goedemorgen allemaal @ joma, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad !!! ,... en leuke fotos hoor hier een rotnacht , heb veel moeten hoesten en dat doet enorm veel pijn , heb 2 uur op de bank geslapen en toen weer in bed gaan liggen , nu doet t nog zeer snik....
Morgen, Joma morgen bij jou toch? mys knap hoor zie dat je nog heel wat wil afvallen. was ff benieuwd naar de zwangere.
goeiemorgen Meldplicht hahahaha hier gisteravond hele avond pijnlijke harde buiken gehad maar toen ik met kruikje naar bed ging zakte het af pfffffff nu weer die zeurderige buikpijn dus afwachten wat gebeurt.
goedemorgen!! hier op gestaan met een griephoofd en verkoudheid ..barstende koppijn zo ff wat innemen mys jeetje wat vervelend van de hoest ..logisch doet dat pijn knuffie debie ja morgen bij mij.. viv wordt spannend he..
Geen bevallingen vanacht zie ik. Ik lig nog in bed Ik ben niet gebeld vanacht en dus ga ik er vanuit dat het allemaal goed is gegaan. Gisteravond waren ze samen nog flink aan het keten in het grote bed. Ben benieuwd hoelaat ze zijn gaan slapen. Ik wacht op een kopje thee, maar geloof niet dat peter dat snapt...
Heey Joma, welcome back! Mys, jeetje bah zeg, echt een rotnacht. Kun je niets nemen tegen het hoesten? Heerlijk dat Jan vrij is zeg. Hij is met Tess naar beneden gegaan, terwijl ik even lekker ben blijven liggen. Doe ik normaal nooit, maar was wel even lekker. Alles kost me steeds meer energie en in het weekend kan ik me dan opladen. Straks even weer cakejes bakken en dan in de diepvries en klaar.
Dag dames, fijne zaterdag gehad? Veel griepjes die rond gaan, hier ook. Alleen als je dan ook nog een band om je maag hebt is dat wel heel vervelend mys. Vandaag wel wat kunnen schilderen en zo nog even ergens zin vandaan toveren, we zijn voorlopig nog niet klaar met de zolder, dus al t werk is mooi meegenomen. Vandaag even een klein rondje kunnen rijden in de nieuwe auto! Heerlijk, reageert lekker snel. Hij is voornamelijk voor ons werk. Het is een Nissan Micra, een kleine dus. Slechts een paar jaar oud en keurig onderhouden. Vanmiddag lekker spontaan gechineest hier thuis met vrienden en hun kleine, gezellig! Waar hebben jullie je zoal mee vermaakt vandaag? (behalve met wachten op ' echte' weeen?
Ik wacht niet hoor Mom, ik merk het vanzelf wel Leuk zeg, had de nieuwe auto al op fb gezien, stoer wagentje! En een spontane chinees klinkt erg lekker. Euhm, wat heb ik zoal gedaan. Weinig....cakejes gebakken en ingevroren, ben een rokje voor Tess aan het haken, hier en daar wat opgeruimd en schoongemaakt. Maak niet zo gek veel meer mee, snif snotter.
Ach meisje toch.. nog even volhouden. Van de programma's op tv wordt je ook niet veel beter. Denk dat ushi en ik hou van holland het meest interessant zijn. Leuk idee van die cakejes voor de visite!
is er iemand die verstand heeft van sollicitatie brieven en er een van mij wil lezen/ verbeteren? Ga intern solliciteren maar nog nooit een brief of gesprek gehad dus voor het eerst
Debie, aan mij heb je nu niet zoveel, kan me nauwelijks concentreren op dat soort zaken. Ben sinds mijn verlof een leeghoofd Nou, ook deze mooie datum gaat aan mijn neus voorbij, vrees ik. Dan maar voor de uitgerekende datum, morgen dus (mijn banner loopt niet goed). Zometeen gaan we lekker met z'n drieen ontbijten. Ja ja, Tess kwam pas om 10.00 uit bed. Tot nu toe, ging Jan altijd direct klussen uit bed, maar vandaag is de eerste dag sinds 6 maanden dat hij "niets" te doen heeft. Dus ik ga daar ook van genieten.
hey meisjes, ... Goedemiddag Hoe is het hier, tot daarstraks nog rustig las ik ... Succes suus en viv ... @ debi .. ja heb nog een lange weg te gaan maar dat is niet erg ... ik heb er echt zin in ... en het gaat best lekker @ de zieke heel veel beterschap ... hoe gaat het hier , ja wel goed ... de onsjes vliegen er af dus ben ik wel heel blij mee ... buikpijn wordt al minder en het hoesten ook .. Net een klein stukje in het park gewandeld, was echt heerlijk ... wel wat pijn daarna en erg moe maar dat hoort er bij
hoi ...wat een rust hier hoe is met de zwangere vandaag? hier lekker rustig daggie..vanmorgen debie ,man en kids hun haar gedaan...en vanmiddag 2 uur liggen pitten had het nodig denk dinsdag weer werken..en deze week weer druk met klantjes ga nu eerst ff was aanzetten