Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik zou me er echt niet druk om kunnen maken, als ze genoeg heeft heeft ze genoeg. Zij hoeft normaal gesproken toch ook niet haar bord leeg te eten of heb ik het mis?

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij gaat het er om dat Debie heeft gezegd dat ze op moet eten wat ze uitkiest en dat Ilse dit nu weigerd.

3. supermummy

Oké dan verkeerd begrepen, ik dacht dat ze schreef ze moet het helemaal opeten.
    Dan zou ik er verder geen aandacht meer aan schenken, denk dat max een half uur ook genoeg is voor een boterham, dan opruimen maar ook niets anders geven tot het volgende eetmoment.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik heb gewonnen, ben idd nooit echt moeilijk met eten maar nu wilde ze zelf perse dit eten en dan maak ik het en laat ze het gewoon staan, afgelopen week zo al 4 boterhammen en 2 liga's kunnen weggooien, ze maakt er een spelletje van. Wordt tijd voor school haha.

zo, missie supermarkt en kruitvat geslaagd esmee is echt zo eigenwijs nu, ga een riem kopen voor haar geloof ik.

boney lekker dat het beter gaat en suus en vivi nog even.

Idd heerlijk weer, echt super.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maar even over eten, wat eten jullie kids op een dag, ilse 1 boterham, soms twee.( ontbij en lunch samen) Dan een biscuitje of kinderkoekje, een snoepje, bijv lange jan, en dan formaat half potje olvarite aardappels en groenten soms een beetje vla

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Roos eet 's ochtends vaak een half bakje pap soms een hele. 's middags ergens tussen de 1-3 boterhammen. En 's avonds zit ze of met dr eten te spelen of ze eet wat Ilse ongeveer eet....

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie bryan eet met gemak 4 sneetjes brood (smorgens en smiddags) dan smorgens tussendoor een appel/peer/banaan en smiddags nog een kinderkoekje.
    het avond eten gaat vaak wat moeilijker beetje vlees,aardappelen (met pijn en moeite) en klein beetje groente

8. supermummy

Sara eet:

s´ochtends: 1 snee bruinbrood met beleg voordat ze naar
    school gaat.1 beker melk met nesquick
    1 snee bruinbrood met beleg op school en een
    halve appel in schijfjes.
    s´middags: Warm eten, stuk vlees of vis,groente,aardappelen
    etc. Hoeveelheid verschilt heel erg.Maar ze
    probeert altijd wel en zeker een paar hapjes
    groente,aardappel gaat altijd op. Na een toetje of
    fruit.
    Tussendoor: Bakje chips of een koekje gaat altijd op
    Avondeten: Iets ´lights´ groentecreme,bordje pasta met
    kaas,omelet of een panini hoeveelheid verschilt
    Dan nog een beker warme melk voor het slapen gaan.

9. supermummy

Debie meen je het echt dat je een riem gaat kopen Esmee? Ik ben er echt serieus over na aan het denken voor Nora. Ik vond het altijd verschrikkelijk als ik zo iets zag, maar ik heb serieus problemen met Nora om haar in bedwang te houden, ze is vliegensvlug en schiet als een raket de weg op.....afgelopen weekend heeft ze bijna 2x onder een auto gelegen en 1 x bijna een afgrond van 5 meter in toen mijn moeder even oplette......

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben ik weer.....

Bones, goed om te lezen dat de energie terug komt. Fijn he! Hier ook allemaal verkouden, ook allerlei huis-tuin en keukenmiddeltjes.
    Heerlijk dit mooie weer, geniet er maar lekker van.

Ariel, ha ha ha. Daar kan ik dan hartelijk om lachen....ze laten zich dan mooi opjutten.

Viv, super.....het werkt dus. Nou, ga het gelijk morgen uitproberen! Super zeg en dat voor zo weinig geld.
    Ja, ons meissie ligt sinds 2 weken volledig ingedaald en vast in het bekken. Maar het is vaak bij een tweede wat later he, de rek is er meer uit, zeg maar.
    Hier vond de vk de controle prima, ik iets minder. Ik had altijd een bloeddruk van 120/70 en nu 150/82.
    Het vocht vasthouden verklaarde ze door het warme weer.
    Ze heeft niets gezegd over de bloeddruk en ik zag het pas bij thuiskomst.
    Ga morgen weer urine wegbrengen voor de blaasontsteking en ga gelijk dan vragen of ze willen kijken naar de hoeveelheid eiwitten.
    Ik mag volgende week een afspraak maken om gestript te worden (als dat kan), mocht ik dat willen.
    We zien wel......
    We hebben trouwens een paar foto's genomen van Tess die de vk helpt met de controle. Ik weet niet of jullie dat al hebben gedaan, maar is natuurlijk leuk voor Bryan en brusje ( ;) ) later.

Tess eet:
    ontbijt: 2 boterhammen
    11.00: plakje ontbijtkoek/cracker/etc.
    12.30: 1 boterham
    15.00: 2 stuks fruit
    Daarna een koekje of snoepje.
    17.00: ze eet dezelfde hoeveelheid met het warm eten, dus een flink bord vol.

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Schattig he

12. supermummy

Super leuk Suus!!!!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuk suus en fijn dat ze ingedaald is. Leuke foto's, bedenk me nu dat ik dat dus niet heb.

heel verschillend dus wat ze eten.

Sm denk er soms echt over na. Heb wel een keer op het strand esmee aan een touw gedaan en toen we vorig jaar op de camping stonden ook met opzetten van de vouwwagen, met ilse ook weleens gedaan. Vond het vroeger ook not done maar begin steeds meer te twijfelen, net wat je zegt. Ilse was aan het fietsen naar de ah, niels had ik in de kinderwagen en esmee op een meerijdplankje, springt ze eraf en loopt zo de weg op, levensgevaarlijk is ze soms en nadeel is dat er nog twee zijn en je er niet even vlug achteraan kan.
    Heb ze hier al zien liggen bij de prenatal, is tuigje om de schouders en dan een touw erom. Zou het dan alleen doen als ik alleen ben met alle drie.

14. supermummy

Ja precies alleen als ik alleen met ze ben, en we langs de weg moeten lopen etc. Vind het ook een beetje not done ;):p;) maar liever dit dan onder een auto liggen. Denk dat ik er vanmiddag eentje ga kopen.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Idd liever een touwtje dan onder de auto!

Hier gelukkig geen last van! Noah wil ook nog wel in de wagen zitten.

Leuke foto Suus! Echt super schattig!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Geweldig die foto suus
    @debbie je hebt bij prenatal ook van die polsbandjes die je om je eigen pols en die van de kleine maakt. Vind ik altijd net iets menselijker uit zien ;)

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, maar moet wel de kinderwagen nog kunnen rijden

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Die tuigjes vind ik ideaal.
    Ik heb het bij Tess niet nodig gehad, maar mocht dat bij de tweede wel zo zijn, dan twijfel ik geen moment.
    Mijn nichtje had ook een tuigje (nadat ze in het zwembad was gevallen, een auto met gierende banden tot stilstand kwam en 2 keer "zoek" was). Sommige mensen kijken vreemd, maar de meeste mensen begrijpen het heul heul heul goed.
    Heb het gebruikt toen ze een dag hier was en ik dus ook samen met Tess en haar op pad ging, durfde echt niet zonder. Ging prima, ze was er ook helemaal aan gewend en het is meer uit voorzorg.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Is idd meer uit voorzorg, ook in de stad zijn we haar altijd kwijt, was met ilse ook maar toen hadden we er nog maar een....

Niemand nog optimel codes??????

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb wel Optimel Codes, maar die heb ik al online ingevoerd... Heb je nie zo veel aan dus

Deel Deze Pagina