beginnen. Maar na een dikke drol (schaam) was het weg....loos alarm.
    Zat 'm echt wel even te knijpen (spreekwoordelijk dan).

Heb maar 3 uur kunnen slapen uiteindelijk, maar dat houdt me niet tegen om als een razende roeland alle zaken op orde te krijgen. Ineens besef ik me dat ik elk moment zou kunnen bevallen, al ga ik nog steeds uit van overtijd lopen.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goed bezig Debie!

Haha Suus, dat heb ik ook een keer gehad.. wist zeker dat de bevalling ging beginnen, zo'n kramp had ik. Het werd ook een bevalling maar dan niet van een kindje:D

Ik zou niet al te voorzichtig zijn met Tess haar hoesten. Als ze besmettelijk is, hoest ze nog niet eens dus je kan er haast niet voor zijn. En het na-hoesten duurt zo lang.. Als ze echt ziek is met koorts enzo zou ik wel oppassen. En Tess moet haar handje voor haar mond houden met hoesten en haar handen vaak wassen, dan komt het vast goed.

Deel Deze Pagina