Ze zeggen dat strippen voor de 40 weken geen zin heeft. Zou dat echt zo zijn..... Anyways, als ze kan strippen, dan ga ik er ook voor. A.s. donderdag neem ik Tess ook niet mee, omdat ik hoop dat ze wil voelen. En als ik dan volgende week gestript wordt dan gaat Tess niet mee, maar Jan wel. Kan pijnlijk zijn.... Dus fondant kun je wel invriezen. Ach, glazuur heb je zo gemaakt en dan de muisjes erover heen, klaar is kees. Debie, da's heel netjes ja. Nou, ik denk niet dat het er allemaal zo af is. Ik hoop het ook niet eigenlijk....jullie kijken nu allemaal "huh". De vorige keer was ik binnen 4 weken 5 kilo onder mijn startgewicht en dat had maar 1 reden...de pnd. Dus laat me nu maar lekker 10 kilo te zwaar zijn, daar bekommer ik me wel later om. Wil toch gaan sporten straks.
Heey Maja was er even.....hoe is het meid? Hoe bevalt het werkende leven? En meiske is er nu ook....gezellie!
Suus en Viv.. succes meiden.. heb niet de puf om iedere dag te spieken dus vandaar maar zo alvast.. Strippen deed bij mij geen pijn.. bij lisa werkte t.. bij de rest niet helaas.. had wel de hele dag vervelende harde buiken daarna....dus als je gestript wordt.. probeer dan de rest van de dag rust te creeeren.. dus oppas regelen.. dan lekker in bad en met een rustige film op de bank of in bed.... (tip van mijn vk..whaha).. Nou goed.. ik ga weer ff niks doen.... koes koes
suus kan me voorstellen dat je dan liever 10 kilo meer hebt. Maar deze keer ben je overal op voorbereid dus nu ga je dubbel genieten in je kraamweek en daarna
@suus dat had ik idd ook gehoord maar de vk zei dat we gewoon toucheren en als het gaat strippen maar hoop eigenlijk dat t niet meer nodig is haha @ichy thanks meid, en idd als ik gestript word neem ik dag rust haha
Ichtus, hoe is het? Gefeliciteerd met de verjaardag van Lisa! Hoe is het nu met jou ? Suus, ooh idd dan liever die kilootjes langzaam wegwerken en lekker genieten van je verlof! Ik wens je echt een roze wolk toe deze keer! Het is echt mogelijk hoor, heb bij de 2e nergens last van gehad!
@suus ik hoop ook voor roze wolk voor je deze keer meid!! op tijd aan bel trekken hoor als er iets is. Moet zeggen dat wij wel extra allert zijn als bij de 1e zoiets is gebeurd
Ik vind dat altijd zo raar al gaan toucheren en strippen voordat je überhaupt uitgerekend bent. Hier zijn ze daar ook zo happig op om lekker te gaan toucheren in de laatste weken, ik heb altijd geweigerd. Voor mij is dat geen meerwaarde hoor om te horen; ooh je zit nog potdicht hoor kan nog weken duren etc of je hebt al anderhalve cm ontsluiting wie weet loop je al je hele zwangerschap met die ontsluiting.
Het zou mij ook niet zoveel uit maken, ware het niet dat het een voorwaarde is om te kunnen strippen. Beetje makkelijk misschien, maar ik heb liever niet dat ik volgende week daar kom en dat er dan niet gestript kan worden ivm geen weke bmm/ontsluiting. Dan ga ik voor niets erheen en moet er toch aardig wat voor regelen. Hier willen ze wel strippen voor 40 weken, maar ik heb aangegeven na 40 weken gestript te willen worden. Boney, wanneer heb je de 20 weken echo? En fijn dat alles goed gaat.
Ja ik vind vanaf 40 weken ook wel iets anders..... Maar hier is het gewoon standaard vanaf 37 weken dat ze willen toucheren nou dat vind ik gewoon belachelijk want je kan niks met die informatie.
Hier inprincipe ook pas vanaf 40 weken maar soms eerder ligt er ook aan hoe de vrouw zich voelt en dan altijd in overleg dus als je niet wilt prima
Hoii! Nog geen baby's? Jammerrrrrrrr! Lees wel over strippen. Schijnt idd pas zin te hebben als je lijf er ook enigzins klaar voor is, kan net het zetje zijn. Hier vanaf 25 weken met 1 cm ontsluiting rondgelopen en vanaf 36 weken met bijna 3 cm en Timme werd toch echt pas geboren met 39.6 week.. Ik ga ook weer, ongezellig he? Ben kapot, niet lollig meer. Pfoeh, vid het wel erg pittig allemaal hoor. Om half 6 wakker, kids en mezelf klaarmaken en in de auto naar schoonouders of kdv terwijl het al retedruk is op de weg. Dan vanuit daar door de file naar m'n werk en dan begint de dag eigenlijk pas, terwijl ik er voor mijn gevoel al een halve dag op heb zitten hihi. En het werk is zwaar, pfff. Niet te vergelijken met het maatschappelijk werk. Nou ben ik ook wel middenin in een ongelofelijke stressperiode aangenomen dus logisch, maar toch.. Loop de hele dag op mijn tenen en heb al 3 dagen hoofdpijn. Fijne avond nog allemaal!
Ooh Maja is terug! Klinkt idd zwaar pfffffff! Is het ook een beetje leuk?Voldoening? Vind je het fijn om weer aan het werk te zijn? Of nu je weer weet hoe het is toch liever thuis ?
Het is dubbel. Ik vind het heeeeerlijk om aan het werk te zijn maar ik vind deze baan gewoon erg zwaar en dan helemaal voor 4 dagen. Er is elke dag crisis in gezinnen, ik moet beslissingen maken over de veiligheid van kinderen, alles zeer nauwkeurig uitvoeren en rapporteren, alle zaken lopen door elkaar, uitvoerende hulpverleners die advies willen etc. etc. Het enige voordeel is dat het erg goed betaalt En dat ik werk heb natuurlijk! En dat het leuk staat op mijn CV. Maar stiekem hoop ik dat ik nog contact krijg met de maatschappelijk werk instelling die me eerder heeft benaderd. Ik heb dat eerst afgezegd omdat ik net was aangenomen bij deze werkgever maar ik wil toch wel graag in gesprek. Ze reageert alleen niet op mijn mail en is telefonisch moeilijk bereikbaar.. grr.
Viv,hallo zeg....afspraak is afspraak.....en het is nog echt geen vrijdag. Nee hoor meid, ga maar lekker bevallen.Heb je al een douche/bad genomen? Wil nog wel eens helpen.Ofwel om het rustiger te krijgen of dat het dan doorzet. Hoe dan ook....mocht je wel gaan bevallen,dan heel veel succes! Sm,lolbroek.Nu naar de kapper is best onmogelijk.... Maja,dat klinkt idd erg pittig. Wie weet toch de overstap maken,mocht je haar wel te pakken krijgen. Het is natuurlijk ook heel erg wennen,gun jezelf daar wel tijd voor. Knuffie hoor. Ik ga m'n bed in,voel me niet zo toppie.Nee,geen stress....niet alla "ik ga bevallen", maar meer.....euhm,beetje bleh, hangerig/warm/kweenie....Morgen dus eerst Tess weg brengen, dan vk, dus zal later even verslag doen. Slaap lekker.