Nou, ben ik weer. Maar nu samen met onze nieuwste aanwinst: LINN Een hele vervelende bevalling, maar dat vertel ik nog wel (nadat Viv bevallen is). Lig nu helaas in het ziekenhuis, maar Linn en ik maken het goed. Om 20.15 bevallen en ze weegt ong. 3200 (ben t alweer kwijt ) en is 49 cm lang.
@suus gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! De bevalling mag je hier rustig neerzetten meid kan ik wel tegen ook door mijn werk! Geniet maar lekker van je meiden en jan xxxx
Oh ok. Nouja, het grootste gedeelte weten jullie. Tegen 17.00 dus 2 cm en ook geen weeen meer. We zouden om 19.00 de vk even bellen met de stand van zaken ivm de overdracht. Jan belde, want ik had een beetje darmkramp. Op het moment dat ik de vk aan de tel. had, echt exact dat moment, breken mijn vliezen. Gelukkig helder en de vk zei kom er wel even aan. Nou vanaf toen ging het zoooooo snel, om 19.15 was ze er en had ik al 7cm en binnen 10 min volledig, maar ik trok het echt niet meer. VK zag ook dat het veel te snel ging en luisterde al staand met de doptone en de hartslag viel weg. Geen tijd te verliezen, zo onder de persweeen naar beneden en buiten (op blote voeten en een deken om me heen gewikkeld, was naakt van beneden) en met z'n allen bij de vk in de auto, want de ambulance zou te lang duren. Ze is gewoon door rode stoplichten heen gereden en ik zat helemaal in trance met persweeen en doodsbang naast haar. Oh meiden, wat er dan door je heen gaat is met geen pen te beschrijven. Moet nu alweer janken. Ik was zooooooo bang! In derolstoel en rennen maar. Heb ik allemaal niet echt meegekregen. Op de verloskamer stonden 4 mensen klaar en moest ik persen. Nou, dat ging niet makkelijk. Maar na een half uurtje is het toch gelukt en was ze er.
Pfff meid dat klinkt idd heftig! Gelukkig is het einde goed. Super dat je vk zo goed gereageerd heeft zeg. Hoop dat je t een plaatsje kunt geven en nu kunt genieten van jullie mooie meid! Dikke knuffel van mij
Wow suus! Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam heeft ze gekregen. Heftig zeg je verhaal. mag je snel weer naar huis? Geniet ervan en ga lekker op die roze wolk zitten. XXX
Ooh Suus! Gefeliciteerd met jullie dochter! En Jan natuurlijk ook en Tess met haar zusje Ze is er, ze is er!! En wat een angstige momenten joh. Je 'klinkt' ook erg gelaten. Zorg je voor goede nazorg om het een plekje te geven? Dikke knuffel!
Ha ha ha,ja goed he,ik had gewonnen he Ja, heel heftig. Moet echt even bezinken.... Slapen hier....ho maar.......Linn is een hongerwolf! Ze kwam met een blaar op haar hand naar buiten en nu is haar zuigbehoefte ook enorm. Weg pink.
Wat een heftige bevalling zeg! Kan je angst hier voelen. Fijn dat alles goed is afgelopen. Hopelojk kun je het snel een plekje geven en gaan genieten van jullie meisje met een hele mooie naam! Hoe vindt Tess haar zusje?
Wow Suus Van harte met jullie dochter LINN !!!!!!!!!!!!!!!!!nu lekker genieten met zijn viertjes!!!!!!!
Suus!!! Wat vervelend dat de bevalling zo is gelopen maarrrr Gefeliciteerd met jullie dochter Linn! (wij hadden finn zo genoemd als hij een meisje was ) Lekker genieten nu, en hopelijk mogen jullie snel naar huis en kun je ook wat rusten!
Suus van harte gefeliciteerd met de geboorte van Linn!!!! Wat een mooie naam en past ook goed bij Tess. Wat een stort bevalling, klinkt heel heftig,gelukkig met een goeie afloop!
suus van harte met jullie dochter en zusje. Leuke naam. Hoop dat jullie lekker naar huis mogen en dat je snel je bevalling een plek kunt geven.
lieve suus jan en tess gefeliciteerd met jullie dochter en zusje LINN!! wat een prachtige naam! wat een bevalling joh.. uit je berichtje is goed te lezen hoe angstig dat het geweest moet zijn.. gelukkig hebben jullie haar nu veilig in jullie handen. hopelijk mag je zo lekker naar huis en daar verder genieten!
@suus, jan en tess van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje, jeetje wat een verhaal zeg heftig
Goedemorgen, Wat een drukte hier Ben zo benieuwd naar foto's van Linn. En natuurlijk ook hoe Tess gaat reageren. Hoop dat je snel thuis bent!