ik zeg dat kleine vna suus vandaag /morgen komt. Ik was ook echt ZOOOOOO chagerijnig de dag voordat sanne op de wereld kwam..... toitoi
Kweenie Niekyn, bij Tess was ik dat ook. Komt echt door de uitgerekende datum en is helaas geen voorteken. Maar vandaag of morgen vind ik helemaal prima, ik ga ervoor. Net al gebeld door mijn vriendin, zij denkt woensdag, want dan word ik EN gestript en het is dan volle maan.
@suus das idd wel dubbelop voor de woensdag he. hmmmm ik word woensdag ook gestript zullen we dan toch samen bevallen hahaha
Idd dat was wel heel toevallig, zou wel toevallig zijn als dat nu weer gebeurde maarja eerst zien wat het word he
Oeh, spannend! Ze is nog niet langs geweest. Die ligt vast te puffen. Ik ben weer weg. Lees wel mee, maar ben druk met andere dingen. Nu Tessa ophalen van de psz. Zet hem op!
bij mij blijft het bij pijnlijk rommelen word er nogal gek van het mag wel doorzetten hoor morgenvroeg moet ik naar de vk en dan kijkt ze of ze kunnen gaan strippen hoop dat het mogelijk is en iets helpt want de pijn in mijn rug is soms niet te harden
Ha ha ha, nee hoor, lag niet te puffen. Had gister gewoon een mega baaldag. Nu gaat het wel weer. Ach, als ik naar buiten kijk, dan snap ik heul goed dat ze in mijn buik blijft zitten. Viv, we gaan gewoon voor morgen, moet goed komen. Al is dat gerommel natuurlijk niet prettig. Knuffie. Dwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas, hoe is het met jou dan???? Dacht nog.....wie weet kan ik Dwaas wel smsen als ik bevallen ben en niet op het forum kan. Heb alleen jouw nummer namelijk. Maar ik denk dat ik zelf wel op het forum kan, ga nog steeds uit van een thuisbevalling. Tess wilde zoooooo graag haar rokje aan, vond het echt zo lief. Jan zegt telkens, wat wil je met dat gordijn....maar mijn dochter kan het gelukkig wel waarderen. Hier even het resultaat op Tess:
suus ik hou jullie dagelijks in de gaten hoor hahaha ik wacht in spanning af... ik heb jou nummer denk ik weer niet.. want ik belde je gisteren maar kreeg geen gehoor.. dus warschijnlijk niet het juiste nummer.... ik vind tess een ontzettend leuk mooi plaatje met een geweldig rokje aan.... !!!! en ja natuurlijk kan je mij smsen???