Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

De kinderwagen voor Timme al weg?
    Heb je nog zeker een buggy of niet?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, het gaat me niet om dat Tess wakker is of iets dergelijks,maar als Tess gaat schreeuwen,dan wordt Linn wakker.
    Linn is net als Tess als baby, ze reageert op elk geluidje, vandaar dat ze nu dus ook naar boven is gegaan.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep, buggy hebben wel wel en gebruiken we eigenlijk alleen nog maar. De kinderwagen staat hier maar een beetje te verstoffen.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier maken ze elkaar ook regelmatig wakker, grr.. Dat is idd ook een reden dat ik snel boven wil zijn bij een van de twee. Timme slaapt redelijk vast maar als hij eenmaal wakker is komt hij moeilijk weer in slaap, dat wil ik voorkomen.
    Ik snap je dus helemaal:D Als ze straks de deur uitgaan, doe je de babyfoons maar weg;)

5. supermummy

Maja aah okay! Ik noem alles een kinderwagen :)
    Hier deden wij het duo-gevaarte ook weg toen Nora 8 maanden was, pfff neemt zoveel plaats in beslag.

Hoe ging deze week?Nog steeds zo druk en veel slechte nachten?

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ff snel vraagje aan Bones..

Heb jij een echo gehad met je cyste?? zo ja.. hoe lang duurde die echo??? ik had verwacht dat ze zo klaar zouden zijn, maar ze bleef maar turen en meten.. pffff...
    Dinsdag/woensdag krijg ik de uitslag of de HA belt me maandag zelf..tsss

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb sinds half 12 het huis voor mezelf.. Ed heeft vrijgezellenfeest van zijn broertje.. hele dag.. ik heb jur en lies met opa en oma mee.. en anna en marijn zijn bij een vriendin.. had ik ff nodig.. zit dus nu heerlijk op de bank.. kachel aan.. rolgordijn naar beneden.. tv aan en pizza op school.. HEEEEEEEEERLIJK!!!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier ook nooit babyfoon gehad dus aan mij heb je ook niets.. maar ik heb er nog wel 1 liggen.. die doet t nog prima.. (had ik ooit van mijn broer gekregen.. best duur ding).. kan m zo naar je opsturen!....;)

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Ichy, zou je willen?
    Zat al net te denken wie ik zou kunnen vragen om te lenen.
    Want het zal niet meer lang nodig zijn, alleen nog nu Tess een middagslaapje doet.
    Zou echt helemaal top zijn!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Uiteraard betaal ik de verzendkosten heen en terug!

*9sec wachten*

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kijk, zo hyper was Tess afgelopen woensdag.....met als gevolg een tand door de lip....zielig!

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lekker met papa douchen

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ohwwwww Suus wat klein weer zo zeg.. en Arme Tess..

ik stuur m op.. wil je je adres nog ff pb-en.. doe ik m op de bus voor je.. zal wel maandag worden, want ik kom niet bij een postkantoor vandaag.. xxx

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Die echo vond ik trouwens hoogst irritant.. niet de echo zelf, maar dat gezicht van die echoscopiste.. ik probeerde te zien of ze zat te fronsen ofzo.. maar ze had echt een pokerface.. ze keek wel ernstig, maar dat deed ze de hele tijd.. geen wenkbrauw ging van de plaats af.. ik vroeg nog.. dat pokerface leren jullie zeker ook bij de opleiding.. whahaha.. JA zei ze.. en bedankt.. maar ze mocht dus niks zeggen....

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ichy, da's idd irritant, je zou dan zo graag willen schreeuwen: "zeg dan wat je ziet MUTS!".

Je hebt pb en maandag is prima!

Ik zal even nog 2 foto's na elkaar spammen van Tess en Linn, ter vergelijking.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En nu Linn

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij de eerste foto zag ik meteen dat het Tess was.. Linn is duidelijk een zusje, maar wel echt anders.. mooi hoor.. twee prachtmeiden..

PB gezien SUUS

Inderdaad.. ik kon het wel uit r strot trekken..whahaha.. ach ja.. we zullen t wel zien.. heb iig wel ruim 30 min op die tafel gelegen.. ze bleef maar een andere echostaven (dat ding met gel wat op je buik gaat) pakken.. dan weer een ander.. en maar meten.. bah.. ook mijn nieren heeft ze nagekeken, maar daar was ze rap mee klaar.. ik neem dus maar aan dat dat normaal is..whahaha...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh oh oh .. had ik al verteld dat ik auditie mag doen voor MisSion.. das een gospelkoor.. gaat volgend jaar eigen cd opnemen en on tour door nederland..WHIEEEHOEEE.. 8 november mag ik... ben helemaal blij mee.. Martin Brand heeft de leiding (das een gospelzanger.. vrij bekend)... ik heb er zooooo'n zin in

19. supermummy

Suuuuuuus ooh die douche foto! Wat prachtig!!!!!!
    smelt smelt smelt!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zegt me niks Ichy, maar ik zit niet in de gospelkoren. Wel tof zeg, straks wordt je nog beroemd ;)
    Het is een hele eer.
    Grappig, hoe je dan zelf gaat proberen allerlei conclusies te trekken uit de behandeling van de arts. Kun je niet voorkomen, gaat vanzelf. Altijd irri als je moet wachten op de uitslag.
    Ik moet woensdag bellen voor mijn urinekweek, duurt me ook te lang. Ben zo bang dat ik weer niet de goede kuur heb voor mijn blaasontsteking.....

Nu ik de foto's na elkaar zie, zie ik idd duidelijk verschil. Dacht dat ze veel meer op elkaar leken. Wat je op de foto niet kunt zien en wat in het echt al vrij snel door ons geconcludeerd werd, is dat Linn veel lichter van huidskleur is. En Linn heeft lichte wimpers, dus ik verwacht dat zij ook een lichtere haarkleur gaat krijgen. Zou weleens in de toekomst willen kijken, als Linn bijvoorbeeld 2 jaar is.
    Nu liggen allebei de dames te slapen, grappige gewaarwording. En wat kun je je enorm rijk voelen dan. Twee lieve, gezonde en mooie dames die tevreden zijn. Wat een rijkdom.
    Dan duurt mijn herstel maar langer, jammer dan.....heb het er allemaal voor over!

Deel Deze Pagina