ja dat had ik ook ik voelde me gewoon "goed", maar ik denk dat dat ook kwam omdat ik bij dylan gewoon een horror bevalling en herstel heb gehad. maar ik kan me best indenken dat niet iedeen dit zo ervaart, ik hoor vaak genoeg dat er dames zijn die dit absoluut neit zo ervaren bij een 2de kindje.
@vivi sterkte meid hopelijk zet het door @ichtus hopelijk niks geks aan de hand. hier overgins net de uitslag gekregen van de gyn, ik heb al een paar maanden extreem veel pijn tijdens mijn ongi en er is een echo gemaakt ->niks te zien, en ze hebben een uitstijkje gemaakt en daar belde ze voor dit is ook prima dus waar het vandaan komt is een grote vraag...ik moet het ff aankijken want het kan ook komen doordat ik gestopt ben met de bv (een hormonaal iets)
Nou ben vanmorgen weer gestript gelukkig niet zo pijnlijk als vorige week, had al 3 cm ontsluiting dus das netjes. Nu vooral harde buiken dus hopen dat dit t laatste zetje is
Viv ooh 3 cm ontsluiting,,,mooi meegenomen! effe rekenen 1 cm per uur dus over 7 uurtjes is de beeb er wel
Ichtus, sterkte dan vrijdag! Toch fijn dat ze het effe willen bekijken met een echo! Ariel,welkom terug!
Oh 3 cm is al heel mooi meid.. de eerste 4 zijn t zwaarst zei mijn vk altijd.. denk dat t wel door gaat zetten.. Bij Marijn had ik smiddags ook 3 cm toen ze voelde.. savond begonnen de weeen.... SUCCES ALVST!
spannend, haha, eeerste vier kreeg ik steeds cadeau, zonder echte wee. vond trouwens de tweede makkelijker en de derde nog relaxter
ff vraagje wat hebben jullie oudere kids getrakteerd op opvang/creche?? op zich doen ze hier niet aan trakteren (dat regelt opvang en creche zelf) maar met geboorte mag het volgens mij wel
Joehoe, Viv gaat bevallen! Zet 'm op meid! Wat zijn jullie ontzettend lief en wat heb ik het even nodig. Vandaag weer veel smsjes om mensen nog niet te laten komen. Voel me schuldig, ook al weet ik dat het prima is etc. Maar vandaag heb ik echt genoten van de rust, terwijl zelfs de gehoortest en hielprik zijn geweest.
spannend viv succes mocht het begonnen zijn!! Suus goed zeg dat de rust jezelf lekker rust en ontspanning geeft goed zo en precies ze wachten maar ff om te komen kijken lekker genieten nu en niet schuldig voelen,diegene die geen geduld heeft kan zich beter schuldig voelen t.o.v jou ..knufff
suus hier de mazzel dat meeste mensen ver weg wonen en dus pas kwamen rond de 4-5 weken, zou er niet aan moeten denken steeds visite te moeten hebben dus gewoon afbellen of later zeggen. deden hier meestal een dag wel iemand, dag daarna niet. vivi zet hem op meid. Enne lange vinger, voor de helft met witte chocoladepasta insmeren en dan door de muisjes halen, ziet er leuk uit, snel gemaakt
pff nog 5 banen en het kozijn voor en dan is de woonkamer klaar. Ga er nog even een baantje opplakken en dan de meiden op bed gooien, manlief helaas vergadering vanavond.