Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zullen we daar dan samen een cup cake eten en een bakkie thee drinken?? ;)

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hier ook zo'n blinde :), het horen weet ik eigenlijk niet.... dat komt omdat ik zelf de kinderen altijd bewust aankijk /in mijn buurt heb anders hoor ik het zelf niet.. hihi de dove en de blinde.......

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja Rosalie heeft dat ook wel eens, maar pikt het meestal snel op Boney!

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik ben wel samen met mijn vriendin maar ontmoeten kan altijd :)
    jij staat daar workshops te geven ?

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    neeeeeeeee, niet die dame met die fantastisch gekleurde cakejes... hahaha

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahaha nee ik geef daar geen workshop, ik ben daar ook voor de lol met een vriendin! ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou het gaat meer om echt grote afstanden. Gisteren bijvoorbeeld. Ik was even wat onkruid uit de voortuin halen en Tessa was gewoon aan het spelen. Ze was schijnbaar vergeten waar ik was en was achter in de tuin gelopen. Nu hebben we een behoorlijke tuin en ze was denk ik zo'n 50 bij me vandaan. Ze riep me en ik riep terug waar ik was. Maar ze loopt dan gewoon verder terwijl ze me wel hoorde, want ze gaf antwoord.

Ze wil niet wakker worden ;) Ze draaide zich om en sliep verder.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik vind dat altijd zooo grappig :) Roos doet dat ook wel eens 's ochtends

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    jesper is altijd vroeger wakker dan ik..... hihi dus zou het niet weten...

de grote afstanden zou ik niet weten, doe ik zelf al niet omdat ik het antwoord toch niet versta... klinkt wel heel erg doof maar het heeft met omgevingsgeluiden te maken...

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik ga zo maar eens bezig met de cupcakes...
    Arie, wat is beter, zelfrijzend bakmeel, bisquitmix of cakemix...???
    ik wou de zelfrijzende eens proberen, toen zei m'n vriendin dat de fondant te zwaar wordt voor als je dat in een taart gaat doen??

ik wil voor mijn man dat tshirt maken met heracles kleurtjes enzo... maar vraag me dan af wat het beste daarvoor is...

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Voor dat t-shirt kan je het best biscuitmix gebruiken, anders wordt het geheel te zwaar op de maag. Aangezien je het ook nog vult met iets van botercreme en jam. En de buitenkant moet je sowieso afsmeren met iets van botercreme.

Voor cupecakes, gewoon cakemix gebruiken! En ik weet niet of je een spuitzak in huis hebt?? Als je merenguebotercreme maakt De Leukste Taarten Maak Je Zelf! kan je dr ook nog een leuke toef op spuiten...

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee meiden,

hier gaat t super, meiden hebben zich weer aardig aangepast en niels is een schatje

billendoekjes waren nog wel meer dan 5 pakjes, denk 8/9, tijdenlang met rottig gevulde pakjes gezeten.

net koekjes gebakken met ze al zit er nu meer versiering in hun buik dan op de koekjes;)

type met een hand vrij dus reageer verder ff niet

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    ;)
    HOERA!!! Het is gewoon al binnen en mn eerste overheerlijke cappu is op * BURP *.. da was lekkerrrr! Ik heb gisteravond laat besteld.. wat is bol snel zeg!

Wat ik zeggen wou.. je kan 1 kopje schuim per keer maken (als je van die senseokopjes doet kan je dr best 2 van maken). Op aanraden van mijn vriendin heb ik een dure gekocht, omdat anderen snel aan schijnen te koeken, lastig schoon te maken zijn of maar een jaar mee gaan. Zij raadde een aeroccino aan van Nespresso, ik heb nu een van Krups gekocht, dat is praktisch hetzelfde en recensies waren lovend.
    Vooraf aan mn verjaardag heb ik iedereen vertelde wat ik wilde kopen en waarom. En aangezien de meesten er ook zelf van gaan profiteren handen ze geen probleem hier een bijdrage aan te leveren

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    stelletje luxedieren :)

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Klinkt goed!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pfff heb last van nesteldrang ongeloofelijk had niet verwacht dat dat zo vroeg zou toeslaan, ik wil alles klaar hebben liever vandaag dan morgen word knettergek van al die dingen in mijn hoofd die nog moeten.
    heb deze week hele huis al gepoetst alle ramen gewassen, morgen wil ik de laatste babykleertjes (althans noodzakelijke rest koop ik toch wel hahahaha) gaan kopen en als martijn dan aan kamer begint hoop ik dat er wat rust in mijn hoofd komt

17. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hoi Hoi

Vivi hihi jij hebt er al vroeg last van zeg. Ach wel lekker als alles weer schoon is he.

Mom een nieuw koffie apparaat,hubbie wil ook een nieuwe maar ik vind het niet nodig deze doet het nog super en ik drink geen koffie.

Volgens mij had ik foto's gezien van een nieuw slaapkamertje,euh van Suus? Ziet er erg leuk uit hoor.

En volgens mij ook van Lune haar plekje? Ook erg leuk,ik zag die letters mijn vriendin maakt ze met de hand en heeft een eigen webwinkeltje..... dus als mensen nog letters zoeken hihi.

Ik zag dat Nynke aan het bakken is geslagen leuk hoor.

Debie fijn dat je meisjes hun draai gevonden hebben en dat niels zo'n makkelijk mannetje is.

Verder heb ik niet veel meer onthouden.... alles gaat hier goed. Hebben vandaag te horen gekregen dat het busvervoer van Jimmy rond is gelukkig. Eindelijk na al die maanden nu rust! Morgen hebben ze nog tot 12uur school,dan vakantie. Jimmy vind het moeilijk zijn laatste dagje morgen. Helaas moet ik werken maar hubbie gaat morgen even een plant brengen voor zijn juf als afscheidskadootje.

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Vivi nu al nesteldrang? Oow jouw huisje gaat dan wel heel schoon worden zo, je moet nog effe!

Lianda fijn dat alles geregeld nog net voor de vakantie. Gaan jullie nog ergens naar toe?

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Ja erg he dat de nesteldrang zo vroeg komt, krijg nu extra wat ik vorige x niet gehad heb hahaha.

@lianda kun je mij die website eens mailen lijkt me leuk op baby kamer

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianda super dat vervoer eindelijk geregeld is! Kan me voorstellen dat jimmy het moeilijk heeft geef hem naar extra dikke knuffel

Deel Deze Pagina