Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sinterklaas!!!!????? Ach ja, waarom niet....als ik zo naar buiten kijk....

Heb net Tess naar bed gebracht en ga nu eerst even plat op de bank. Veel harde buiken. Dan ga ik over een uurtje wel cakejes bakken.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kopen jullie dan spelletjes voor op de pc?

Hier kreeg ik net brief sint paul werk, mag voor elk kind iets uitzoeken van 25 euro, leuk he.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk indd Debie! :D

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, 1 cd rom gekocht uit de €2,- bak van media markt ;) Blinky beer of zoiets (te lui om op te staan) en 1 heb ik van mijn werk meegenomen, die ze bij de peuters in de aanvanggroep gebruiken.
    Binnen zo'n spel zitten talloze losse spelletjes/levels etc., daar ben je niet snel mee uitgespeeld.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Volgens mij gaat Suus gewoon vandaag bevallen!!!..;).. Viv.. ff flink springen.. dan kun jij ook!!!...

Hier zit marijn al heel lang achter de laptop.. kijkt filmpjes.. speelt spelletjes.. ook mijn telefoon is niet meer veilig.. Marijn speelt op de wii Mario Bross.. gaat m makkelijk af.. maar hij ziet t ook van de anderen natuurlijk.. hier mogen ze ook een half uurtje per dag wii-en.. das straks in totaal al 2 uur.. heb er natuurlijk 4... dat vind ik meer dan zat.. als t nou heel slecht weer is mag t misschien nog wel iets langer of 2 x, maar euh.. ik kan de deuntjes onderhand dromen.. blegh..

Hier komt een griepje aan denk ik.. had ik eigenlijk niet op de planning..

Ik las dat MYS weer thuis is uit t ziekenhuis..(op fb).. gelukkig maar.. ik wilde eerst niets vertellen omdat haar operatie er nog aan zat te komen, maar mijn collega is tijdens een maagband operatie overleden vorige week.. nou ja.. niet aan die operatie zelf, maar ze ontdekte toen die bloedbal zo groot als een voetbal.. de maagband was toen meteen van de baan, maar bij het verwijderen van de bloedbal scheurde het ding.. toen was er geen helpen meer aan.. hoe dan ook.. ben errug blij om te lezen dat het allemaal goed gaat!!!...Ik hield mijn hart vast maandag...

WELKOM TERUG MYS!!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
  7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje wat heftig Ichy! Indd maar goed dat je dat niet hebt vermeld voor de operatie! Maar een bloedbal? Die had ze al dan??

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja.. das iets vrouwelijks.. iedereen kan het krijgen, maar zij was zo groot dat ze het nooit heeft gemerkt.. ze was achteraf een wandelende tijdbom.. als ze niet was geopereerd was de bal waarschijnlijk deze dagen geknapt.. dat was voor haarzelf en ook voor de omstanders vreselijk geweest....

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje wat erg zeg! :(

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heftig van je collega zeg.
    Maar bij mys is het goed gegaan. En dees heeft het toch ook pas laten doen?

Als je googled op peuterspelletjes kom je van alles tegen. Op Nickjr.com of .nl staan leuke dora spelletjes. Ook diego en wat er nog meer op tv is.
    Ariel, kijk in je appstore en zoek op kids games, kinderen enzo. Veel gratis en betaalde apps. Af en toe gooi ik er weer 1 af en zet er een nieuwe op.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sja.. de maagband operatie opzich is ook niet fout gegaan hoor bij collega.. daar zijn ze niet eens aan begonnen..

geen idee of Dees het ook heeft laten doen.. geen enkel contact meer mee..

Zo doe ik t ook Bones.. af en toe zo weer 1 eraf en een nieuwe erop....

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heey ik kom net op tijd binnen vallen .. het gaat over mij whahahah

@ ichy had je gerust kunnen zeggen hoor .. natuurlijk kan het fout gaan , ben ik me totaal van bewust

en ja dees heeft het een paar dagen voor mij laten doen :)

HOESSIE HIERO ???

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoe is het nu met jou dan Mys? Ik wist helemaal niet dat je die operatie liet doen! Jeetje, wat knap zeg.

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Ik heb het hier wel eens gemeld hoor , maar dat is al even geleden :)

ben sinds gisteren thuis ... het was heftig ook veel pijn gehad, nu nog af en toe maar het gaat verder goed :) ... eten begint langzaam te komen :) ...

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oooooh suus , je bent bijna uitgeteld ... jemig wat gaat het snel .. ben ook al even niet geweest ... te druk ...

heb je er zin in ?? vind je het spannend ??

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Je zult nu nog wel vloeibare voeding moeten of niet?

Zin in, spannend....ja en ja. Ben met name heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan, vooral op het psychische vlak. Maar eerst eens bevallen, da's al heftig genoeg.

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja kan ik me heel goed voorstellen meis ... ik geloof zeker wel dat je het gaat redden , en inderdaad die bevalling is ook al enorm spannend :) ....

Verder indd 2 weken vloeibaar/gepureerd eten .. geen grote stukken , goed kauwen enzo voort... Maar das maar 2 weken , daarna gaan we verder in het normale eten :) ...

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

hier vanmiddag weer terug gekomen van vakantie was heerlijk maar ook weer lekker thuis nu!

zie dat suus en viv nog met dikke buik lopen spannend weer hoor!

mys fijn dat het goed is gegaan ben benieuwd naar je verdere verloop

jeetje Ichy das schrikken van je collega zeg pff

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mys welkom terug! Fijn dat de operatie goed is gegaan.

Joma welkom terug!

Deel Deze Pagina