Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jep! ik snij ze in 4en het is een vierkante bisquit he
    maak er in eerste instantie 2 en dan moet ik eerst nieuwe spullen halen hahaha dus de andere vries ik in.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Het is vrijdag!!! Babyboomdag :D Dus SM en Vivi veel sterkte vandaag! :cool:

@ichtus.. fijn dat er een rustigere week aankomt.
    @maja.. ikea is altijd goed! Geniet er van. Is je werk nog steeds leuke en ga je nog voor die andere job of laat je die schieten?
    @sm.. tja.. de psych.. ik krijg ook tips waar ik wel wat aan heb. Ik kijk het nog even aan. Het kost een aardige pot met duiten. Dat is ook niet fijn. Elke keer als ze langdradig is denk ik: schiet op.. weet je wat dit kost?? ;) Maar ja.. we zijn wel al een aardig end op weg en ergens anders starten betekend eerst alles weer uitleggen.

Hier is Elena net beter, Suzanne is niet lekker. Dus maar rustig aan doen.

Het kraambed hier rechttegenover is trouwens wel leuk om mee te maken. Eerste dag kwamen de opa's en oma's. Vanmorgen vroeg al allemaal mensen binnen zien gaan. Je weet wel, huisarts, wijkverpleegkundige, vk, etc. Ik weet nog goed dat Erik nietsvermoedend uit de douche kwam in zn boxershort en er tijdens zijn douchen 3 vrouwen binnen waren gekomen. Hij zei toen heel droog: ook goede morgen :p

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Luckymom :$ Moet ik bevallen vandaag? Daar weet ik niks van :p

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha! SM moet bevallen van mom. Nou, succes dan maar ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Maja, ik ben gisteren bij Ikea geweest. Veel plezier! :D

Suus en vivi lopen dus nog lekker rond. Jullie zijn toch ook nog niet uitgerekend? Maar het kan natuurlijk wel elk moment gebeuren. Vind het super spannend. Hou jullie in de gaten...

Hier alles goed. Tessa gaat vanavond voor het eerst logeren. Op vrijwillige basis dan. Ze had het er steeds over dat ze met nichtje bij opa en oma wilde logeren. Vanavond gaat het dus gebeuren. Ze is er helemaal vol van. Ik lag vanmorgen nog in bed en ik hoorde ze al bezig. Koffer leegmaken (zat speelgoed in) en ze had zelf een hemd, onderbroek en sokken er in gedaan. Toen kwam ze me wakker maken omdat ze niet bij de pyjama's kon. Schattig toch? Ze moet vanmiddag nog naar de psz en daarna breng ik ze. Ze moet dus nog even geduld hebben. N
    Nu maar hopen dat ik vannacht geen huilend kind hoef op te halen.
    Vind het zelf ook best spannend. Ik moet vanavond werken tot 23u. Morgen lekker vrij.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahhhh wat ongelooflijk schattig :)

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, wat lief zeg! Gaat vast helemaal goed.
    En nee hoor, ben nog niet uitgerekend, maar Viv en ik hadden vrijdag (vandaag dus) als dag aangewezen ;)

Ha ha ha, SM, jij mag ook wel van mijn kind bevallen, dan breng je haar maar als het gelukt is.

Ariel, glazuren heb ik wel eerder gedaan en da's niet moeilijk nee. Maar de vorige keer had ik kant en klare glazuur. Nu wil ik zelf met poedersuiker in de weer. En wil dus even uittesten hoe de verhouding met water moet zijn en of dan de muisjes goed blijven plakken. Snappie.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik snap!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus en gaan we het redden vandaag hahaha
    martijn vond zondag ook een mooie dag dan heb je namelijk 9-10-11 hahaha

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh,da's idd nog veel mooier!Ok dan, zondag it is!
    Hier weer een drama-queen. Ze mag nu niet op de computer....dat weet ze, want dat is elke dag hetzelfde, maar nu maakt ze er een drama van.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oei komt me bekend voor suus hahaha
    bryan is juist hele morgen al superlief, zijn neefje is net hier geweest met mijn ouders hebben ze ff lekker gespeeld en nu zit hij weer heel pedagogisch (on)verantwoord voor de televisie hahaha ach ja daar is het nu ook wel weer voor he ;)

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Huh, zit Tess al achter de Pc?

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney wat leuk dat Tessa al haar spullen bijelkaar had gezocht,spannend hoor de
    Eerste keer uit logeren!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tas en koffer is inmiddels helemaal gepakt. Jammer dat ze nog zo weinig tijdsbesef heeft. Ze snapt niet dat we niet gelijk weg konden gaan.

Hier zit Tessa al heel lang achter de laptop. Ze doet spelletjes en kleurt enzo. Ook typt ze vaak een mail voor papa. Ook op youtube weet ze prima haar weg te vinden. Tessa doet dat al meer als een jaar denk ik. We woonden nog in het oude huis, toen zat ze er wel eens achter.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok, hier weet Roos YouTube op me telefoon aardig te bedienen! Voor dr verjaardag wil ik dr een Dora spel voor de Wii geven.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    OW ja, m'n telefoon snapt ze ook prima. Heb deze nog niet zo lang, maar ze had gelijk door hoe het moest. Er zijn speciaal ook apps voor kinderen. Erg leuk. Ze kan kleuren en memory doen.

Tessa is op de psz, ik ga even in bed.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh leuk welke apps zijn dat??? :D

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, Tess zit ook al heel lang achter de pc. Wel educatieve spelletjes, dat vindt ze nu nog prima. Hoef ik niet meer mee aan te komen als ze 10 is ;)
    Ze heeft ook een spel voor de wii, ook dora en de kristallen. Maar die had ze zo uitgespeeld. Is wel heel erg simpel, maar wellicht prima om mee te starten en te oefenen.
    Wel hebben we dus vaste tijden dat ze op de pc mag. S' ochtends een half uur en 's avonds na het eten een half uur (totdat ze gaat douchen), want anders zit ze er de hele dag voor. Je bent haar dan ook helemaal kwijt, zit super geconcentreerd te spelen en hoort niets meer.

Inmiddels heeft ze dus al gespeeld en zit ze nu haar fruit te eten. Dan zo het bed in en dan ga ik even cakejes bakken.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh wat leuk!! Wat loopt deze moeder weer grandioos achter zeg!! haha :D

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lees dat de baby's wachten tot zondag haha. Het zou toch grappig zijn als jullie dan ook allebei bevallen Suus en Vivi:)

Sm succes met je dwarse peuter (of is het nog een dreumes;)) Erg irritant als ze geen antwoord geeft. Heb je haar schoentje nog gevonden?

Wat schattigbdat Tessa zelf haar koffer heeft ingepakt:) Gaat vast goedkomen met die logeerpartij!

Oeh, half 5 al wakker op je vrije dag is niet leuk Maja. Veel plezier bij Ikea:)

Sofie heeft de dvd van Sinterklaas in Sesamstraat weer gevonden en zit die nu te kijken. Ze vindt het reuze interessant:)

Deel Deze Pagina