@debie suc6 en sterkte met de uitdaging @boney balen meis...ze moeten gewoon met hun gore handen van andermans spullen afblijven
@sm zou natuurlijk kunnen maar ik denk van niet hihihi...zou natuurlijk wel super zijn als ze haar ukje in d'r armen zou hebben
Meldplicht hahaha ben gewoon aan t genieten van t weer haha Ja maak eens een lijstje mijn gevoel zegt inmiddels ook dat ik overtijd ga
@vivi ja logisch je wilt dat kleine wonder gewoon vast houden....hier bij beide kids overtijd gelopen dus begrijp je gevoel helemaal hahaha....sterkte en suc6 met de laaste loodjes
Krijg net foto van vriendin gestuurd vanuit sir baal nu ff als stekker want ik zou er heen gaan. Weet dat voor goed doel us maar toch
Viv is aan het genieten, goed zo meid. Wachten duurt lang, maar het wordt straks echt beloond. Nou, hier een mega drukke dag achter de rug. Vanmorgen bezoek van oom en tante Jan, de verloskundige en stagiaire en 's middags mijn zus, man en kids. Daarna heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb het bezoek voor morgen en woensdag afgebeld. IK GA GENIETEN EN MIJN RUST PAKKEN! Ik ga niet nogmaals de fout maken dat ik me dingen op de hals haal dat me niet gelukkig maakt. De drukte vandaag was veel te veel van het goede......Tess raakte helemaal hyper en zat vervolgens na 2 uur stuiteren er doorheen en kon om alles huilen, zo zielig. Linn was door de drukte ook onrustig en sliep vanmiddag boven met papa. En mama.....die voelde zich gestresst en werd echt geirriteerd van al die drukte. Toen dacht ik echt "waar ben ik mee bezig", hier wordt ik niet gelukkig van. Ik wil gewoon genieten van de rust en mijn mooie gezin en de kraamperiode. Ok, ik voelde me wel schuldig/falen dat ik moest afbellen, maar kies nu echt voor mezelf. Zeker met de pnd in mijn achterhoofd. Gelukkig snapte mijn vriendin het prima. Mijn andere vriendin wat minder, maar jammer dan. Dus de komende 2 weken geen bezoek, behalve mijn ouders, vk e.d. Met Linn gaat het erg goed, ze mag al naar 90 cc en zit bijna op haar geboortegewicht. Het is echt een heerlijk moppie en ja ik kan zeggen "ik ben fliefd" en lopen de tranen over mijn wangen (zullen vast kraamtranen zijn.....), maar lieve meiden; ik voel me nu dus wel op en top moeder en houdt nu al zielsveel van Linn..... *zo zakdoekje en tranen weer weg....* En mijn kraamverzorgster is werkelijk een schat. Qua huishouden loopt ze niet vreselijk hard. Maar wat is ze lief en goed voor mij. Kletsen, vragen stellen, bevestiging geven, echt toppie. En Jan vindt het allemaal wel weer vermoeiend en moet wennen aan deze andere gang van zaken. De vorige keer moest hij alles doen en had volledig de zorg. Waardoor hij alles kon doen zoals hij wilde en er niemand over z'n schouder meekeek. Dat doe ik nu dus wel en ik geef hem af en toe tips, dat vindt hij lastig.Maar hij geniet nu wel meer van de kraamtijd en van Linn. Morgen gaat hij werken t/m donderdag (laatste dag kraam) en dan een week vakantie. Dus vanaf morgen zijn de kraam en ik alleen, ook wel weer spannend. Maar we hebben tot nu toe alleen de ochtend kraam gehad, dus ze komt vanaf morgen van 8.00 tot 15.30 Dan ben ik dus vanaf 15.30 alleen tot 17.00, maar alleen als ik dat zie zitten. Nu kun je denken, tsssss, straks ben je continu alleen, maar voor mij is dit spannend en gaan we niets forceren. Fysiek is het ditmaal totaaaaaaal anders. Ik ben echt zo beurs nog van binnen, dat ik echt moeilijk loop en snel door mijn energie heen ben. Is voor mij wennen, want mijn lichaam doet normaal altijd wat ik wil Maar ik geef me eraan over en laat me zoveel mogelijk bedienen en probeer me daar niet aan te storen. Zo, sorry....ego-verhaal en mega alleen over baby's e.d., maar dat is nu wat me bezig houdt. Ik ga jullie snel weer volgen en me met jullie bemoeien
SUPERgoed dat je je visite hebt afgebeld Suus! Het gaat nu om jou en je gezin, heel simpel. Dat is dus de reden dat wij een kraamfeest hebben gehouden 3 weken na de geboorte van Timme.. Voor die tijd is niemand maar dan ook niemand van onze vrienden of familie langs geweest (behalve mijn (schoon)ouders en broer, schoonzus).. Heerlijk!! Je hebt nog hartstikke druk met bezoekjes van de vk, de kraam die er de hele dag is (fijn maar kost ook energie), iemand van het cb, iemand voor de hielprik en gehoortest, de huisarts etc. Voel je er alsjeblieft niet schuldig om, maar geniet van de 'rust'! Als ik je verhaaltje lees weet ik wel zeker dat het deze keer zoveel fijner gaat worden als toen de eerste periode met Tess.. Word er gewoon blij van Het is je ook zo gegund. Lekker verliefd zijn op je 2 geweldige meiden!
Echt geen sorry zeggen voor je ego verhaal SUUS! Ooh ik krijg ook traantjes hoor nu je schrijft dat je je nu wel op en top moeder voelt en nu al zielsveel van Linn houdt! Heel goed dat je het bezoek voor volgende weken op een laag pitje hebt gezet, eerst jij, je gezinnetje en daarna pas bezoek!
@suus goed zo meid neem je rust samen met je gezin en geniet! Wij hebben ook om die reden een kraamborrel gehouden.
He boons..balen zeg van dat inbreken.. niet tof! Hopen dat je komende nachten beter slaapt. He Suus, goed man, afbellen is prima. Oeh.. ik herken dat tips geven, vond manlief hier ook niet zo leuk! Fijn dat je een goede kraamverzorgster hebt, en idd als het niet hoeft niets forceren, ook al kun je er op vertrouwen dat je het gewoon goed gaat doen! Wat betreft je beurse lichaam, ik weet natuurlijk niet wat en hoe, maar wel nog dat ik erg beurs was en later toch bekken problemen bleek te hebben, hoewel de vk en kraamverzorgster zeiden van niet. Die zeiden: dit is normaal. Het was toen mijn 1e, dus wist ik veel. Ik kan nu alleen maar zeggen: volg je gevoel. Als je denkt het is misschien niet normaal, laat je dan toch tijdig checken door een bekkenfysio oid. Ik deed dat pas 2mnd later en daardoor duurde herstel ook weer langer. Hier weinig bijzonders. We zijn allebei niet fit. Vanmiddag gelukkig kunnen slapen. Verder waren we blij met het mooie weer, konden we nog wat buiten schilderen. Ga ik morgen, tussen en na mn werk ook doen. Heb trouwens hele leuke blauwe schoenen voor de meisjes gekocht. Kostte ons een rib uit ons lijf. En omdat blauw niet altijd kan, toch nog via mp wat weten te scoren. Altijd leuk!
@suus meid goed can je dat he je rust neemt meid, en niet schuldig voelen tegenover andere jij en je gezin zijn belangrijkste nu Pfff en daar zit ik dan 6 uur smorgens en kan niet meer slapen bah!
Heel goed dat je je eigen grens hebt aangegeven.. SUUS... Ik had bij Anna ook na een paar dagen echt schoongenoeg van al het bezoek... ik heb toen ook de kv gezegd dat ze maar mensen moest wegsturen die kwamen zonder afspraak (dat gebeurde nogal..)... ik was er klaar mee...Heeft me echt goed gedaan.. Zeker met de pnd in je achterhoofd lijkt het me de juiste beslissing.. En wat fijn dat het nu zo anders voor je is.. dat je nu ook ECHT kunt genieten...Doe dat meis... (en idd geen sorry zeggen).. VIV.. toe maar hoor.. JE MAG!!!
@ichy ja ik weet dat ik mag maar dat móet je kleine uk in mijn buik zeggen hahaha, straks weer naar de vk om te strippen maar ik hoop eigenlijk dat de harde buiken zich omzetten naar weeeen Ga nu proberen nog wat te slapen
Gats.. ik moet vrijdag een echo laten maken van mijn buik (linker eierstok).. heb al maanden buikpijn maar t werd de afgelopen maand steeds erger en vaker.. t begint altijd links en straalt dan door de hele onderbuik.. echt zo'n zeurderige menstr. pijn.. gewoon heel irritant.. van morgen even bij de ha geweest.. die wilde eigenlijk inwendig onderzoek doen, maar ik had de kleintjes bij me dus dat was niet zo'n goed plan (vond hijzelf ook).. aangezien hij volgende week op vakantie gaat wilde hij niet wachten tot over twee weken en heeft me doorgestuurd naar het zh voor een echo mbt evt cystes.. oh en ik heb hier zoooo de balen van he....zie meteen overal spoken.. bah..