@ariel ja das meestal wel hetzelfde kindje omdat ze zo'n kind ook niet iedere weekend/vakantie naar een nieuw gezicht willen sturen. Mijn zus heeft zelf zo'n pleeggezin gehad toen ze het thuis moeilijk had en zij ging altijd naar dezelfde daar bouwde ze dan ook echt een band mee op en das ook belangrijk voor zo'n kinderen
ff een vraag zijn er mensen die optimel hebben staan en niets met het punten sparen doen, weekend 4 pakken weggegooid
Bwah ik moet eens een filmpje van Nora maken. Die heeft zo´n verschrikkelijke stem.....een schel stemmetje. Ze kletst zo ontzettend veel en goed! Maakt gewoon perfecte zinnen van 4/5 woorden en dan ook nog in 2 of 3 talen. Ben ik helemaal niet gewend, Sara was juist langzaam. Ze is zoooooooooooo overdreven en drama queen
Ariel, je hebt pb. Sow he, ben ik even blij dat Tess op bed ligt....wat een chagrijn vanmiddag, echt niets was goed. Af en toe heeft ze zo'n bui, maar vandaag trok ik het echt niet. Ben gesloopt........hopelijk morgen weer een vrolijke noot. Morgen naar de vk en verder wil ik echt de was even wegwerken.
Was er iets speciaals met Boney? Of ben je gewoon benieuwd? Ik heb niet echt meegelezen afgelopen dagen, ik had het druk met het bezoek uit NL. Is Maja al begonnen met werken of al iets nieuws gevonden ?
Hoi hoi kom ff vertellen dat ik geniet van mijn vakantie vooral met het weer nu morgen gaan we met Gwen een daggie naar www.linnaeushof.nl en vrijdag middag een week op vakantie Jippie!!! zie dat de zwangere nog met een buik rondlopen.. oh vanmorgen op kraamvisite geweest van de kleine van onze vrienden ..oh zo schattig !!! nog ff Gwen van vandaag Bekijk bijlage 186382
pffffff heb gezegd dat ilse 1 boterham op moet eten (zonder de bovenkorst) ze mocht zelf kiezen wat ze erop wilde hebben, ze doet er nu al 1,5 uur over en zit al een uur aan de eetkamer tafel en zegt doodleuk dat ze het toch niet op eet. En nu is de vraag wie de langste adem heeft geloof ik, ben in staat om te zeggen gooi maar weg maar heb nu van tevoren gezegd dat wat ze kiest ze ook helemaal op moet eten.
Sjit he Debie, dan heb je iets gezegd en moet je je eraan houden. Heb ooit eens tegen Tess gezegd...."als je dit niet doet, dan mag je niet mee naar de vk". Vervolgens deed ze het niet en moest ik dus een buurvrouw vragen of ze bij Tess wilde blijven.....schaaaaaaam. Maar ik ben dan wel iemand die dan doorzet, maar voortaan bedenk ik me goed waarmee ik dreig....ha ha ha. Fijne dag Joma, het weertje is idd heerlijk. Ik geniet er ook optimaal van, ondanks de dikke enkels en voeten. Zometeen naar de vk.
Goedemorgen, Er werd naar me gevraagd gisteren zag ik. Lief van jullie. Ik lees elke dag mee hoor, maar om te reageren komt er gewoon niet van. Waarom weet ik niet. En nu met het mooie weer ben ik alleen maar buiten. Heerlijk hè zo'n nazomerweek. Ik geniet er erg van. Maar hier gaat het verder goed. Het lijkt alsof ik nu het ergste heb gehad. De moeheid word iets minder en gelukkig ook de misselijheid. Ik heb de medicijnen gehalveerd en dat gaat goed. Stoppen durf ik nog niet. Met Tessa alles goed. Die geniet ook erg van het mooie weer. We hebben een mega oogst van walnoten en ook tamme kastanjes (boom bij de buren) We zijn heel de dag aan het rapen. Heb al bijna 3 grote manden vol walnoten nu. Die liggen nu te drogen. En als ik zie wat er nu nog aan de bomen zit kan ik elke dag nog wel een mand vol rapen de komende dagen. Leuke bezigheid, zeker met dit weer. Verder zijn we wat verkouden allemaal. Peter heeft er nog het meeste last van. En Tessa hoest enorm. Ik geeft ze elke dag een flinke dosis vitC en het lijkt al wat minder te worden. Ik heb last van een zere keel en verstopte neus. MAar het valt mee allemaal. Fijne dag allemaal! Geniet van de zon!
O o o wat zijn mensen op vakantieveilingen dom zeg! En Gert Verhulst lacht zich kapot! Mensen bieden gewoon echt 31 euro voor 2 kaartjes voor Plopsa terwijl ze online 15 euro zijn op de Plopsa site zelf :S
@suus weer veel succes bij de vk he, is jullie kleine meid al helemaal ingedaald?? De cupcake maker is super handig, maar zijn wel kleiner dan de normale cupcakes maar ik vind ze wel leuk ook mooi voor op mijn etagere hier gisteren naar de vk geweest, alles nog goed maar de uk is nog steeds niet helemaal ingedaald ligt bewegelijk in de bekken dus als vliezen breken zo snel mogelijk gaan liggen tja dat doen we dan maar he