Hoi meiden, Ik lees elke dag trouw mee, maar had gewoon even (een paar weken) geen zin en puf om mee te kletsen. Vivi en Suus lopen nog steeds met een dikke buik las ik. Succes met de allerlaatste loodjes. Strippen heeft bij mij 4 keer geholpen. Nu scheelt het ook dat ik een olifantendracht heb (Stijn is geboren met 41+5 dagen en Eva met 41+4 dagen bijvoorbeeld) Fijn dat de controle bij de vk goed was Boney! Pff Maja, je werk klinkt erg zwaar en intensief. Petje af! Hier gaat alles goed. Eigenlijk niks bijzonders te melden. Erg saai haha. We hebben een paar drukke weekende voor de boeg. Vrijdagavond zit ik in de Kuip met Stijn bij de voetbalwedstrijd van het Nederlands Elftal. Volgende week ga ik met mijn zus naar Symphonica in Rosso. We overnachten daar in een hotel (zalig!) en het weekend daarna zijn we 12,5 jaar getrouwd en geven dan een buffet in een restaurant. Wel allemaal leuke dingen dus. Sofie is op het moment erg pittig. Ze vindt zichzelf erg groot en heeft overal een weerwoord op. Ook wil ze af en toe al rekenen. Mam, 2+1 is toch 3 he? Kas doet het prima in groep drie en hangt daar de stoere bink uit. Hij zit sinds kort op judo en vindt het geweldig om in zijn judopak te rollebollen op de mat Eva is gewoon Eva, een heel zachtaardig en gevoelig meisje dat vaak het onderspit delft en dan heerlijk bij mij komt zitten kroelen. Stijn hoort in groep 7 bij de oudere kids van school en gedraagt zich ook zo. Broek op half 7 en chillen maar Volgende week horen we of hij in aanmerking komt voor de zogenaamde plusklas. Een keer per week komen dan de iets betere leerlingen van berschillende scholen bij elkaar voor extra onderwijs en een keer per maand gaan ze naar de middelbare school voor een gastles daar. Hij heeft allerlei toetsen moeten afleggen en wij hebben een vragenlijst in moeten vullen. Nog even wachten en dan weten het dus. Afgelopen zondag zijn we naar de Efteling geweest. Foto's volgen als mijn laptop weer terug heb (ding is al 3weken in reparatie) Op mijn ipad kan ik geen foto's zetten (weet niet hoe dat moet en of dat uberhaupt wel kan)
morgen. hmmmm suus is niet helemaal lekker, kan een begin zijn, tenminste zo begonnen mijn bevallingen, haha strippen bij een eerste doen ze het pas bij 41 weken, tweede rond de 40 en derde eventueel vanaf 38 weken maar dan moet je wel echt klachten hebben anders niet. ( bij mijn vk dan he)
@suus loop nog steeds hoor maar dat zeurderige gevoel wil niet weg Pfff alsof ik een ongi van heb ik Jou daar ga krijgen. Van mij mag t doorzetten hoor. Ga me eens aankleden en dan met bryan en mijn pap naar de action beetje afleiding
HE dames, mijn overbuurvrouw zou vandaag komen koffie drinken, maar is gister al bevallen van een zoon: Jille. Dus het kan deze week hoor, het hangt hier al in de lucht! Ik blijf gewoon spieken. @psych.. gister gesproken, ze had het natuurlijk allemaal niet zo bedoeld . Het zal wel. We zien wel. Ze was er met name op gefocust dat E een goed gesprek had. Jammer dat de afstemming daardoor mis liep. Mgoed.. ik ga nog even door en we zien wel waar het schip strand.
Hmmm Mom, je klinkt nog niet echt overtuigd. Is het dan wel verstandig om met deze psych door te gaan? Debie, nee, ben bang dat dit gewoon een bleh-gevoel is door het omslaan van het weer e.d. Maar zoals jij het beschrijft zo handelen deze verloskundigen ook. Meiske, wel leuke dingen in het verschiet en fijn dat alles goed loopt. Ik ben net bij de vk geweest. Ze wilde wel voelen, maar wilde dan ook direct strippen als het kon en dat wilde ik niet. Ze zegt: "ik prikkel alles daar dan toch al, dan kan ik net zo goed doorgaan, anders heb je wellicht last van niets". Maar ze vond het een prima plan om het door te schuiven naar volgende week. Dus woensdag wordt ik wel gestript. Verder was alles prima. Ook mijn bloeddruk was weer mooi gezakt. Ga nu even rustig een broodje eten en dan op de bank tv kijken. Het is echt mega bagger weer, dus dat vraagt om een hangdag op de bank. Vanmiddag even kraamschudden bij een vriendin.
Hoe is het met Vivi? Nog steeds last van voorweeen? Fijn dat alles goedwas bij de vk Suus. En dus volgende week strippen. Wie weet is dat helemaal niet meer nodig Als je er nog steeds geen goed gevoel bij hebt Mom, dan zou ik toch echt een andere psych zoeken hoor. Hier kreeg ik net het nieuws te horen dat vannacht mijn schoonzus is opgenomen in het ziekenhuis met weeen. Ze is nu 26 weken zwanger van een tweeling. Ze krijgt weeenremmers en die slaan gelukkig goed aan.
Meiske hopelijk kunnen ze de weeen nog stoppen! Ik zit in de bus opweg naar het werk.Hopelijk is het rustig ik wil namelijk in alle rust een l Een leuk hotel of korte vakantie uitzoeken over een week hebben we een week vrij en willen Een para dagen weg.
Suus en Viv.. het wordt nu wel heel spannend zeg... ik ga t volgen..(probeer t althans.) Hier is t nog even volhouden.. volgende week wordt het wat rustiger...
Nog geen baby's?? Tss.. Hier al vanaf half 5 wakker. Cool. Vandaag vrij. Eind vd middag komen mijn ouders oppassen, gaan jeroen en ik naar de ikea. Dat is ons uitje van de maand
Ha ha ha Maja, erg he. Zo hebben wij laatst Tess weggebracht en zijn met z´n tweeen boodschappen gaan doen. Was al zooooo lang geleden dat we dat met z´n tweeen op ons gemakkie gedaan hadden. Lachen toch (of is dit nou diep triest). SM, al wat uitgezocht? Het wordt een lekker binnen-hang-dagje. Tis echt in 1 keer herfst zeg, bah. Vanmiddag even gewone cupcakes maken en invriezen. En dan even het glazuren uitproberen.
hier staat taart in de oven kan ik die dit weekend afmaken heb 1 grote gemaakt en die deel ik dan in 4en kan ik 4 kleintjes maken hoop dat ze lukken hahaha
Maja half 5 pffffffffffffffffffffff. Werk je 4 dagen en heb je dan iedere vrijdag vrij? Moet Jeroen ook zo vroeg de deur uit? Ik heb net de meiden op school gedropt. Bah wat is Nora dwars, echt ongeloofelijk al dik 2 weken hele slecht zin, en ze praat niet meer ze antwoord alleen met uuhuuh heel irritant *kots* Onderweg heeft ze een schoen uitgedaan en die ben ik dus nu kwijt....kon weer naar huis racen om andere schoenen te gaan halen gelukkig maar op 2 minuten loopafstand maar wel balen van die schoenen net nieuw....straks nog maar even vragen bij Sara op school of ze misschien daar gevonden zijn.