@suus vanaf morgen weer minder?? hier zou het pas vanaf woensdag minder worden hahaha ach ja dan is morgen mooie dag om te bevallen toch??? hier rommelt het ook al de hele morgen maar das voorwerk want er zit absoluut geen regelmaat in dus suus we kunnen nog voor deze week ergens gaan hahaha
Debie, strand in oktober???Echt strand bikini weer??Woow zeg! Ichtus, tja was waarschijnlijk goed bedoeld van je man wahahahah maar dat helpt idd niks...met 4 kinderen,huishouden etc is het natuurlijk ook moeilijk om je rust te kunnen pakken maar als je dat niet doet ben je straks weer helemaal uit de running. Eerder een noodkreet, want toen je dat deed was er wel plots hulp en ondersteuning mogelijk. Suus, misschien is het wel gewoon voorwerk.....kijk maar uit 2e kan heeeeeeeeeeeeeeel snel gaan! Wil je thuis bevallen?
Nee hoor, echte weeen zijn anders, zit meer regelmaat in en bouwt zich langzaam op. Dit zijn andere weeen, of waren andere weeen. Gelukkig over nu....maar jeetje echt 3 uur lang. Nee, geheelonthouding tot een paar weken na de bevalling. Wil idd thuis bevallen en weet dat het sneller kan gaan. Met Tess heb ik er ca. 4 1/2 a 5 uur over gedaan, dus de vk heeft me op het hart gedrukt niet te lang te wachten met bellen. Maar wist vanmorgen zeker dat het niet het echte werk was, omdat het direct na de sex mega hevig was. Viv, ik wil nu eigenlijk voor vrijdag gaan, jij dan? Doe je mee? SM, ja echt heerlijk weer nu. Hier is het nu 26 graden en strakblauwe lucht. De hele week al trouwens. Enige verschil met de "echte zomer" is dat het s' ochtends en s' avonds weer sneller en eerder afkoelt. Was gezellig met mijn ouders, ze zijn nu net weg. Nu nog even de bovenverdieping samen poetsen en dan weer lekker buiten relaxen.
Oja, die na-sex kramp weeen.. vreselijk! Was hier ook 1x en nooit weer. Erg pijnlijk! Het wordt nu wel echt spannend Suus! Hier ook heerlijk weer. Zit met de kids in de tuin op een kleedje. Kids genieten van een doosje rozijntjes.
@suus maakt me niet zoveel uit welke dag deze week als het maar deze week is hahaha en wel voor zatterdag want dan is nichtje al jarig hahaha
Ok dan, doen we vrijdag. Dan kan ik donderdag nog kraamschudden bij mijn vriendin. Alhoewel, hoe zit het dan met vrije dagen? Jan heeft er 2, dat zou dus zaterdag en zondag zijn. Hmmmm, dan toch maar volgende week maandag?
@suus nee die kraamdagen moeten werkdagen zijn dus als je normaal het weekend vrij hebt word dat maandag en dinsdag want in het weekend kun je de baby niet aangeven
Nou dames, jullie maken het wel weer leuk hier te komen Succes met wachten. Geen erge straf met dit weer. Ik zou morgen nog niet doen hoor, wordt nog lekker!
Oh ok, dan toch maar vrijdag....ha ha ha. Heb trouwens de cupcake-maker uitgeprobeerd. Jeetje, wat een baby-cakejes, wel weer erg toepasselijk voor het kraambezoek. Glazuur ga ik toch anders doen. Het zakje van lillyfee moet je direct helemaal gebruiken en da's niet handig met verspreid kraambezoek. Dus toch maar de ordinaire poedersuiker-glazuur en dan roze muisjes. Hoe blijft de smaak van de cakejes na invriezen en ontdooien? Heb nu een doosje in de diepvries staan. Ga het woensdag of donderdag even proberen....
Ja zijn echt klein he maar ik vind ze wel leuk. Na het invriezen smaken ze nog goed hoor dat had ik al eens met bryan zijn verjaardag gedaan
nog niemand bevallen, schiet eens op dames. Hier gister heerlijk de hele dag op het strand gelegen, en ja sm echt in bikini, haha. Niels heeft lekker liggen pitten op het strand en de meiden vermaakten zich prima, ilse heeft lekker met papa op de boot gevaren. Nu flink smeren met aftersun, ben natuurlijk verbrand en dat op 2 oktober.
Zo, wat een loom dagje....lekker een beetje in en om het huis gechuifeld. Beetje was opruimen, opruimen en belletjes plegen. Morgen gaat Tess naar de oude buuv en heb ik de ochtend de handen vrij. Wil even stof halen, mijn moeder maakt een nieuwe hoes voor het voedingskussen. En nog even naar de speelgoedwinkel, paar kleine kadootjes voor Tess halen voor de eerste kraamweek. Dan mag zij ook af en toe een kadootje uitkiezen.
ff vraagje ik zit al sinds maart in de ziektewet en krijg nu net mijn urenbriefje van de maand augustus en nu zie ik dat ze gewoon vakantie uren afgeschreven hebben mag dat eigenlijk wel als je ziek thuis zit????
Goedemorgen uit Groenlo, Hier is het heerlijk op vakantie, paar mooie dagen in ons zak, Gwen geniet ook, gister wel gevallen,2 nagels van maar vingers doormidden 1 horizontal en 1 verticaal en helemaal beurs ,die nagels zullen er wel afvallen ,bloeden joh, maar wat een held is ze ff kort gehuild,en toen was her weer over .ze is nu wakker hoor ik dus ff kijken en schone pleisters Nog geen bevallingen zie ik.....daar kwam ik ook ff voor spieken ..dames success met de laatste loodjes. Viv née dat mag niet, je vakantie dagen blijven staan als je in de ziektewet Ben. Nou fijne dagen allemaal
@suus waar ben je? Je hebt nu wel paar x per dag meld plicht he hahaha Hier vanmorgen hele onder etage gedaan en de box opgezet dus ik ven er echt helemaal klaar voor laat het gerommel maar eindelijk doorzetten