Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahah ik zeg meteen beginnen Viv!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel eerst maar eens de cupcakes afmaken hahaha
    misschien wel morgen al biscuit maken gaat toch in fases bij mij hahaha

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha hier ook alles in fases hoor :)

Heb voor zaterdag weer een Cars taart staan! Dus donderdagavond de biscuitsbakken en vullen. Vrijdag Bekleden en versieren.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoe is het eigenlijk met maja? Lukt het met je nieuwe baan? Lekker druk zeker? ;)

En sm die barcelona leegkoopt! Lijkt me heerlijk! Zeker in barcelona. Ik ga morgen naar groning ;) Dan lijkt me jou keuze beter...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Niet dat er wat mis is met Groningen natuurlijk, maar als ik de keuze had...

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou het ook wel weten hoor Bones!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ariel wanneer zou jij de taart biscuit maken als je zaterdag een taart nodig hebt en helemaal afmaken?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik maak biscuits voor taarten die zaterdag opgehaald worden op donderdagavond. Ze zijn namelijk makkelijker te bewerken als ze 24 uur 'oud' zijn.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    okee, deed het nu steeds vrijdagavond en dan zaterdag bekleden maar hoor jullie steeds over eerder dus ga dan vrijdag maar taart afmaken en do bakken.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ligt er ook wel een beetje aan hoeveel tijd je overdag hebt enzo natuurlijk. Ik werk gewoon hele dagen op donderdag en vrijdag en dan heb ik dus geen tijd om vrijdagavond te bakken en te vullen.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ik zit do en vrijdag met de kinderen en gaat dan niet lukken om te versieren dus dan alleen de avond, wil zaterdag overdag niet teveel hoeven doen

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dan zou ik het inderdaad zo doen donderdag bakken evt. vullingen maken. Vrijdag vullen, bekleden en versieren. En evt. zaterdagochtend nog wat versieringen afmaken.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga denk ik maar ff online de spullen kopen, net geen tijd gehad

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jeetje, weer 3 pagina's over taarten....wil de laatste weken niet meer aankomen, maar dan moeten jullie nier continu praten over taarten, vullingen e.d. Krijg er echt trek van!

Viv, dus jij gaat de cakejes met versiering invriezen. Ik durf dat dus niet aan, alleen de cakejes ingevroren en laat de versiering OF door de kv doen of als het kan zelf. Kan Tess mooi helpen, da's voor haar wel een leuke bezigheid.

Sm, nouja een parketvloer leggen met 41 weken ben ik niet van plan en vind ik wel heeeeeel dapper. Maar ben het helemaal met jullie eens, kan niet gaan wachten op de bevalling. Dat kan nog max. 2 en een 1/2 week duren, da's niet te doen. Maar die opmerkingen en blikken wordt ik wel een beetje irri van. Met name de vraag: "en voel je al wat?" Euhm ja, elke dag weer geschop, of zoals nu voel ik een vlieg op mijn hand..... Als ik echt de bevalling zou voelen, dan stond ik niet gezellig met diegene te kletsen.....

Ik moet morgen naar de vk en wil vragen of ze even wil voelen of ik volgende week gestript kan worden. Dus of er al iets verweekt/ontsluiting is.

Oeh, shoppen in Barca.....ja, daar heb ik ook zin in. Kan niet wachten om straks weer iets voor mezelf te kopen qua kleding. Vrees alleen dat het een hele nieuwe garderobe moet worden. Ben in totaal al 18 kilo aangekomen....oeps.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gaan er vanzelf weer af suus.

Kan hier gelukkig sinds twee weken mijn gewone broeken weer aan en nog 3,5 kilo erf en dan ben ik weer op gewicht voor de zwangerschap, niet slecht vind ik.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Doe je goed Debie!

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney ook aan de meldplicht voldaan :) fijn dat alles goed gaat!

Suus, 18 kilo die zijn er bij jou waarschijnlijk zo weer af. Ik heb laatst die foto van je gezien bij de VK, je ziet er nog gewoon slank uit alleen een grote buik.Als je hier zou zeggen dat je 18 kilo bent aangekomen tijdens een zwangerschap dan staan ze wel heel raar te kijken. Volgens de tabellen en alle gyns en vks mag je hier max 9 kilo aankomen, wahaha zo dom! Net alsof iedereen hetzelfde aankomt, dat kan toch helemaal niet.

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ook netjes !

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus irritant he die mensen hier krijg ik om de paar dagen een berichtje van mijn schoonzus of nog alles rustig is
    grrrrrrrrr jaaaaaaaa de baby hoeft pas over 4 weken geboren te worden hoor en ja ik voel vanalles maar geen goeie weeen

@cupcakes heb ik idd versierd ingevroren maar ik versier ze dan wel met fondant he en niet me muisjes en glazuur

hier met de vk afgesproken dat als het volgende week gaat ik dan gestript word, ze wou het ook wel vanmorgen doen maar ik had bryan bij me vond het niet zo prettig als die met neus er bovenop stond hahaha
    baal beetje was vriendlief nu toch maar mee gegaan
    heb het er gewoon beetje mee gehad, en ik weet dat ik vrij milde klachten heb maar toch word knettergek van die voorweeen en heb constante pijn aan mijn rechterbeen gewoon niet fijn
    (sorry voor mijn geklaag)

Deel Deze Pagina