Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @vivi volgens mij mag dat niet hoor. ze korten wel op de vac uren omdat je niks opbouwd maar ze mogen en kunnen geen vac uren inplannen zo heb ik het begrepen toen ik in de ziektewet zat tijdens mijn zwangerschap

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, volgens mij mag dat ook niet Viv, vind het in ieder geval niet netjes.

Nou, hier ben ik....maar euh, we hadden toch vrijdag afgesproken. Ik doe het echt niet stiekem hoor ;)

Vanmorgen is Tess lekker bij de oude buuv geweest en ben ik even koffie gaan drinken op het werk.
    Jeetje, leek wel een attractie. Iedereen scheen het bijzonder te vinden dat ik nog langs kwam, alsof ik de hele dag moet thuis en/of stil zitten......
    Vanmiddag even de kamer en keuken gedaan en ben kapot nu...ha ha ha. Jan mag zo koken, ga ik even naar de apotheek.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb het ook al met mijn leidinggevende opgelost krijg de uren gewoon terug.

@suus hoop dat ik vrijdag ga halen ;) hahaha zullen maar netjes gaan wachten he

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh erg is dat he!! Ik was ook gewoon nog rustig met 39+3 de stad aan het leeg kopen toen ik zwanger was van Noah. Schijnt heel raar te zijn ofzo haha

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier de dag van bevalling ook de boodschappen gedaan, waarom niet als het nog kan, anders duurt wachten helemaal zo lang

meldplicht vivi en suus

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik snap dat ook niet hoor dat je als hoogzwangere raar word aangkeken als je nog wat onderneemt.
    Hier met 41 weken nog op handen en knieeen parket gelegd ;).

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier met weeen bij de kapper gezeten toen met bryan dus ik vind er niets geks aan hahaha

Net terug van de vk, alles goed met mij en uk. Het rommelt behoorlijk maar moet natuurlijk ook doorzetten. Als de uk er volgende week niet is gaat ze kijken of ze kan strippen maar ik hoop eigenlijk dat het gewoon gaat doorzetten

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    is gewoon een feb mama eigenschap, haha.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat slecht, ik ben weer opweg naar de stad en ik ga weer winkelen.Ik hoop dat snel het
    Nieuwe van mijn vrijheid eraf is ander s word het een duur grapje. Het is gewoon zo relaxed
    Om zonder kids naar de stad te gaan.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel ik heb je ff nodig, ik wil vanmiddag de cupcakes gaan versieren maar wat kan ik het er het beste onderstrijken als lijm
    Jam of botercreme???

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha SM shopt de hele stad kinderloos leeg :D

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ariel je komt als geroepen hahahaha

@sm heerlijk is dat he zonder de kids de stad in, ik geniet er dan ook altijd zo van ff lekker mama tijd en je kunt tenminste rustig shoppen ;)

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh ja?? Taart probleem??

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jep zie vorige pagina :)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou botercreme doen, maar dan wel 1:1 dus niet van de mix. Als je ze in gaat vriezen denk ik dat jam te nat is....

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks daar was ik idd ook al bang voor
    dan zo maar ff naar de winkel voor roomboter hahaha

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier zo ook naar de taartenwinkel, wil voor esmee een prinses maken, ga ik eerst ff de vulling proberen op een taart voor mijn ouders, denk iets met kersen en witte chocola/yoghurt vulling

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    klinkt lekker!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    klinkt idd erg goed.
    als ik deze week niet bevallen ben wil ik van het weekend alvast een taart voor de kraamverzorgster maken maar dan moet het gerommel niet doorzetten hahaha

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik voldoe ook aan de meldplicht ;)
    Alles goed hier. Vanmiddag naar de VK. Controle. Verder niks bijzonders eigenlijk. Alles z'n gangetje.

Deel Deze Pagina