Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier drukke dag voor de boeg. Wij gaan morgen een weekendje weg. En heb nog geen reet gedaan. Er moet van alles mee. Beddengoed, luchtbed, slaapzak, handdoeken enzo.
    Ook moet ik nog veel boodschappen doen om mee te nemen. En voor 10 personen kruidenboter maken. Dan nog kadootjes inpakken voor een kadospel. Kleren pakken, huis aan kant en dan misschien vanmiddag ook nog naar de smurfen film :D Jeetje, als ik er aan denk ben ik blij als het avond is.
    We hebben familie weekend. Nou ja, half dan. M'n zus en 4 kinderen gaan niet mee. M'n jongste broertje en oudste broer met 2 kinderen wel. Heb er wel veel zin in en het word lekker weer.
    Maar voor nu zitten we nog aan het ontbijt en in pyjama. Het komt vast allemaal goed. ;)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha boney, dat wordt nog hard werken :D
    Komt vast goed!

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY LIEVE SUUS,

Van harte gefelcititeerd Jan natuurlijk ook!!!!!

LINN welkom wat een prachtige naam heb jij zeg...

TESS geniet lekker van je zusje

SUUS heftig zeg zon bevalling... had je zoveel anders gegund meid!!! wat MAJA ook al zei..geef het de tijd om dit goed te verwerken.... en vergeet ook vooral niet te genieten.....

PICTURE???

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    En de rest van de mama goedemorgen!!!!!!!!!!1

En natuurlijk ook allemaal van harte met de nieuwste forumbeeb!!!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het zo leuk dat Linn is geboren:) Hoop ook dat je gauw weer een beetje fit bent Suus. Lekker wandelen met je kids zonder pijn en weg met die dikke buik:)

Timme zijn pokjes zijn nog niet goed ingedroogd en hij is nog niet helemaal fit dus kan niet naar het kdv. Ik blijf vanochtend thuis en jeroen vanmiddag. Kan ik aan het werk. Vind het helemaal niet zo erg, alleen een middag. Gister ook mega lange dag. Zat tot half 6 nog in de rechtbank, pff. Saai gedoe daar.
    Lune hoest trouwens als een dolle. Gisteravond ook wat koortsig maar vanochtend weer fit dus wel naar het kdv gebracht. Had ze ook zin in.

Boontje, veel plezier dit weekend! En succes met alles wat je nog moet doen.. sjeempie.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hee maja! werk gevonden?
    (tjemig ben al echt lang niet geweest, heb een boel gemist)

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOW.. SUUS.. ik zit helemaal in tranen je bevallingsverhaal te lezen..

GELUKKIG is alles nu goed.. zoals al gezegd.. neem de tijd om dit te verwerken.....

maarrrrr

WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEE...

Ze is er.. LINN.. onze..(haha) nieuwe aanwinst... Mooie naam voor ongetwijfeld een prachtige dochter en zusje..

Jan en Suus en Tess.. Van harte met de geboorte van jullie dochter.. en LINN.. welkom bij de club meid..!!!!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    VIV.. Succes meid.. hopelijk komt jullie spruit ook snel!!!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Leuk om te zien dat iedereen weer inhaakt.. voelt weer een beetje als vanouds...;)

en dan mis ik het toch ineens wel heel erg..

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    de laptop was stuk ;) Eerst las ik wel steeds mee. Nu heb ik de laptop van mijn broer gekregen dus nu kan ik weer meelezen/schrijven ;)

Knufffff voor ichy

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb idd werk gevonden Debora. Voor 32u per week, tot 1 januari. Kans is aanwezig dat het verlengd wordt maar ik ben ondertussen ook weer aan het solliciteren omdat ik 32u teveel vind en ik ws geen minder uren kan werken.
    Het werk is leuk maar zwaar. Ben casemanager van multiproblem gezinnen bij jeugdzorg.

Hoe is het met je kids en jou Debora?

Ow, mn vader is er. En hij wil een kopje koffie:D Kom later even kletsen.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier gaat t allemaal weer wat beter.. na de heftige weken..krabbel ik weer wat op..

Ik mag auditie doen bij een koor hier in de buurt..Tis behoorlijk pro.. met cd opnames..touren door het land etc.. lijkt me geweldig..
    De leiding (Gospelzanger Martin Brand).. ken ik persoonlijk dus dat scheelt natuurlijk wel.. maar euh.. blijft even goed spannend..
    Ik heb er iig heel veel zin in..

Verder ga ik volgende week 2 x per week weer 4 uur werken.. dat was tot en met morgen 2 x 2 uur.... Ben benieuwd.. heb nog redelijk vaak hoofdpijn als ik uit mijn werk kom en ik doe nog niet eens echt veel...

euh...sja.. verder niet zoveel te melden..

Lisa is 6 geworden en alle feesterij is weer achter de rug.. Jur en Lies doen t allebei prima op school... Lisa zelfs uitmuntend.. wie had dat toch gedacht!!
    Marijn kan niet wachten.. heeft zijn nieuwe juf al ontmoet en de klas al vast even bekeken.. hij wil nu wel graag..whahhaa
    Anna is opgegeven voor PSZ.. gaat iedere woensdagmorgen vanaf maart...(als er dan plek is)..

Ik zat al te rekenen dat ik vanaf nov 2013 iedereen op school heb zitten..;)...Heerlijk lijkt me dat ...al zal het ook wel stil zijn af en toe.. kan ik nu alleen nog maar van dromen.. die stilte..whahaha..

Ed kan promotie aanpakken, maar deze keer lukt t niet ivm mijn burnout.. dan moet ie echt het eerste half jaar zeker wel 5 a 6 dagen per week gaan werken.. dat trek ik echt niet.. 4 tot 4,5 is echt de max.. dus hij heeft aangegeven dat hij nu geen mogelijkheid ziet.. misschien later.. echt BALEN.. want eindelijk na 10 jaar krijgt hij dan de kans.. en dan kan t niet.. voel me er alleen maar rot onder...Hoeft niet volgens ed, maar goed.. dat gaat vanzelf..

Nou dat was t wel zo'n beetje.. ook weer up to date....

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja grappig he allemaal weer in de weer op het forum... en dat allemaal dankzij LINN.....

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Maja lijkt me wel echt een superjob.....

Ichy... spannende roerige tijden dus weer... ik heb nogsteeds en dagelijks meer respect voor je hoor hoe je dittoch allemaal doet...

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Suus, Jan en Tess: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Heel veel geluk met elkaar!!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Wat een drukte hier gezellig!
    Bryan heeft net filmpje hier in bed gekeken en ik nog heerlijk ff geslapen haha

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    (Ik lees trouw 2 á 3 keer per week mee, maar reageren doe ik niet meer, waarom weet ik ook niet eigenlijk... :). Maar goed, ik lees wel, dus ik ben jullie niet vergeten!!)

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh en vivi hoe voel jij je nu??

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    fijn dat het allemaal ietsjes beter gaat ichtus. Succes met de auditie! gaaf!

32 uur is idd best veel maar wel fijn dat je nu werk hebt maja!

Ik begin zaterdag bij de post haha. Eerst zou ik doordeweeks werken maar dat gaat niet icm Finn dus voorlopig even alleen de zaterdag.

Met de kids gaat het ok. Nore kruipt lekker de kamer door, speelt met finn z'n auto's: brrrrrrrrrr zo over alle opervlakten waar ze bij kan. Ze is super lief, aanhankelijk en slaapt nog steeds even slecht. (gaaaaaaap)

Finn gaat binnenkort naar het mkd voor de dagbehandeling. Hij gaat dus ook niet naar school met 4 jaar :( Hij gaat dan elke dag van 9 tot 1. Ook hebben we een intellegentieonderzoek gehad waar ik volgende week de uitslag van krijg, en daarna volgen nog meer onderzoeken. Ben erg benieuwd.
    Verder is ie kei lief hoor, alleen erg druk en zodra er iets niet gaat zoals hij wil gaat hij slaan etc

Ben m'n bedrijfje aan het verkopen. Het liep prima, maar ik merkte gewoon dat ik met de drukte van de kids en het slaaptekort er te weinig aan toekwam om er ook echt iets fatsoendelijks van te maken dus dat gaat iemand anders vanf 1 november van me over nemen.

Met mij gaat het op en af. Probeer zo veel mogelijk te genieten van de kinderen! Want ondanks al het gedoe zijn ze gewoon mijn alles!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nore

Deel Deze Pagina