Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind de eerste ook het mooist!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @Debbie ik vind de 2e het mooiste
    @suus pfff irritant gevoel he als ze tegen de blaas aan zitten te duwen

hier vandaag niet teveel op de planning, eerst boven maar wat poetsen en naar de wuper en dan middagdutje ;) en daarna genieten van het zonnetje

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Denk idd dat de zilveren het beste te combineren is, nee heb niet echt meerdere horloges, ben erg trouw aan sieraden die ik koop dus meestal doe ik er jaren mee voor ik het zat ben.

suus succes en plezier dan maar vndaag.

vivi poetse

sm al een tuigje gekocht???

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, ik zal even moeten zoeken, maar volgens mij heb ik hier een patroon van.

Bekijk bijlage 186711

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat zou super zijn Bones. Dan kan ik zelf wel de sterren vervangen met stippen, da's geen moeite.

Hoe staat het eigenlijk met jouw deken?

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Je hebt inmiddels mail. Het is een kooppatroon, vandaar dat ik hem niet hier neerzet.

Ik ben nog niet begonnen aan een deken. Ben nu bezig met een kraamkado voor iemand die elk moment kan bevallen. Een uil met een muziekdoosje erin. Daarna wil ik Tessa's lampje afmaken (word echt super leuk) en dan weet ik het eigenlijk niet. Wil eigenlijk wachten tot na de 20 weken echo. Dan kan ik een kleur kiezen ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb jou foto's gezien hoor van je deken. En vind hem echt super mooi! Ben je in het midden rond begonnen of gewoon steeds 4kant? Met 3 stokjes? En wat voor garen heb je gebruikt?

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Super Bones, ik heb je terug gemaild en het gebruikte patroon voor de vierkanten bijgevoegd.

Ik heb ook gewacht totdat ik de kleuren van de babykamer wist.

Nou bij de kinderarts niets bijzonders. Geen "sliding hernia", maar dat hadden we ook niet verwacht. Nog 6 weken de reflux-mediactie gebruiken en dan bekijken of het helpt. De aanvallen voor in de nacht zijn verdwenen. En nu flink verkouden, dus even afwachten of het een aanhoudende luchtweginfectie is/wordt.
    De kinderarts bevestigde wat jullie hier ook al zeiden. Het babytje heeft de eerste maanden mijn afweer nog bij zich en daarbij kun je het niet weg houden bij de baby, want het vliegt door het huis. Dus niet te moeilijk over doen en lekker laten knuffelen met de gebruikelijke hygiene-maatregelen uiteraard.

Daarna even een ijsje gegeten en nu gaat ze zo het bed in. Kan ik ook nog even rusten, want ben nu best moe.

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hai dames,
    effe een berichtje van mij, morgen gaat onze website de lucht in.
    Webwinkel gesloten | mijnwebwinkel.nl

Snuffel allemaal maar lekker rond en laat me weten wat je ervan vindt :)

sorry, ik ben zo druk bezig dat ik zelfs niet eens even mee heb gelezen, terwijl ik dat normaal wel doe.
    Ik was nog gekomen tot het gedeelte dat maja als zondagskind bestempeld werd :) Maar hopenlijk heb je de baan idd maja!
    Ik mag maandag op gesprek voor een baan die er ook ineenkeer was, terwijl ik op het moment doe wat ik moet doen met solliciteren en voor de rest focus op onze webwinkel.... hihi
    Ach ja, we zien wel.
    Suus! hou je het nog een beetje vol!!!!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk Nyk, wel een werk denk ik. Ik kan alleen niet op de site. Hij zegt dat hij gesloten is.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk nieky! Maar ik kan idd de site ook niet openen..

En ik heb idd de baan:) En ik vind het loeizwaar haha! Hele dagen rennen en vliegen, agressieve ouders, crisissituaties, bellen, regelen, vervelende boodschappen brengen, rapporteren, etc. Hartstikke leuk hoor! Maar het is thuis al zo'n gevlieg om de kids op tijd op het kdv te krijgen enzo, de combi 4 dagen werk en thuis alles regelen is best gedoe.
    Maar de baan is wel zo leuk dat ik het er voor over heb.

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Nieky Gefeliciteerd en heel veel succes, ik hoop dat het goed gaat lopen en ook succes met je sollicitatie!

13. supermummy

Maja, oooh hier ben je weer. Ik had je al gemist, druk he werken en thuis regelen/overleven ;). Wel fijn dat je het werk leuk vind!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, dat went vast snel. Is even inkomen en plannen/organiseren.
    Super dat je het naar je zin hebt.

NiekyN, zal zo even kijken, ben benieuwd.

Weer een nacht met maar 4 uur slaap. Vrees dat deze trend zich doorzet. Vandaag een dag met kleine klusjes in en om het huis en verder relaxen....

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, kom er ook niet op Niekyn

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nu doet de site t wel van Niek.. erg leuk ziet t er uit.. heb mijn oog al op iets laten vallen...;)

Hier gistermiddag een breekpunt..
    Na de begrafenis van Esli bleek een collega (32 jr) plotseling te zijn overleden.. complicatie operatie.. niet te bevatten.. na een totale verslagenheid op t werk had ik barstende koppijn thuis.. dat heeft de hele middag geduurd.. niets hielp en ik was echt op.. Gelukkig na een goede nacht gaat t nu weer iets beter.. maar sjonge wat kan je terugvallen zeg....

verder niet zoveel te melden.. ik doe vandaag niets meer..

17. supermummy

Sterkte Ichtus!Zo`n barstende koppijn is echt een stopteken, probeer echt je rust te nemen nu he!

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @sm... en dat is nou juist het probleem.. ik zie echt niet hoe..4 kinderen hebben nu eenmaal het een en ander nodig.. mijn schoonouders zijn wel met andere dingen bezig. Edwin werkt weer als vanouds en kan natuurlijk ook niks.. ja hij had een huppeldoos geregeld van t werk die wel met een vriendinnetje even met de kinderen naar de speeltuin wilden en een ijsje kopen.. ik ken ze niet eens.. de kinderen ook niet.. hartstikke jong.. ja daaaaaaag.. was ie nog verontwaardigd ook dat ik die hulp niet wilde.. nou ja zeg.. hij kon t heen en weer krijgen.. dan doe ik t wel zelf hoor..

nou ja.. de patat zit erin.. ik zeg.. tijd voor bad!! en dan allemaal vroeg in bed!!..

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    op naar het strand. Fijne dag allemaal

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sow he, weer in dezelfde valkuil getrapt.....
    Vanmorgen sex gehad en daarna 3 uur lang valse weeen. Was bij Tess idem dito. Dit doen we dus niet meer....nu moeten we maar wachten tot na de bevalling.
    Waarschijnlijk info waar jullie niet op zitten te wachten, maar jeetje....had echt zooooooveeeeeeel pijn. Moest echt al puffen. Goede oefening voor het echte werk, maar dan heb je tenminste echt resultaat.

Mijn ouders komen zo, gezellig kletsen en dan samen lunchen. Wordt weer een prachtige dag, dus lekker genieten. Helemaal omdat het vanaf morgen weer minder wordt....snif.

Fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina