Februari mama's 2008 Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Sterkte met wachten Ichtus!
    Je bent zeker aan het googlen nu?

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Beterschap Maja!!

Ichy succes met wachten!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ichy, mijn duimen draaien. Ik hoop dat er niets ernstigs is.

Deb, is ook niet leuk. Ik vind het nu ook super vervelend om boos op Tess te zijn, omdat ik weet dat ze het moeilijk heeft met deze situatie. Dus kan me helemaal voorstellen hoe het voor jou/jullie moet zijn. Knuffie meid.

Hier is de fysio geweest. We deden alles prima en ze had weinig adviezen. We waren al goed bezig om haar niet-voorkeurshouding te stimuleren en zij had de ervaring dat als ouders er alert op zijn en al bewust mee bezig zijn, dat het dan vaak vanzelf goed komt. Linn onderging het allemaal gelaten en vond het prima, da's een heel andere ervaring dan bij Tess. Die krijste alles bij elkaar.

Nu even relax, ze slapen beide even en dan kunnen wij ook even bijtanken. Vanmorgen toch onverwacht bezoek gehad, heel leuk, maar nu weet ik weer dat ik er nog niet aan toe ben. Tegelijk was Linn wakker, Tess was gelijk weer hieperdepiep en ik had zelf nog niet eens gegeten. Hopelijk nu geen spontaan bezoek meer en gaan mensen echt eerst bellen (ZOALS DUIDELIJK OP HET KAARTJE STOND.....GRRRRR).

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohhhh wat irritant zeg!! Hier deed ik gewoon de deur niet open haha, ging in de flat natuurlijk makkelijk!

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ze liep gewoon achterom. Nou vind ik dat normaal ook helemaal prima, maar vanaf nu gaat de poort dicht. En wellicht zelfs de gordijnen dicht, dan kunnen ze aanbellen wat ze willen, maar doen we niet open. Maar aan de andere kant, vind het zelf wel lekker dat ik naar buiten kan kijken, zeker met dit mooie weer.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het eeerlijk gezegd zelfs een beetje asociaal! Zeker als het zo duidelijk op het kaartje staat enzo...

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, dat vind ik dus ook! Zou ik zelf nooit doen. Mgoe, we hebben het gehad en hopelijk kan de rest wel goed lezen.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Asociaal wil ik het niet noemen en die mensen hadden waarschijnlijk de beste bedoeling, maar vind het niet zo netjes.
    Het is een kleine moeite om even te bellen. Eigen familie, broers, zussen en ouders vind ik een ander verhaal.
    Ik denk ook dat wij nu de 1e week voor ons zelf houden. Dus alleen de naaste familie en dat is al druk genoeg. Dan na die week de kaartjes pas versturen.
    Bij Tessa kon in een week lang bijna niet lopen, liggen was het fijnst en toen was het echt niet fijn als er zoveel mensen kwamen.

Ichtus, er was dus toch wel wat te zien. En nu maar weer wachten... ;)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier hadden wij de eerste week indd voor familie en goede vrienden die we normaal gesproken ook regelmatig zien.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog niks ichtus?

Ik heb een sinterklaasverlanglijstje gemaakt met Tessa samen! Haha, ze werd steeds hebberiger. Samen met het intertoys boek en lijstje.nl. Handig!

Ik ga eten maken. Moet straks werken.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier inmiddels bericht van de ha.. En was idd een verdikking te zien in mijn linker eileider..de ha wet het niet zo goed.. Hij denkt een ontsteking dus krijg ik eerst een ab kuur..als de klachten niet verbeteren dan moet ik bellen en aftuurt hij me door naar de gyneacoloog ... De verdikking was wat onduidelijk maar aanwezig. Wat een ontsteking tegen spreekt is dat ik geen koorts heb en dat vond hij wel vreemd. Toch wil hij dat eerst uitsluiten.. Klachten zijn wel dusdanig dat hij me niet wil laten door sukkelen.dus vandaar wel directe doorverwijzing naar gyn bij geen verbetering.. Met andere woorden.. Hij wet het ook niet en ik dus ook niet....zucht

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog niet veel wijzer dus. En waarschijnlijk schiet je er met die ab kuur niet veel mee op. ;) Binnenkort weer naar de gyn dus.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he wat vervelend ichtus.
    Even ter geruststelling: mijn moeder heeft een half jaar rondgelopen met ontstekingen in haar voet, na een breuk. En zij had ook geen koorts. Dus ik hoop dat de ab kuur toch aanslaat.
    En anders maar snel een afspraak bij de gyn

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    het stomme is dat een eileiderontsteking vaak veroorzaakt wordt door een SOA.. chlamydia voornamelijk.. Dat heb ik niet.. lijkt me...zou niet weten hoe ik er zou moeten komen..

Andere oorzaak kan zijn dat de eileider ontstoken raakt door een ontsteking in de bekkenholte, bijv als gevolg van een blindedarmontsteking.. (heb ik ook niet en ook niet gehad..)..

Symptomen van eileiderontsteking zijn:

pijnscheuten..(ik heb meer zeurderige pijn constant.. soms wat heviger dan t andere moment)
    koorts (heb ik niet)
    misselijkheid en braken (ben wel s wat flauw, maar verder niet)
    afscheiding (dat heb ik dan wel veel de afgelopen maanden.. waterig maar verder niet bijzonder.. alleen meer dan normaal)
    onregelmatige bloedingen ( heb ik ook niet)

Het lijkt mij dus onwaarschijnlijk, maar goed ik ben geen arts..
    Ik had ook de indruk dat de ha zelf ook eerder een ontsteking wil uitsluiten dan dat hij werkelijk denkt dat dit zo zou zijn..

Hij zei wel dat er nu geen teken is van een kwaadaardig gezwel of cyste. Maar hij zei ook dat elke cyste/gezwel een begin kent en dat hij dit gegeven niet wil verwaarlozen. Vandaar een evt doorverwijzing naar gyn.. Eigenlijk meer om dit uit te sluiten.

Anyhoe.. waarschijnlijk zit ik volgende week dus weer bij de ha..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als ik google (weet ik. moet ik niet doen, maar doe ik toch) kom ik weinig tegen dat direct met mijn klachten in verband ligt.. het enige dat onverklaarbare vage pijn, zwelling eileider en overmatige waterige afscheiding kan verklaren is eileiderkanker..(Dat lijkt me dan weer een ander uiterste..;) )...daar ga ik maar niet vanuit!!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    uhm nee daar zou ik maar even niet aan denken... MAar ik snap dat je gaat googlen dat zou ik ook doen

17. supermummy

Ichtus,ooh nog niks wijzer dus eigenlijk!
    Wat een shit zeg, vooral omdat jijzelf (en da HA) eigenlijk denkt dat het niks met een ontsteking te maken heeft. Wat jammer dat je dan niet meteen naar een gyn word doorgestuurd, zouden die dan meer kunnen zien dmv een inwendige echo?

18. supermummy

Ichtus ken je Roompot de schaapskooi?Is vlakbij jou volgens mij?

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja idd.. ik google overal op.. dus ook nu.. verstandig of niet.. doe t toch.. daar ben ik te nieuwsgierig voor.. ;)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @SM.. ja das idd heeeeeeel dicht bij mij.. hoezo.. ga je er heen???? dan kom ik zeker langs...

en idd onzeker.. en daar kan ik niet zo goed tegen...maar goed..De ha had het erover dat een gyn dmv een laproscopie.. of zoiets..wel meer kan zien

Deel Deze Pagina